Tular isu duit palsu RM10k, kini tiktokers terkenal ni tampil buat laporan polis dan ini penjelasan Puteri Sari

Kemelut isu duit palsu membabitkan pempengaruh terkenal dikenali sebagai Puteri Sari dengan seorang usahawan nampak gayanya masih belum berakhir. Ini kerana menerusi satu video dimuat naik di TikTok baru-baru ini, Puteri Sari nekad untuk membuat laporan polis. Menurutnya, ramai yang tertanya-tanya mengapa dia tidak membuat laporan sebelum ‘meny.rang’ usahawan berkenaan, namun dia sebenarnya mempunyai sebab-sebab […]

Continue Reading

Fazura dedah rancang timang cahaya mata kedua, Fatima pun dah besar dan sukakan bayi

Pelakon Fazura akui merancang untuk menimang cahaya mata kedua pada penghujung tahun ini. Fazura memberitahu dia bersedia untuk menimang cahaya mata lagi selepas menyedari anaknya Fatima sudah sedikit besar dan sangat menyukai bayi. “Memang kami sedang merancang untuk mendapatkan cahaya mata kedua. Fatima pun dah nak masuk dua tahun. Dia juga selalu menonton video yang […]

Continue Reading

Tak pasal pasal ditegur oleh warganet, kali ni ini pulak punca isteri Haqiem Rusly dikritik ramai

Kasihan isteri kepada penyanyi Haqiem Rusli iaitu Anis Sofea apabila dikritik warganet gara-gara berkongsi beberapa keping foto memperlihatkan imejnya yang agak seksi ketika berbulan madu ke Turki baru-baru ini. Kalau sudah namanya berkahwin dengan artis popular, mahu atau tidak, terpaksalah ‘tadah telinga’ dengan kritikan-kritikan warganet. Menerusi beberapa keping foto yang dimuat naik dalam Instagram miliknya, […]

Continue Reading

Tunjuk ada kawan atas almari, baru je selesai kes isteri kini anak Hafiz Mahamad pulak terkena gangguan

Usahawan dan juga personaliti media sosial, Hafiz Mahamad sebelum ini tampil membuka mulut mengenai situasi yang terjadi kepada dirinya serta isteri, Syafiqah Aina dan anak perempuan mereka. Menerusi Instagram, Hafiz mendkwa ada pihak yang berasa kurang senang dengan dirinya serta keluarga. Dakwanya, individu terbabit telah menggunakan ilmu hitam terhadap keluarga kecilnya dan menyebabkan anaknya, Raisya Arissa […]

Continue Reading

Baru je tular kes Awal Ashaari, kali ni Amar Baharin pulak dedah ada masalah dengan pihak pengurusan

Susulan kes mahkamah melibatkan pengacara Awal Ashaari dengan pihak pengurusan rumahnya, pelakon Amar Baharin turut berkongsi masalah yang sama dengan pihak perumahannya. Menurut Amar, pihak badan pengurusan atau joint managemnet body (JMB) di kawasan rumah miliknya yang terletak di Semenyih sengaja mencari masalah apabila dia tidak dibenarkan melakukan aktiviti penggambaran di premis sendiri. Isu mula […]

Continue Reading

Ramai pelik kenapa kilang pengeluaran ayam terpaksa tutup kilang 2 hari, sekali ini punca sebenarnya

Cuaca panas dan kekurangan pekerja dikatakan antara faktor tumbesaran ayam yang tidak mencapai berat matang untuk dipasarkan sehingga memaksa kilang pengeluar ayam di Jasin, Melaka menutup sementara operasinya. Penasihat Persekutuan Persatuan-Persatuan Penternak Malaysia (FLFAM), Datuk Jeffrey Ng, yang mengesahkan perkara itu berkata, syarikat tersebut ada mengeluarkan memo kepada pihak berkenaan dan pelanggan memaklumkan penutupan selama […]

Continue Reading

Ada yang tak puas hati isu artis tutup muka anak, sekali Siti Nurhaliza tampil dedahkan sesuatu buat ramai puji

Ibu bapa mana yang tak teruja dengan kelahiran ahli terbaru dalam keluarga mereka, bukan? Masing-masing ingin memuat naik gambar bayi dan berkongsi berita gembira di media sosial bersama orang lain. Kalau boleh nak lakukan secepat mungkin. Namun, ada yang menasihatkan bahawa gambar bayi yang baru lahir tidak elok untuk dimuat naik ke media sosial sebaik […]

Continue Reading

Jiran sering pasang lagu kuat dan menari, rupanya jiran tiada di rumah dan ini yang individu tersebut nampak

Baru-baru ini tular satu video di media sosial memaparkan situasi seram dialami oleh seorang individu yang mendakwa melihat ‘lembaga’ sedang menari di hadapan matanya. Jiran selalu pasang lagu kuat & menari Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna di laman TikTok dikenali sebagai Fandy Fiera, individu terbabit dikatakan sudah membuat aduan kerana jiran di hapadan […]

Continue Reading

Dah 8 tahun berlalu, ramai sebak tengok keadaan kereta milik penumpang MH370 ni

Awal pagi 8 Mac 2014 telah mencatat sejarah hitam buat negara apabila pesawat MH37O milik Penerbangan Malaysia Airlines dalam perjalanan ke Beijing, China telah terpvtus komunikasi dengan menara kaw4lan trafik udara. Seramai 239 penumpang dan anak kapal hilang dalam perjalanan itu. Bermula saat itu, ger4kan mencari dan menyel4mat besar-besaran melibatkan pelbagai negara dilakukan. Namun, semuanya […]

Continue Reading

Minta warganet jaga adab, Jasmin Hamid terasa hati bila baca komen sampaikan ada yang label dirinya macam ni

Jasmin bengang komen warganet persoal suami muda. Enam bulan mendirikan rumah tangga, pelakon Jasmin Hamid meluahkan rasa tersinggung apabila terdapat segelintir warganet yang masih melemparkan kata-kata hinaan terhadap dirinya dan suami, Nazmir Abd Rahim. Jasmin atau nama sebenarnya Jasmiah Abdul Hamid, 48, mengakui kata-kata yang menyamakan dia dan suami seperti ibu dan anak sedikit sebanyak melukakan […]

Continue Reading