Banyak perniagaan yang menggunakan modal yang kecil tapi membawa pulangan yang besar. Ini antara ideanya dan tips.

3 Perniagaan modal yang kecil tapi membawa pulangan yang besar sekiranya anda bijak menguruskannya. Perniagaan sememangnya boleh memberikan pulangan yang sangat besar jika kena pada tempat dan gayanya dalam perniagaan terdapat 1001 jenis perniagaan yang mudah untuk dilakukan tetapi boleh memberikan keuntungan yang besar, berikut kami berikan 3 jenis perniagaan yang mampu berikan keuntungan yang besar walaupun dengan gunakan modal yang kecil. […]

Continue Reading

Kini ramai anak jadi kurang ajar dan tak dengar cakap. Ini Dato Dr Fadzilah Kamsah tampil tegur 5 kesalahan ibu bapa didik anak.

Aku ada seorang kenalan ni, anaknya sangat dengar kata, tak melawan cakap. Sejuk saja hati tengok. Aku pelik, nak kata kawan aku ni garang, tak juga. Tak pernah aku tengok dia jerit pada anak dia. Aku pun cuba korek rahsia dia. Sebab aku tengok anak-anak orang lain, menjerit menangis melawan tu perkara biasa. Tapi anak […]

Continue Reading

Turun berat dari 100 kg ke 67 kg. Wanita ini kongsi rahsia dan pengalamannya sepanjang dia berusaha untuk menurunkan berat badannya

Untuk makluman, Artikel ini diolah & diterbitkan ke Siakap Keli dengan kebenaran dari sumber asal.Ramai antara kita yang inginkan berat badan ideal untuk menikmati gaya kehidupan yang lebih sihat tanpa ancaman penyakit.Namun, tidak ramai yang sedar bahawa matlamat itu boleh sahaja dicapai jika ada azam yang kuat untuk berubah. Seperti sedia maklum, cara terbaik untuk […]

Continue Reading

Antara tempat paling popular untuk Decorate rumah adalah disini. Semua pilihan anda pasti ada di sini.

Siapa je yang tak nak rumah dan dekorasi dalam rumah sama macam pameran-pameran atau gambar yang selalu kita tengok? Nak jugak merasa bila orang datang rumah, dorang puji rumah kita! Tapi bukan senang nak hias rumah tau! Kadang-kadang tu kita rasa macam dah power nak buat sendiri tapi bila dah beli barang apa semua nak letak mana pun […]

Continue Reading

7 tabiat perbelanjaan ini yang membuatkan anda habiskan wang dalam masa yang singkat. Ini antara cara cara untuk ubah sikap tersebut

Pembelian impuls banyak berlaku dan ia boleh menjadi masalah tanpa disedari.BESAR atau kecil gaji, perancangan kewangan sebenarnya sangat penting dalam memastikan kita tidak terjerumus dalam kncah hutang sehingga menyebabkan diri berada dalam kesempitan. Tambahan pula dengan situasi tidak menentu ketika ini akibat pandemik Covid-19, pelbagai kemungkinan boleh berlaku sekiranya kita tidak berhati-hati dan merancang kewangan dengan […]

Continue Reading

Apa yang perlu anda lakukan kepada si bulus kesayangan anda jika anda dijangkiti covid 19. Kini ada penjelasannya.

Kucing peliharaan perlu dimandikan sekurang-kurang dua minggu sekali. Sejak pandemik Covid-19 melanda seluruh dunia, pelbagai kebimbangan timbul bagi pencinta haiwan peliharaan. Pakar veterinar, Dr Ahmad Razeen Zulkifti berkongsi tip kepada golongan itu terutama yang memelihara kucing dan anjing. Beliau yang menguruskan sebuah klinik veterinary di Jalan Gombak, Setapak ini, ramai yang tidak mengambil perhatian terhadap penjagaan […]

Continue Reading