Anak kejutkan bapa tengah malam semata mata ajak main layang layang. Telatah anak ini buatkan warganet terhibur.

Ayah sering menjadi teman untuk bermain buat si kecil. Daripada bermain lego hinggalah berlakon menjadi ‘kuda tungg4ngan’, semuanya sanggup dilakukan demi anak tersayang. Baru-baru ini, seorang ayah berkongsi kisah lucu si anak yang mengajaknya untuk bermain layang-layang pagi-pagi buta. Kongsi Asy-Syakirin, anaknya Abdullah sebelum ini sering meminta nasi pada tengah malam, namun kali ini permintaannya berbeza. […]

Continue Reading

Video gelagat Raja Pemaisuri gesek biola di depan Tun Hasmah itu menghiburkan warganet.

Raja Permaisuri Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah binti Almrhum Al-Mutawakkil Alallah Sultan Iskandar Al-Haj sangat dekat dengan hati masyarakat. Segala gerak gerinya akan menjadi bualan rakyat Malaysia. Terbaru, menerusi laman Instagramnya satu video telatah Raja Permaisuri bermain biola milik Tun Hasmah Ali menghiburkan ramai orang. “I was playing golf at The Mines and decided […]

Continue Reading

Wanita ini niat nak kenakan promoter ni sebab sering ikut belakang untuk pilih barang. Sekali dikenakan balik oleh promoter tersebut buat warganet terhibur.

Seronok betul, jika dapat beli barang apa yang kita inginkan selama ini, tambah-tambah lagi guna duit hasil titik peluh sendiri. Tapi perkara jadi tak seronok, bila baru je nak pegang, secara tiba-tiba promoter yang layan kita itu pandang sinis seperti nak bagitahu yang kita tak mampu nak beli barang tu. Kita sering rasa tidak selesa apabila orang […]

Continue Reading

Tular di laman twitter seekor kucing ini panjat tiang dan terkeluar sesuatu yang tak sepatutnya ketika panjat tiang. Warganet terhibur dengan video itu.

Buat pencinta kucing, hampir setiap hari video kucing muncul dekat media sosial. Ada-ada je perangai kucing-kucing ni. Tapi tengok lah setiap hari pun, tetap tak bosan. Ada satu video pasal perangai kucing yang admin nak share dengan korang. Kali ni memang lain sikit dari yang biasa kita tengok. Seekor kucing panjat tiang tinggi, mungkin sebab […]

Continue Reading

Tular di media sosial apabila bridesmaid ini jatuh ke bendang semasa sesi bergambar bersama pengantin. Gigih nak bergambar sehinggakan ini yang dipakai.

Video Liyana tular sehingga menerima lebih 200,000 alasan. Rakaman memaparkan seorang gadis terjatuh ke dalam sawah sewaktu bermain buaian menjadi tular di media sosial. Menerusi kejadian pada 12 Disember lalu, Nurliyana Syafiqah Jasni sedang bermain buaian sambil dihayun oleh suami kepada rakannya. Bercerita kepada mStar, dia yang mesra Liyana sempat memperincikan semula kejadian itu yang disifatkanya […]

Continue Reading