Bijak betul. Kucing ni pecahkan rahsia besar suami bila dia jatuhkan kotak yang penuh duit dalam tu. Rupanya selama ni suami simpan duit dalam tu.

Kata orang suami isteri tak seharusnya berahsia kan? Tapi, seorang lelaki baru-baru kantoi dengan isteri dia lepas rahsia dia selama ni terbongkar. Seorang wanita berkongsi di Facebook tentang kucing dia yang tanpa sengaja dah membongkar rahsia suami dia. Kata Bow Kanuengnuch, dia telah menemui satu kotak yang penuh dengan duit dalam rumah dia. Kotak itu sebenarnya adalah milik […]

Continue Reading

Tular suami yang tak bermaya sampai 2 hari cari asam dan rupanya ini yang terjadi pada isteri. Syah siap beri pesanan ini pula.

Pelbagai jenis alahan termasuklah munt4h, l0ya, sens1tif terhadap bau sesuatu dan sebagainya bukanlah menghairankan bagi wanita meng4ndung, sama ada ia adalah kandvngan pertama mahupun yang sudah mempunyai ramai anak. Namun begitu, ada juga dalam kalangan lelaki yang turut terkena tempias alahan si isteri, sebagaimana yang dialami oleh suami kepada wanita ini. “Saya yang pregn4nt, si […]

Continue Reading

Elfira Loy seronok apabila dilakukan begini oleh suami. Sekali ramai akui kaum lelaki jarang lakukannya sebab takutkan sesuatu.

Siapa je yang tak seronok bila kena puji dengan suami, lagi-lagi bila pujian itu kedengaran ikhlas dari hati mereka. Pelakon Elfira Loy ada kongsikan perasaan gembiranya apabila suaminya, Faris Khairol Anuar memuji hasil solekannya yang dikatakan kelihatan berseri. Menurut Elfira atau lebih mesra dengan panggilan El, suaminya memberitahu bahawa sebelum ini gincu yang digunakan olehnya […]

Continue Reading

Tular suami sanggup belikan hadiah sesuatu ini untuk si bulusnya. Sekali ini respon isteri.

Tidak dinafikan ramai yang memilih kucing sebagai binatang peliharaan mereka. Selain comel dan manja kucing juga mampu menjadi teman apabila keseorang di rumah. Gelagat kucing yang manja dan menghiburkan juga menjadikan haiwan ini sering menjadi penghibur hati dan kesunyian. Malah ada yang sanggup menghabiskan ribuan ringgit untuk memilikinya dan menjaganya dengan penuh kasih sayang. Suami […]

Continue Reading

Tular si bulus ini dah bongkarkan rahsia besar suami. Tak sangka suami sorok sesuatu ini pada isteri.

Kata orang suami isteri tak seharusnya berahsia kan? Tapi, seorang lelaki baru-baru kantoi dengan isteri dia lepas rahsia dia selama ni terbongkar. Seorang wanita berkongsi di Facebook tentang kucing dia yang tanpa sengaja dah membongkar rahsia suami dia. Kata Bow Kanuengnuch, dia telah menemui satu kotak yang penuh dengan duit dalam rumah dia. Kotak itu sebenarnya adalah milik […]

Continue Reading

Disebabkan sewaktu kecil tidak dapat merasa untuk mempunyai sesuatu ini. Isteri nekad untuk buat kejutan pada suami dan tak sangka ini reaksi suami.

Tak semua orang merasakan hidup senang dan senang untuk mendapatkan apa sahaja yang dia mahukan. Setiap orang lain dugaan hidupnya. Bagi yang kurang berkemampuan, pasti banyak perkara atau keinginan yang perlu ditahan. Kata orang air mata seorang lelaki itu mahal, namun seorang isteri ini berjaya buat emosi suaminya berubah selepas menerima hadiah yang tidak dijangka. […]

Continue Reading

Hannah Delisha bersama Imam Shah baru sahaja beberapa hari mendirikan rumah tangga. Sekali dia tampil dedahkan perangai sebenar suaminya.

Umumnya mengetahui, pada Khamis yang lalu, pelakon drama terkenal Hannah Delisha selamat disatukan dengan suaminya Imam Shah. Perkhabaran tersebut hanya diketahui oleh pihak media dan warganet setelah pasangan merpati dua sejoli ini memuat naik beberapa keping foto menerusi platfom media sosial masing-masing. Terbaru, menerusi artikel yang dipetik daripada Astro Gempak, Hannah Delisha tampil menceritakan sebab mengapa […]

Continue Reading

Isteri sanggup merayu mohon maaf pada suami. Tapi ini yang suami lakukan.

Gambar sekadar hiasan. Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. 3 tahun lepas. Aku mengenalinya di salah sebuah IPT. Suatu hari dia mula meluahkan rasa cintanya terhadapku, kerana dia sangat sibuk dengan kerjayanya. Dia juga sering meminta aku untuk menjaga batas pergaulan kerana ingin merasakan kemanisan […]

Continue Reading

Disebabkan ditinggalkan suaminya. Wanita ini kekal tabah jadi ibu tunggal anak dua seawal usia ini dan ini respon warganet.

Tidak dinafikan, alam perkahwinan merupakan antara yang diingini oleh setiap insan tetapi tidak seperti yang digambarkan. Momen gembira dan sedih itu pasti wujud dalam menjalani rumah tangga. Begitulah yang terjadi kepada seorang wanita bernama Siti Aishah Ishak, apabila perkahwinannya dilanda badai sebelum ditinggalkan oleh suaminya. Berkahwin seawal umur 14 tahun Menerusi perkongsian di aplikasi TikTok […]

Continue Reading

Baru sahaja dirinya masuk ke Pusat Kurantin MAEPS tapi esoknya terus tengok senarai nama discaj. Gelagat suaminya ini mencuit hati warganet.

Peningkatan jumlah kes Covid-19 di sekitar Selangor, kali ini semakin membimbangkan rakyat. Susulan daripada kes yang berlaku, kebanyakan pesakit yang berisiko rendah akan ditempatkan di (PKRC) MAEPS, Serdang. Tapi lain pula di tiktok apabila ada seorang wanita bernama Putri Renaejon berkongsi video saat suaminya dibawa ke pusat kuarantin di MAEPS. Husband kena kuarantin Menerusi video itu, […]

Continue Reading