Disebabkan sewaktu kecil tidak dapat merasa untuk mempunyai sesuatu ini. Isteri nekad untuk buat kejutan pada suami dan tak sangka ini reaksi suami.

Tak semua orang merasakan hidup senang dan senang untuk mendapatkan apa sahaja yang dia mahukan. Setiap orang lain dugaan hidupnya. Bagi yang kurang berkemampuan, pasti banyak perkara atau keinginan yang perlu ditahan. Kata orang air mata seorang lelaki itu mahal, namun seorang isteri ini berjaya buat emosi suaminya berubah selepas menerima hadiah yang tidak dijangka. […]

Continue Reading

Hannah Delisha bersama Imam Shah baru sahaja beberapa hari mendirikan rumah tangga. Sekali dia tampil dedahkan perangai sebenar suaminya.

Umumnya mengetahui, pada Khamis yang lalu, pelakon drama terkenal Hannah Delisha selamat disatukan dengan suaminya Imam Shah. Perkhabaran tersebut hanya diketahui oleh pihak media dan warganet setelah pasangan merpati dua sejoli ini memuat naik beberapa keping foto menerusi platfom media sosial masing-masing. Terbaru, menerusi artikel yang dipetik daripada Astro Gempak, Hannah Delisha tampil menceritakan sebab mengapa […]

Continue Reading

Isteri sanggup merayu mohon maaf pada suami. Tapi ini yang suami lakukan.

Gambar sekadar hiasan. Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. 3 tahun lepas. Aku mengenalinya di salah sebuah IPT. Suatu hari dia mula meluahkan rasa cintanya terhadapku, kerana dia sangat sibuk dengan kerjayanya. Dia juga sering meminta aku untuk menjaga batas pergaulan kerana ingin merasakan kemanisan […]

Continue Reading

Disebabkan ditinggalkan suaminya. Wanita ini kekal tabah jadi ibu tunggal anak dua seawal usia ini dan ini respon warganet.

Tidak dinafikan, alam perkahwinan merupakan antara yang diingini oleh setiap insan tetapi tidak seperti yang digambarkan. Momen gembira dan sedih itu pasti wujud dalam menjalani rumah tangga. Begitulah yang terjadi kepada seorang wanita bernama Siti Aishah Ishak, apabila perkahwinannya dilanda badai sebelum ditinggalkan oleh suaminya. Berkahwin seawal umur 14 tahun Menerusi perkongsian di aplikasi TikTok […]

Continue Reading

Baru sahaja dirinya masuk ke Pusat Kurantin MAEPS tapi esoknya terus tengok senarai nama discaj. Gelagat suaminya ini mencuit hati warganet.

Peningkatan jumlah kes Covid-19 di sekitar Selangor, kali ini semakin membimbangkan rakyat. Susulan daripada kes yang berlaku, kebanyakan pesakit yang berisiko rendah akan ditempatkan di (PKRC) MAEPS, Serdang. Tapi lain pula di tiktok apabila ada seorang wanita bernama Putri Renaejon berkongsi video saat suaminya dibawa ke pusat kuarantin di MAEPS. Husband kena kuarantin Menerusi video itu, […]

Continue Reading

Pasangan ini pernah merancang untuk tambah anak tapi belum ada rezeki. Tapi belum tambah anak lagi ini pulak cara keluarga belah lelaki lakukan pada isteri.

Assalamualaikum warga KRT. Admin mohon hide profil saya. Saya dah brkhwin selama 5 tahun dan mempunyai sorang anak. Sejak dulu saya masih tinggal dirumh mertua, Saya dan suami merancang untuk tambah anak dan saya dah stop ambik pil perancang sejak 3 tahun lalu tapi masih belum dikurniakan zuriat lagi. Mungkin sebab saya takut untuk mepunyai […]

Continue Reading

Isteri kesal dengan sikap suaminya. Disebabkan itu anak anak pula terkena tempiasnya dan tak sangka hanya sebabkan ini dia sanggup layan isteri dan anaknya macam ni.

Baca perlahan lahan, semoga dapat pengajaran dari kisah ini. Assalam semua pembaca, nak tanya orang yang tengah bermadu sebab yang berada disituasi ini sahaja yang akan faham. Macam mana ye nak pujuk hati untuk redha bila suami diam2 dah kahwin lain. Setiap malam saya akan rasa cemas risau takut dan saya langsung tidak boleh bertenang […]

Continue Reading

Suami sampai sanggup pecahkan cermin hanya untuk selamatkan isteri yang sedang hamil. Rupanya ini yang berlaku pada mereka.

Kluang: Seorang lelaki terpksa mencecahkan cermin kereta Proton Waja yang dinaiki untuk menyelamatkan isteri sebelum dia hanyut bersama kenderaan itu dalam kejadian bnjir di Batu 18 Jalan Kluang-Kahang, petang semalam. Ketua PoIis Daerah Kluang, Asisten Komisioner Low Hang Seng berkata, kejadian dilap0rkan oleh isterinya, Khairunnisa Ibrahim, 24, jam 5.30 pagi tadi di Balai PoIis Kahang. […]

Continue Reading

Suami gaji tinggi tapi lebihkan pada kereta. Bila isteri minta cheese cake pun dia kata mahal sampai sanggup bawa ke sini bila isteris sakit.

Salam admin, aku nak kongsi kisah manis hidup aku dengan korang. Cukup manis kalau dikenang semula. Aku seorang suri rumah sepenuh masa, jana duit dengan jual barangan online je. Dalam banyak – banyak kejadian, aku nak cerita satu ni je kat korang. Satu hari aku teringin sangat nak makan cheese cake leleh yang orang duk […]

Continue Reading

Si suami ini kononnya sombong katakan mampu nikah 4. Sekali diuji dengan kejadian tak diingini lepas kantoi menduakan isteri.

Lambakan kisah keruntuhan rumah tangga yang berpunca daripada sikap tidak setia, kadangkala membuatkan para isteri merasa insecure dengan suami masing-masing. Walaupun konsep ‘poligami’ salah satu perkara yang dianjurkan dalam agama, namun golongan lelaki tidak seharusnya mengambil kesempatan. Betul ke, tak ada istilah selingkuh sebab lelaki boleh kahwin 4? Terpanggil mengenai hal itu, saudara Firdaus Shakirin tampil berkongsi […]

Continue Reading