Pasangan suami isteri ini masih berdegil walaupun diingatkan oleh doktor untuk buat swab test. Sekali lama kelamaan ini pula yang jadi pada dirinya.

Seorang doktor berkongsi kisah sepasang suami isteri yang enggan mempercayai wujudnya Covid-19, sehinggalah mereka dimasukkan ke hospital ekoran keadaan kesihatan semakin teruk. Memasuki minggu kedua tahun 2021 dan hampir genap setahun sejak negara pertama kali mencatatkan kes Covid-19, jumlah kumulatif kes positif virus berkenaan telah melebihi 135,000 dengan jumlah kes aktif dengan kebolehjangkitan pula mencecah 30,000 […]

Continue Reading

Ada satu pasangan suami isteri ini buat keputusan untuk pulang ke kampungnya di tengah malam. Sekali tak sangka ada satu perkara misteri yang berlaku pada mereka.

Gambar sekadar hiasan. Penghujung dunia mana pun kita pergi, pasti akan ada cerita misteri yang tersendiri di sebalik tempat tersebut. Antaranya tentulah kisah seram yang diceritakan sejak turun-temurun. Kisah-kisah di sebalik tempat tersebut kebiasaannya adalah berdasarkan dari kisah benar yang berlaku sejak zaman dahulu lagi. Di sebalik cerita tersebut pastilah ada tokok-tambahnya yang hanya untuk […]

Continue Reading

Suami siap bawa anak untuk tidur di rumah janda lepas gaduh dengan isteri. Sekali tak sangka perkara ini pula berlaku.

Terpaksa menumpang tidur kerana bergaduh dengan isteri. Itu alasan seorang penjawat awam apabila dia ditahan penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kulim (PADK) di Padang Serai, Kulim kira-kira jam 3.40 pagi semalam. Menurut Utusan, lelaki berusia 32 tahun yang berstatus suami orang itu ditahan bersama seorang ibu tunggal berusia 39 tahun di rumah wanita berkenaan. Difahamkan, pihak […]

Continue Reading

Air kolam berminyak dan pelanggan kena bayar beratus ringgit gara gara kotoran yang tercalit pada cadar berkenaan. Suami isteri ini tampil dedahkan pengalaman mereka

Bagi korang yang sedang merancang untuk pergi bercuti bersama keluarga, seeloknya periksa dahulu maklum balas (review) hotel atau tempat percutian tersebut agar tidak menyesal di kemudian hari.Bukan setakat perkhidmatan dan layanan pihak hotel sahaja perlu diambil kira, malah kualiti dan tahap kebersihan juga perlulah diperiksa terlebih awal supaya percutian yang santai itu tidak berubah menjadi mimpi ‘buruk’. […]

Continue Reading

Dah 10 bulan tak jumpa dan isteri akui hidup macam ibu tunggal. Ini janji isteri dia lepas suami dia pulang ke tanah air

Ezatul Hani dan Umarul terpisah sejak 10 bulan lalu kerana penutupan pintu sempadan Malaysia-Singapura.SELAMA 10 bulan berjauhan gara-gara penutupan pintu sempadan, ternyata ia bukanlah satu tempoh masa yang pendek bagi pasangan Ezatul Hani dan suaminya, Umarul Nazim. Dalam tempoh tersebut, selain rindu yang sarat menggunung, pelbagai dugaan terpaksa dihadapi pasangan ini apatah lagi buat Ezatul Hani […]

Continue Reading

Suami selalu beli baju kasut jam seluar untuk diri sendiri. Bila sampai masa birthday isteri dan isteri cuba kacau nak mintak sesuatu terus kata tak bayar bil lagi padahal tengah tengok lazada.

Assalamualaikum. Admin tolong up luahan hati dari insan bernama isteri. Assalamualaikum, saje nak meluah. Aku sorang istri. Ibu sorang anak berusia setahun. Seorang suri rumah.. Aku nak kerja tapi tak sampai hati nak bagi anak untuk orang jaga. Kecik lagi memang aku sayang sangat anak aku. Sapa tak sayang anak kan. Menjadi suri rumah bukan […]

Continue Reading