Niat nak bantu kewangan suami, sekali lama kelamaan ini yang majikannya buat sampai buat dia tak terjangka

Gambar Sekadar Hiasan. Assalam dan selamat sejahtera semua pembaca. Aku adalah seorg isteri dan ibu kpada 3 cahayamata. yg sulung berumur 15 tahun. Aku brsyukur dikurniakan anak2 yg cantik, hnsem dan pandai dari segi akedemik. Aku adalah seorg isteri yg bekerjaya, mempunyai wajah yg manis, comel. Org sekeliling selalu cakap aku tak macam ibu yg […]

Continue Reading

Wanita tampil luahkan masa silamnya yang tak dapat dilupakan sehingga sekarang, sekali ibu beri pesanan untuk cuba memaafkan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca. Nama saya Emma. Mari mulakan… Mesti ramai orang rindu dan suka zaman persekolahan mereka. Tapi tidak bagi saya. Saya dulu menuntut di sebuah sekolah yang terkenal dengan prestasi baiknya. Sekolah campur di negeri utara. Saya tak ramai kawan di sekolah. Hanya 3 orang saja yang rapat. Prestasi saya […]

Continue Reading

Suami nak hantar semula isteri ke rumah keluarga gara gara hutang, sekali alasan yang dia bagi ni memang tak boleh terima

hai admin krt. ni pertama kali saya ingin meluahkan rasa hati kat sini. saya takde tmpt nak meluah. Kisahnya baru2 ni hidup kami diuji dengan kesempitan wang semuanya terjadi disebabkan suami main mesin. Dia gunakan semua wang gajinya sehingga takde tinggal baki 10 sen pun untuk kami survive bulan tu. Akhirnya dia terpaksa meminjam (dari […]

Continue Reading

Kakak ipar lsak tapi bila dah kenal perangai sebenar buat adik iparnya terkedu, Bila ditanya ini jawapan abang kenapa pilih wanita tersebut.

Salam. Tahun lepas aku dapat seorang lagi kakak ipar. Abgku yg ke5 berkahwin. Dalam ramai2 abg aku, dia la yg paling hensem. Tapi isterinya bagi aku biasa2 saja. Tak cantik, kulit agak gelap. Dr mula bertunang lagi, aku mcm frust jugak la. Ingtkn kakak ipar ni cantik lawa la sampai abg aku tu beriya2 suruh […]

Continue Reading