Khairul Aming akui Sambal Nyet sudah dijual selama 4 tahun. Kini dia turut dedahkan apa sebenarnya yang berlaku.

Sebelum ini, Khairulaming terpaksa menghentikan jualan ‘Sambal Nyet’ buat sementara waktu bagi menyusun kembali strategi pemasaran, memandangkan terdapat beberapa masalah dihadapi. Terbaru, selebriti media sosial itu berkongsi kisah di mana dia merupakan penjual sambal sejak tahun 2017 lagi. Namun, perniagaan yang diusahakan itu terpaksa dihentikan kerana mempunyai beberapa masalah. Bangkit dari kekecewaan yang lalu, Khairulaming turut memberitahu bagaimana […]

Continue Reading

Khairul Aming tak sangka produknya laku keras dalam masa 54 minit sahaja selepas pelancaran. Dan selamba sahaja tunjuk kelemahannya.

Warganet rasa senang hati dan memuji sikap jujur yang ditunjukkan oleh pemuda kelahiran Kelantan ini yang dikenali sebagai Khairul Aming. Dahulu Khairul Aming dikenali kerana sering berkongsi video masakan yang menarik minat orang ramai dan suasana ketika itu. Di media sosial, nama Khairul Aming ini sememangnya cukup terkenal di negara ini. Pada awal tahun ini, […]

Continue Reading

Ada yang sanggup menyamar jadi ejen Sambal Nyet Khairul Aming. Khairul Aming buat perkongsian tentang individu yang tak bertanggungjawab tersebut

Siapa je yang tak kenal dengan Khairul Aming kan? Baru-baru ini, sambal jualan Khairul Aming iaitu Sambal Nyet telah habis terjual dalam masa lebih kurang sejam je. Korang bayangkan 10 ribu botol sambal tu sold out, memang hebat lah penangan Khairul Aming ni kan. Admin pun tak sempat nak beli.  Namun, ada pula yang cuba mengambil […]

Continue Reading