Kongsi video kelatah anak solek muka. Reaksi Caprice layan anak tiri jadi bualan warganet.

Kini bergelar suami dan juga bapa ‘segera’ kepada seorang anak perempuan, Caprice atau nama sebenarnya Ariz Ramli,33, mengakui dirinya berasa teruja dengan status baharu tersebut. Jika sebelum ini penyanyi rap ini mendiamkan diri daripada media sosial, Caprice dilihat kembali aktif di media sosial apabila dia tampil berkongsi foto dan video mesranya bersama isteri yang juga […]

Continue Reading

Tular majlis akad nikah jadi bingit dengan tangisan budak. Rupanya ada tragedi dibelakang bikin warganet terhibur.

Perasaan teruja menghadiri majlis akad nikah bertukar tragedi apabila para hadirin yang datang tidak semena-mena menyaksikan gelagat seorang budak berdepan detik mencemaskan. Gelagat budak di majlis akad nikah bikin pening Kejadian itu dapat dilihat menerusi perkongsian Khairul Azlan yang mana sesi akad nikah kawannya terpaksa ditangguh sementara susulan insiden tidak disengajakan itu. Video: https://v16-web.tiktok.com/video/tos/useast2a/tos-useast2a-pve-0037-aiso/c30b00072dc34077b40e83db48f7cd77/?a=1988&br=2382&bt=1191&cd=0%7C0%7C1&ch=0&cr=0&cs=0&cv=1&dr=3&ds=3&er=&expire=1636620338&ft=wUyFfFR3kag3-I&l=20211111024517010245040057020C2A34&lr=tiktok&mime_type=video_mp4&net=0&pl=0&policy=3&qs=0&rc=MzQ6ZjM6ZndxOTMzZjgzM0ApMzc4Z2g3NGU3NzNlZzVmNmdfcTJpcjQwNDJgLS1kL2Nzcy0vMWJfMS4tYy4yMjMzNDA6Yw%3D%3D&signature=c50d4818f4fa69f262d6b3c1f0a41796&tk=0&vl=&vr= Nangis […]

Continue Reading

Kecewa impian jadi Hajah tidak kesampaian. Reaksi budak nak tunaikan haji bikin warganet terhibur.

Kanak-kanak biasanya sangat naif dan mudah percaya apa sahaja yang dikatakan oleh orang yang lebih dewasa. Macam gelagat seorang kanak-kanak perempuan ini yang begitu teruja untuk melakukan ibadah haji seperti yang dikatakan oleh cikgunya. Namun sebenarnya, itu semua hanyalah salah satu pelajaran yang diadakan di sekolah dan bukanlah seperti yang disangka oleh kanak-kanak itu. Gelagatnya yang seronok […]

Continue Reading

Warganet geli hati dalam masa yang sama seram tengok gelagat kucing ini.

Setiap kali melihat kucing melakukan perkara di luar jangkaan, pastinya ramai tertanya-tanya apa sebenarnya yang berada di dalam fikiran mereka. Sama macam gelagat seekor kucing ini yang dilihat dengan selambanya duduk bersantai di tempat tinggi. Bukan sahaja tidak takut dengan ketinggian, malah kucing tersebut juga langsung tidak menghiraukan pemiliknya yang merakamkan aksinya ini. Video tular […]

Continue Reading

Dah lewat malam pun masih lagi semangat bekerja. Warganet terhibur lihat gelagat frontliner hilangkan tekanannya.

Menjadi frontliner bukanlah perkara yang mudah. Mereka terpaksa tinggalkan kehidupan mereka demi menjaga pesakit-pesakit bagi pekerja penjagaan kesihatan. Ada yang terpaksa memakai pakaian perlindungan peribadi (PPE) yang panas untuk melindungi diri mereka daripada dijangkiti Covid. Bukan semua orang mampu jadi frontliner. Tapi lain pula dengan cerita kalini. Dalam kepayahan yang dihadapi oleh mereka, ada juga pekerja garis hadapan […]

Continue Reading

Ingatkan kucing tahu makan tidur je. Sekali gelagat ini buat ramai yang terhibur.

Kucing adalah binatang peliharaan yang sangat comel. Biarpun tidak diberi akal fikiran, namun jangan terkejut, kucing ini sebenarnya haiwan yang sangat bijak! Tak percaya? Lihatlah perkongsian Mas Mona di laman Tiktok beliau ini. Kucing-kucing peliharaannya pandai memanjat dan menekan pemegang untuk membuka pintu. Lebih mencuit hati, kucing itu rupanya membawa sekeluarga untuk masuk ke dalam […]

Continue Reading

Tular gelagat si bulus yang sedang kehausan. Siap tekan butang ini lagi dan tarik perhatian ramai.

Satu rakaman memaparkan seekor kucing kehausan yang setia menunggu kehadiran manusia untuk menolongnya minum daripada sebuah ‘mesin air’ menjadi tular di media sosial. Video yang dikongsikan oleh seorang pengguna Twitter bernama @hash_1993 itu yang diambil daripada pengguna tiktok bernama jarrah fix menunjukkan seekor kucing yang dipercayai sedang kehausan meminta tolong kepada orang yang melalui kawasan […]

Continue Reading

Ramai warganet yang suka dengan gelagat Shukri Yahya dan Sharnaaz. Sekali Shukri sempat bocorkan suatu rahsia Sharnaaz.

Ada antara kita akan mempunyai rakan baik yang tidak jemu ‘mengusik’ kita lebih-lebih lagi apabila sedang ‘m4buk’ bercinta. Baru-baru ini, IG live pelakon terkenal Sharnaaz Ahmad mencuit hati pengikutnya apabila dia di ‘bahan’ oleh Shukri Yahaya mengenai desas-desus percinta’ Sharnaaz dan penyanyi De Fam, Azira Shafinaz. Semasa IG live sedang berlangsung, ramai pengikut Sharnaaz yang mention Azira […]

Continue Reading

Tular gelagat kucing ini fasih bercakap dengan pemiliknya. Sampai minta sesuatu ini dari pemiliknya.

Siapa yang tak suka kucing? Gelagatnya yang comel dan lincah ke sana ke mari buat kita hilang stress dan kurang tension tambah-tambah kepada mereka yang penat dibebani hal kerja. Baru-baru ni, percaya atau tidak viral sebuah video di Facebook mengenai seekor kucing yang dikatakan boleh bercakap. Nak airrr nakk airrrrr nak airrrr kalau dia mintak McD pitam aku,” tulis caption empunya kucing tersebut di Facebook. […]

Continue Reading

Pemuda ini dedahkan gelagat pelik Bob apabila di rumah. Sekali lain pula yang tarik perhatian warganet.

Kucing bernama Bob peliharaan keluarga Arash Muaz sangat aktif malah diajar untuk membuat aksi ‘high-five’. Foto: Arash Muaz “Selain kucing, sangat-sangat seronok tengok keluarga ni, sama-sama beribadah berjemaah.” Demikian antara komen yang dilontarkan warganet terhadap perkongsian seorang remaja yang memuatnaik video gelagat kucingnya yang aktif. Posting tersebut yang pada asalnya dibuat sekadar suka-suka untuk berkongsi gelagat […]

Continue Reading