Warganet Terhibur Apabila Melihat Gelagat Si Bulus Ini. Ini Rupanya Yang Si Bulus Ini Lakukan.

Korang yang bela kucing mesti pelik dan jealous kan tengok dorang tidur je memanjang kat rumah tu. Entah apa yang penat sangat dia buat seharian sampai tidur je kerjanya. Cerita pasal kucing tidur ni, admin ada satu video dari @cattitudecsrvs nak share dengan korang kali ni. Seekor kucing yang tengah sedap tidur kat rak TV tiba-tiba mengigau sampai jatuh ke bawah. […]

Continue Reading

Gelagat si bulus ini bikin susah tuannya. Boleh pula tiap hari bawa balik sesuatu ini.

Sebelum ini, kita mungkin sering mendengar kisah anjing peliharaan membawa pulang barangan pelik ke rumah tuannya. Namun bukan sahaja anjing, sesetengah kucing juga mempunyai tabiat yang sama. Berdasarkan perkongsian seorang wanita bernama Monica di Tiktok, seekor kucing peliharaannya yang diberi nama China bertindak mengangkut barang-barang jiran ke rumahnya. Dalam video itu, kelihatan kucing itu menggonggong pelbagai barang […]

Continue Reading

Si oyen sering tunggu di sinki dapur untuk minta sesuatu ini pada tuannya. Gelagat dan keberanian si bulus ini menarik perhatian warganet.

Memelihara haiwan comel ini sememangnya memerlukan seseorang itu menjaganya dengan rapi namun apabila tibanya waktu mandi pasti ramai yang merasa kecewa kerana kebanyakan kucing takut dengan air malah akan lari sepantas mungkin jika ingin dimandikan. Walau bagaimanapun, lain pula kisah seekor kucing berwarna oren ini apabila telatahnya ini menarik perhatian warganet sehingga dikatakan unik. Ini kerana menurut […]

Continue Reading

Gelagat si kecil ini menarik perhatian warganet apabila dia cuba untuk lakukan sesuatu ini. Sekali siap tanya soalan ini pada ibunya.

Sebagai ibu bapa, kita seharusnya berwaspada dengan setiap tingkah laku atau percakapan di hadapan anak-anak. Hal ini kerana si cilik yang berusia 3 tahun ke atas bukan setakat cenderung memerhatikan mak ayah, malah turut tiru tingkah laku juga. Sama ada positif ataupun mencuit hati, semuanya anak belajar daripada kita selaku role model yang berada dekat […]

Continue Reading

Tak sangka perkara ini terjadi ketika nak sambut hari jadi abang. Ibu cuak hanya kerana gelagat anak terunanya ini.

Prank dibuat kononnya terjatuh. Aksi bapa Arif dan ibu ketika sambutan hari jadi abang sulung. Siapa yang tidak terkejut apabila berlaku kecelakaan ketika sambutan hari jadi kerana perkara yang ingin terjadi sememangnya tidak berbau. Hari jadi seorang abang digemparkan dengan insiden salah seorang ahli keluarganya yang membawa sekotak kek terjatuh selepas kakinya tersandung pada sebuah kerusi. […]

Continue Reading

Tular di laman media sosial gelagat lelaki ini tidur sambil dibawa arus banjir. Tapi rupanya ini yang terjadi.

Video dan gambar lucu yang dimuat naik oleh Muhamad Faris di Twitter mencuit hati warganet. Sebagaimana yang diketahui umum, beberapa negeri dilanda banjir yang teruk susulan hujan lebat berterusan sejak lebih seminggu lalu. Negeri-negeri di Pantai Timur seperti Pahang, Terengganu dan Kelantan serta Johor antara yang terjejas teruk sehingga menyaksikan puluhan ribu mangsa terpaksa dipindahkan. Sudah […]

Continue Reading