Dua vaksin koronavirus. Rusia dedahkan bila vaksin ini dikeluarkan untuk kegunaan orang ramai

Rusia berhasrat mengeluarkan vaksin Covid-19 menjelang September dan Oktober ini untuk kegunaan orang awam.WASHINGTON – Rusia menyasarkan akan mengeluarkan dua vaksin koronavirus (Covid-19) untuk kegunaan orang awam masing-masing menjelang September dan Oktober ini. Vaksin yang pertama dihasilkan oleh institut Gamaleya yang beribu pejabat di Moscow dan kementerian pertahanan manakala yang kedua pula akan dikeluarkan oleh […]

Continue Reading

Kena baling telur atas pentas. Siti Nordiana bongkarkan kisah dia tidak disukai oleh individu ini atas satu sebab

Penyanyi Siti Nordiana mendedahkan pernah dibnci oleh peminat Tomok sekitar tahun 2004.Mengimbas kembali kenangan zaman kemasyurannya bersama Newboyz, Siti Nordiana atau lebih mesra dengan panggilan Nana memberitahu dia pernah didatangi oleh peminat Tomok sehingga membuatkannya tidak dapat meneruskan persembahan. Nana mendedahkan perkara itu menerusi program Rumah No 107 yang bakal bersiaran pada Jumaat ini.“Nak jadikan […]

Continue Reading

Pertubuhan Kasih Neelofa mula raih perhatian warganet. Neelofa dedahkan dia sanggup derma sesuatu untuk golongan ini

Nama Neelofa sememangnya tidak asing lagi dalam dunia hiburan tanah air. Bukan sahaja berbakat sebagai pengacara dan lakonan, malah perniagaan yang diceburinya turut berjaya. Selain dari itu baru-baru ini Qurbn Kasih Neelofa Aidiladha yang dikendalikan oleh Pertubuhan Kasih Neelofa turut mendapat sambutan menggalakkan. Menerusi laporan Buletin Utama TV3, Pertubuhan Kasih Neelofa itu telah berjaya menghimpunkan […]

Continue Reading

Respon mengejutkan diberikan oleh hotel haiwan ini setelah lalai tanggungjawab ini. Pemuda luah rasa kesal serta amik perlakuan susulan ini

Seorang pengguna Twitter bersedih apabila kucing kesayangannya hilang ketika berada di bawah penjagaan sebuah hotel kucing. Menerusi laman sosial Twitter, jejaka yang menggunakan nama @shearer_alan_ memuat naik satu kicauan tentang kehilangan kucing yang dibelanya sejak enam tahun lalu.  Menerusi perkongsian itu, difahamkan kucing yang diberi nama Justin itu telah hilang selama seminggu namun tidak dimaklumkan […]

Continue Reading

Seorang wanita bongkar sikap sebenar Fatin Afeefa yang sanggup berpindah rumah sebab yang ini. Wanita ini berasa hairan dengan sikap Fatin Afeefa yang satu ini yang tiada kesudahannya

Isteri kepada kekasih Fatin Afeefa mengatakan aktres tersebut telah berpindah rumah berhampiran pejabat suaminya. Ujar isteri kepada kekasih Fatin itu, dia diberitahu oleh individu yang melihat pelakon Tentang Bulan itu sedang memindahkan dan mengangkat barang. “Fatin baru pindah dari Sentul ke Subang sebab pejabat baru suami saya kat UOA Subang. “Dia memang sentiasa berpindah-randah. Ada […]

Continue Reading

Kapsyen sensasi dibuat oleh Ameera Khan gelar keadaan sungai Kelantan seperti warna air ini. Sebab yang satu ini dorong Ameera ungkapkan mengenai itu

Personaliti media sosial dan adik kepada Neelofa, Ameera Khan menarik perhatian wargamaya apabila menyamakan air sungai di Kelantan seperti teh tarik. Menerusi laman sosial Instagram, Ameera atau lebih dikenali sebagai Little Miss Khan berkongsi sekeping foto air sungai di Kelantan ketika berada di dalam penerbangan pulang ke kampung halaman.  “Kalah ia tak nampak macam teh tarik, […]

Continue Reading

Aweera dikatakan mempunyai masalah disiplin yang agak berat hingga acap kali bertukar kumpulan. Aweera tampil bersuara buat warganet tak keruan akan pengakuannya

Penyanyi Aweera mengakui terdapat pihak yang melabel dirinya sebagai individu yang bermasalah dari segi sikap. Begitupun, Aweera atau nama sebenarnya, Nasharul Aweera Noriyissham, 29, berkata, dia tidak pernah mengambil pusing hal tersebut memandangkan dirinya sedar akan kekurangan diri. “Saya pun tak boleh nak kawal apa yang orang nak cakap. Masing-masing pun ada buat salah. “Saya […]

Continue Reading

Satu demi satu rahsia Shuk Sahar dibongkarkan oleh bekas kekasih Fara Salleh. Setelah diasak soalan Shuk Sahar tampil bersuara fasal isu sensasi ini

Pengacara dan pelawak Shuk Sahar akhirnya mengemaskini akaun Instagramnya menerusi sepotong video sempena ucapan Hari Raya Aidiladha baru-baru ini. Kata Shuk yang ketika itu sedang berjalan bersama isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah, dia akan ‘bercakap’ apabila sampai masa yang sesuai. “Saya nak ucapakan Selamat Hari Raya Aidiladha. “Cuma nak beritahu, Shuk Alhamdulillah tak ada apa-apa dan […]

Continue Reading

Alif Satar imbau kenangan sertai program nyanyian bersama seorang penyanyi lagenda ini buat dirinya rasa tercabar

Penyanyi dan hos popular, Alif Satar mengimbas kembali zaman awal kemunculan ketika dia menyertai program nyanyian One In A Million (OIAM). Menurut Alif, dia menyertai pertandingan itu ketika berusia 16 tahun kerana mahu mengejar hadiah yang ditawarkan. “Teringat zaman mula-mula dulu, umur masa ni 16 tahun, plan nak masuk ‘One In A Million’ sebab kalau […]

Continue Reading

Kalau tak reti tanggungjawab jangan jadi bapa. Mengejutkan bila tiba tiba Rita Rudaini selamba je sound setepek bekas suami Lufya Omar.

Pelakon Rita Rudaini memberi peringatan kepada bekas suami Lufya Omar, Dr Che Hafiz untuk menjalankan tanggungjawab memberi nafkah kepada anak perempuannya, Laana Haura. Menurut Rita, dengan kecanggihan teknologi yang ada pada masa sekarang lebih memudahkan untuk melakukan. “Dah ada akaun bank sendiri dah ka Haura? Lagi senang la daddy Haura nak bagi duit kat Haura. […]

Continue Reading