Sanggup si bulus ini lakukan tindakan ini untuk rasa sesuatu ini. Sampaikan tak hirau akan pelanggan yang hadir.

Dengan aura kecomelannya yang luar biasa, kucing akan sentiasa menjadi perhatian ramai, tak kira di mana saja ia berada. Pelik juga, duduk bersantai dan tak buat apa-apa pun akan tetap nampak comel. Tapi itulah, kadang-kadang ‘geram’ juga tengok aksi kucing yang memang jenis buat ‘dek’ je walaupun masuk di kawasan ‘larangan’ sekalipun. Sama dengan kucing ini, ia […]

Continue Reading

Pemuda ini dedahkan cara untuk hilangkan hitam di bawah dagu si bulus anda. Hanya gunakan tiga bahan ini sahaja.

Kucing sememangnya haiwan yang sentiasa aktif. Kadangkala ia mudah terdedah kepada jngkitan bakteria dan prasit kulit. Pemilik kucing seharusnya bertindak sekiranya mendapati ia mempunyai tanda-tanda yang meragukan sehingga menyebabkan kucing peliharaan berasa sakit atau lebih teruk. Mungkin ada sesetengah pemilik kucing hanya memberi makan dan minum dan tidak melihat apa-apa kesan setelah selesai makan. Pernah […]

Continue Reading

Si oyen sering tunggu di sinki dapur untuk minta sesuatu ini pada tuannya. Gelagat dan keberanian si bulus ini menarik perhatian warganet.

Memelihara haiwan comel ini sememangnya memerlukan seseorang itu menjaganya dengan rapi namun apabila tibanya waktu mandi pasti ramai yang merasa kecewa kerana kebanyakan kucing takut dengan air malah akan lari sepantas mungkin jika ingin dimandikan. Walau bagaimanapun, lain pula kisah seekor kucing berwarna oren ini apabila telatahnya ini menarik perhatian warganet sehingga dikatakan unik. Ini kerana menurut […]

Continue Reading

Tak sangka niat baik gadis ini ingin bantu kucing dikatakan seperti ini pula. Sampai ada yang ingatkan peminta sedekah.

Setiap pecinta kucing pasti sudah biasa dengan perasaan yang sanggup buat apa sahaja walaupun ianya cuma kucing jalanan. Pasti ini merupakan satu perkara biasa buat diri mereka. Tidak mustahil sampai sanggup sediakan makanan hampir tiap hari hanya untuk beri makan buat kucing jalanan. Kotor adalah perkara biasa buat kucing seperti ini. Ianya dilakukan hanya atas […]

Continue Reading

Isteri terkedu bila doktor beritahu keadaan tangan suami selepas digigit kucing. Tak sangka gigitan kucing boleh terjadi perkara ini.

Kucing sememangnya terkenal dengan sifat suka bermanja-manja dengan manusia dan disebabkan itu jugalah ramai menjadikannya sebagai haiwan peliharaan. Namun ramai tidak tahu bahawa kesan gigitan kucing yang mempunyai sifat semulajadi manja dengan menggigit dan mencakar boleh membawa padah. Menerusi perkongsian seorang wanita, dia berkongsi pengalaman buruk dilalui suaminya akibat gigitan si bulus jalanan yang dibela mereka […]

Continue Reading

Kucing ini sering mengiau pukul 3 pagi dan ganggu pemiliknya tidur. Sekali ada yang cuba dia nak sampaikan.

Kucing Sofeah akan mengiau setiap kali pukul 3 pagi. Setiap hari lebih kurang pukul 3 hingga 5.30 pagi, Sofeah Razak dan suaminya akan terjaga kerana dua ekor kucing mereka akan mengiau-ngiau tak henti-henti. Menurut wanita berusia 35 tahun ini, dia dan suaminya sebelum ini menetap di Kuantan, namun terpaksa berpindah ke Selangor kerana tuntutan kerja. Jelas […]

Continue Reading

Percutian sekeluarga ini bertukar menjadi pengalaman pahit buatnya setelah perkara ini berlaku. Sekali rupa rupanya hotel PD tersebut merupakan antara yang tersenarai di sini.

Pasangan ini tampil menceritakan pengalamannya sendiri yang menginap di sebuah hotel yang mempunyai banyak kisah misteri yang sudah cukup memberikan Azlan dan keluarga untuk beredar dari tempat itu. Banyak kisah seram yang kita dengar dan dikaitkan dengan hotel. Pada yang tidak pernah mengalaminya, pasti akan merasakan ianya bukan lah satu perkara yang luar biasa tapi […]

Continue Reading

Anak kecil perempuan ini tabah dalam mengharungi dugaan yang menimpa mereka sekeluarga. Tak sangka dia sanggup lakukan semua perkara ini dalam umurnya yang baru membesar.

Gambar sekadar hiasan. “Jangan ambil mereka, saya boleh jaga, tolonglah jangan pisahkan kami berlima,” pinta Ana (bukan nama sebenar) berusia 11 tahun. Ana kini mengambil tanggungjawab buat tiga orang adiknya yang baru berusia setahun sehingga enam tahun. Malah, dia turut dibantu dengan seorang abangnya yang berusia 12 tahun. Kedua-dua ibu bapanya ditahan pihak berkuasa setelah […]

Continue Reading

Hafiz Mahamad dan Syafiqah Aina akui akan buka satu perniagaan ini. Sekali dia menceritakan soal ini dan buat orang sebak.

Siapa tidak kenal dengan produk Aina Beautykan. Produk yang telah membuat ramai anak-anak muda diluar sana berjaya hanya dengan menjual produk tersebut. Pengasas Aina Beauty iaitu Hafiz Mahamad dan isteri Syafiqah Aina sering menjadi perhatian kerana pasangan yang sangat sempurna dimata orang ramai. Pasangan ini juga telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan Raissa. Terbaru Hafiz […]

Continue Reading

Tuan rumah terkejut bila penyewa rumahnya beri kejutan macam ni. Tak sangka penyewa tak jelaskan bayaran bil sehingga capai jumlah begini.

Setiap keluarga yang kurang berkemampuan untuk membeli rumah pasti akan mencari rumah sewa untuk menjadi tempat berteduh mereka. Tapi tak sangka pula bila ada penyewa yang sanggup tinggalkan rumah itu dalam keadaan yang sangat berbeza berbanding sewaktu rumah yang mula-mula mereka dapat. Itulah keadaan buat bekas penyewa yang sesuka hatinya mengosongkan rumah yang disewa oleh […]

Continue Reading