Niat nak bantu kewangan suami, sekali lama kelamaan ini yang majikannya buat sampai buat dia tak terjangka

Gambar Sekadar Hiasan. Assalam dan selamat sejahtera semua pembaca. Aku adalah seorg isteri dan ibu kpada 3 cahayamata. yg sulung berumur 15 tahun. Aku brsyukur dikurniakan anak2 yg cantik, hnsem dan pandai dari segi akedemik. Aku adalah seorg isteri yg bekerjaya, mempunyai wajah yg manis, comel. Org sekeliling selalu cakap aku tak macam ibu yg […]

Continue Reading

Wanita tampil luahkan masa silamnya yang tak dapat dilupakan sehingga sekarang, sekali ibu beri pesanan untuk cuba memaafkan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca. Nama saya Emma. Mari mulakan… Mesti ramai orang rindu dan suka zaman persekolahan mereka. Tapi tidak bagi saya. Saya dulu menuntut di sebuah sekolah yang terkenal dengan prestasi baiknya. Sekolah campur di negeri utara. Saya tak ramai kawan di sekolah. Hanya 3 orang saja yang rapat. Prestasi saya […]

Continue Reading

Lepas suami tiada semua hutang isteri tanggung, isteri anak 5 luahkan sesuatu buat ramai yang terkedu

GAMBAR SEKADAR HIASAN Aku isteri anak 5. Telah kehilangan suami setahun lalu. Suami bekerja Ofshore. Gaji mencecah 20k setiap bulan. Keluarga kami bahagia..mempunyai 5 anak kan.gado tu biasa.Saya bekerja. Pegawai di Pejabat Perikanan. Gaji saya mencecah 5k. Rules perbelanjaan kami, barang saya, saya beli sndiri kerana saya ada pendapatan sendiri. Dan sepanjang suami tiada sebulan […]

Continue Reading

Wanita luah rasa tertekan bila jaga mak saat dalam pantang, sampaikan mak sanggup buat macam ni pada makanan anak dan keluarganya

Terima kasih hidekan profile. Mcm ni. Saya tengah dalam pantang dan dalam masa yang sama jaga anak kecil 3 orang dan mak saya yang str0k. Mcm mana ya nak jaga perasaan orang tua yang terlampau sensitif dan jaga perasaan diri sndri bila menjaga orang tua ni. Bukan apa, saya ni suami overseas kerjanya. Berpantang sendiri […]

Continue Reading

Terkedu suami bila kantoi tak setia dengan istri, rupanya isteri boleh dapat gambar wanita itu dari kameraa yang ada di lebuhraya

AES atau Automated Enforcement System adalah satu kaedah penguatkuasaan peraturan dan undang-undang lalu lintas secara automatik yang beroperasi 24 jam tanpa henti walau dalam apa jua cuaca. AES juga beroperasi dengan pemasangan kamera automatik di lokasi-lokasi tertentu seperti jalan raya, lebuh raya dan persimpangan lampu isyarat. Kamera akan bertindak menangkap gambar kenderaan yang melakukan kesalahan […]

Continue Reading