Berpisah tlk 3 tapi masih tinggal sebumbung, sekali kantoi bekas isteri hamil buatkan isteri barunya terkedu

Foto sekadar hiasan.Hi. Nama aku Linda. Terima kasih admin jika confession aku tersiar. Sedikit pengenalan tentang diri. Umur aku pertengahan 30-an. Berpewatakan menarik, dan berjawatan. Aku sudah berkahwin dengan seorang duda yang sedikit berusia dari aku. Untuk pengetahuan semua, perkahwinan pertama suami aku dengan bekas isterinya gagal bukan disebabkan aku. Biar aku memberikan singkatan S […]

Continue Reading

Tak sangka sampai macam ni sekali, wanita luah suami baru minta buang barang dan siap minta buat macam ni pada gambar bekas suami

Ditelan m.ti emak, diluah m.ti bapa. Itulah situasi yang terpaksa dihadapi oleh seorang wanita cekal selepas si suami meminta supaya dia membuang dan membkr barang-barang milik bekas suaminya yang telah pergi buat selamanya. Kisah ini telah dikongsi oleh personaliti TV3, Ahmad Fedtri Yahya menerusi satu ciapan di laman Twitter. Bakar barang arw.h suami Menerusi luahan […]

Continue Reading

Anak nak buang sampah lepas makan di KFC, sekali mak halang gara gara sebab ni

Sebagai seseorang yang sudah bergelar ibu bapa, tanggungjawab untuk mendidik anak menjadi insan yang mempunyai akhlak mulia sebelum mereka meningkat dewasa sememangnya penting. Bagaimanapun, tweet yang tular baru-baru ini lain pula ceritanya kerana pasangan ibu bapa telah didakwa melarang anak mereka dari membuat satu kebaikan ketika makan di sebuah restoran fast food. Dalam pada itu, […]

Continue Reading

Rindu belaian kawan baik suami, Sekali ini yang terjadi lepas suami keluar dari penjara

Assalamualaikum min. Tolong siarkan cerita saya. Saya guna facebook kawan. Saya berumur 35 tahun telah berkahwin dan mempunyai 4 orang cahaya mata lelaki berumur 10 tahun dan yang kecil 7 tahun. Saya boleh dikatakan cantik kerana ada darah campuran c1na s1am. Seorang suri rumah sepenuh masa dan tidak bekerja selepas kawin. Hidup hanya bergantung sepenuhnya […]

Continue Reading

Semasa tunang suami sangat penyayang pada anak tiri, Sekali ini kelakuan suami terhadap anak selepas 3 hari nikah

Assalammualaikum min, mintak hide kan profile. Saya nak meluah rasa, sebab saya ni overthinking n deprsion dan tnya pendapat orang ramai. Dulu saya singlemom anak sorang, umur anak baru 3 tahun lebih. Saya baru bernikah febuary baru ni. Lebih kurang sebulan lebih baru. Yang saya pelik suami saya totally berubah selepas kawin. Masa dalam ikatan […]

Continue Reading

Suami nak hantar semula isteri ke rumah keluarga gara gara hutang, sekali alasan yang dia bagi ni memang tak boleh terima

hai admin krt. ni pertama kali saya ingin meluahkan rasa hati kat sini. saya takde tmpt nak meluah. Kisahnya baru2 ni hidup kami diuji dengan kesempitan wang semuanya terjadi disebabkan suami main mesin. Dia gunakan semua wang gajinya sehingga takde tinggal baki 10 sen pun untuk kami survive bulan tu. Akhirnya dia terpaksa meminjam (dari […]

Continue Reading

Letak nilai hntran bawah 1k sebab tahu laki ni gaji biasa je, terduduk masa lafaz laki tu sebut banyak ni hntran yang dia bagi

Berbunga hati rasa. Memang wujud lelaki lelaki gentleman baik yang bekerja kuat. Selain confessor, salah seorangnya suami ku. Jangan risau ya sahabat sahabat ku yang masih bujang. Masa kalian, dengan orang yang tepat akan tiba. Sebelum berkahwin, memang terlalu banyak ujian. Sering jugak aku menangis, tetapi bukan kerana K . Tetapi kerana susahnya nak menghalalkan […]

Continue Reading