Bekas menantu nekad nak tarik balik saman, sekali ini pula cara Chef Wan balas balik buat ramai yang terkedu

Baru-baru ini isu Shikin Maembong iaitu kakak kepada Emma Maembong telah menjadi bualan hangat warganet apabila mahu menyaman bekas mertuanya itu. Namun dalam diam dia telah pun membuat keputusan untuk menarik tindakan tersebut. Hal ini telah didedahkan sendiri oleh personaliti TV Datuk Chef Wan bahawa bek4s menantunya, Shikin Maembong mahu berjumpa serta membuat keputusan mahu […]

Continue Reading

Dikatakan dah kahwin kali ketiga, tak boleh berdiam sekali ini respon dari Amar Asyraf

SELEPAS kes talak tiga isteri kedua selesai, nama pelakon Amar Asyraf kembali menjadi tumpuan apabila didakwa sudah berkahwin kali ketiga dengan seorang wanita. Spekulasi itu bermula selepas sekeping foto memperlihatkan pelakon tersebut dengan wanita bersama dua cahaya mata, dipercayai daripada hasil perkahwinan mereka. Bagaimanapun, Amar atau nama sebenarnya Amar Asyraf Zailuddin yang dihubungi mStar memilih […]

Continue Reading

Ada individu yang ganggu isteri waktu malam, tak boleh berdiam sekali ini tindakan Caprice pada lelaki tu

Penyanyi rap, Caprice memberikan amaran kepada individu yang mengganggu privasi isterinya, Farra Inalis dengan menghantar mesej menerusi aplikasi WhatsApp. Tindakan lelaki tersebut telah melampaui batas dan Caprice memberikan tempoh 24 jam kepada individu terbabit untuk membuat permohonan maaf sebelum tindakan lanjut diambil. “Pertama sekali Malaysia, saya tak kisah jika anda mahu membenci saya, maksudnya bencikan […]

Continue Reading

Baru je berpisah talak tiga dengan isteri kedua, kali ni Amar Asyraf dikatakan kahwin untuk kali ketiga

Kuala Lumpur: Belum reda berita pengesahan lafaz pisah talak tiga membabitkan isteri kedua pelakon Amar Asyraf iaitu Vivy Jeffry di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur pada Khamis lalu, terbaharu aktor itu dikatakan berkahwin kali ketiga dengan wanita dikenali Farhana Yusof. Menerusi tinjauan ke Instagram dipercayai milik ibu Amar terdapat sekeping foto mesra yang dimuat naik pada […]

Continue Reading

Ada yang cakap berpisah sebab beza pandangan politik, tak boleh berdiam sekali ini pengakuan dari Azri

Selama 19 tahun melayari bahtera rumah tangga, pelakon Azri Iskandar akhirnya mengakui dia terpaksa merelakan perpisahan yang acap kali dipinta oleh Ellie Suriati Omar sebelum ini. Pun begitu, Azri menolak alasan tidak sehaluan dalam politik menyebabkan pengarah, pelakon dan jurulatih lakonan berkenaan membuat permohonan berpisah pada 22 April lalu. Malah Azri yang juga pelakon Pontianak […]

Continue Reading

Akui ada sakit Npd, Puteri Sarah tampil bersuara bongkarkan sesuatu buat ramai yang terkedu

Menerusi satu perkongsian Puteri Sarah Liyana di laman sosial Instagram milik beliau, beliau berkongsikan satu klip di Tiktok yang menceritakan tentang apa itu penyakin ‘NPD’ kepada semua kerana beliau kini sedang mengalami penyakit itu ketika rumah tangga beliau dan suami iaitu Syamsul yusoff diganggu oleh orang ketiga iaitu Ira Kazar. Gangguan demi gangguan selama 4 tahun […]

Continue Reading

Fizo Omar muat naik gambar dengan isteri, tapi benda ni pulak yang jadi perhatian warganet

Pelakon lelaki dan usahawan terkenal, Fizo Omar, 36, yang telah melangsungkan pernikahan pada bulan Oktober lalu dengan bekas pramugari, Fazeera Nazri Azrai, 25, yang majlisnya diadakan secara tertutup. Menerusi entri terbaru aktor tersebut, Fizo memuat naik sekeping foto terbaharu di akaun Instagram bersama isteri tercinta. Apa yang menarik perhatian warganet adalah kapsyen pada entri tersebut. […]

Continue Reading

Sebolehnya nak jugak cari salah, lepas Awal kali ni Amar pula tampil bongkarkan sesuatu pasal Jmb

SUSULAN kes mahkamah melibatkan pengacara Awal Ashaari dengan pihak pengurusan rumahnya, pelakon Amar Baharin turut berkongsi masalah yang sama dengan pihak perumahannya. Menurut Amar, pihak badan pengurusan atau joint managemnet body (JMB) di kawasan rumah miliknya yang terletak di Semenyih sengaja mencari masalah apabila dia tidak dibenarkan melakukan aktiviti penggambaran di premis sendiri. Isu mula […]

Continue Reading

Kecoh pasal kes Awal Ashaari, tak boleh berdiam sekali ini pula amaran daripada Zed Zaidi buat ramai yang terdiam

SUSULAN kes pengacara Awal Ashaari didakwa melakukan perbuatan khianat merosakkan pagar sebuah perumahan, jirannya yang juga pelakon Lufya Omar mendedhkan turut mengalami pengalaman buruk. Lufya, 37, berkata, cara pihak berkenaan menjaga keselamatan keterlaluan sehingga menyukarkan aktiviti penduduk di kawasan perumahan itu. Malah, pemilik nama Lutfyah Sheikh Omar ini juga mendkwa seorang pekerja di pengurusan itu […]

Continue Reading

Elfira dedah dah selamat lahirkan anak kedua, sekali ini keadaan terkini Elfira Loy

Sebelum ini pelakon Elfira Loy, 27, mengumumkan dirinya hamil anak kedua melalui perkongsian di Instagram IG. Melalui kapsyen berbunyi ‘Kepada keluarga dan kawan tersayang, bolehkah anda membaca berita baik ini’ dan foto menampakkan dirinya memegang belon tertera mesej Baby 2 Coming, jelas membuktikan dirinya berbadan dua. Elfira atau nama sebenar, Nurul Elfira Loy Ahmad Sabri […]

Continue Reading