Besar sungguh kucing Zara Zya. Ternyata kucing kesayangan Zara dapat perhatian warganet

DIkhabarkan foto Zara Zya bersama kucing peliharaannta meraih perhatian ramai. Ini kerana kucing peliharaannta yang besar dan gemuk. Jika dilihat di ignya, Zara berkongsi sekeping foto mendukung kucing itu yang diberi nama Beshetik. Di ruangan kapsyen tertulis,“Hanya dia tahu macam mana saya sayang pada dia @Beshetik,” Kalau nak tahu Beshetik menjadi antara kucing popular di […]

Continue Reading

Kucing Nabila mula buat perangai bila tak dapat makanan kegemaran. Abil cerita telatah kucingnya

Tanpa ragu. Nabila Huda telah berkongsi telatah kucing kucing kesayangannya yang membuat perangai kerana tidak dapat makan makanan kesukaan mereka iaitu wetfood. Jelas Nabila atau Abil, selalunya dia beli yang jenama Monge tapi sudah habis stok di kawasan Damansara. Di ruangan kapsyen, “Apa lah nasib kami wetfood kesukaan habis satu Damansara. Tolong kami. Kami lapar. Tak kesian […]

Continue Reading

Kucing kesayangan acap kalli gerakkan telinga. Ternyata ini maksud tersirat di sebalik pergerakan itu

Mesti korang pelik kan tiba tiba sahaja kucing kesayangan anda gerakkan telinga. Untuk pengetahuan anda,kucing adalah antara salah satu haiwan yang bijak meluahkan perasaan melalui komunikasi dan bukan lisan. Namun begitu,tak ramai yang menyedarinya. Percaya atau tidak memelihara kucing akan memberikan anda pengalaman bagi memahami emosi dan perasaan kucing itu dengan lebih mendalam. Besar kemungkinan […]

Continue Reading

Tular Azwan Ali yang didatangi peminta sedekah lalu dihalau. Sekali warganet tampil dedah pengalaman gangguan oleh budak Rohingya.

Baru-baru ini, pengacara terkenal Azwan Ali atau mesra disapa Diva AA ada memuat naik video memaparkan dirinya didatangi seorang peminta sedekah cilik lalu dihalau. Lantaran itu, video berkenaan telah menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan segelintir warganet. Rupa-rupanya reaksi yang ditunjukkan oleh pemilik nama Mohamed Azwan Ali itu ada kisahnya tersendiri apabila ramai warganet tampil […]

Continue Reading

Ebit Lew tampil untuk beri sesuatu ini pula untuk kegunaan pelajar. Ternyata ramai warganet menyokong tindakannya ini dan ini rupanya cara untuk memohon.

Ustaz Ebit Lew sering membantu orang yang kurang berkemampuan dan termasuklah pelajar yang mempunyai masalah tersendiri untuk pelajaran mereka. Kini pendakwah bebas terkenal ini ingin menghadiahkan 1000 cermin mata buat pelajar – pelajar sekolah di Malaysia. Menerusi laman sosial Facebook, Ebit membuat pengumuman baik tersebut untuk tatapan umum. “Saya nak hadiahkan 1000 cermin mata berjumlah […]

Continue Reading

Berhadapan pelbagai kritikan sehinggakan terdetik mahu mengundurkan diri. Uyaina Arshad luahkan perasaan dia

Difahamkan baru 3 minggu Uyaina Arshad yang merupakan pelakon dan pengacara mengacarakan program Famili Duo. Uyaina terpaksa berhadapan pelbagai kritikan sehinggakan terdetik mahu mengundurkan diri.Uyaina yang membaca setiap teguran dan komen negatif yang diberikan bagaimanapun menjadikan ia pembkar semangat untuk terus memperbaiki diri. “Saya membaca kesemua komen diberikan. Saya menerima segala komen negatif dan positif […]

Continue Reading

Tular isu influencer dapat vaksin awal. Ini respon Dr Say dan ini perkembnga dirinya dan isteri

Tular semalam apabila sebuah portal mengatakan bahawa Hospital Serdang memberikan vaksin kepada beberapa influencer. NAmun begitu, Dr Noor Hisham menafikan hal tersebut. Dan terbaru, Dr Say atau nama penuhnya Shazril Shaharuddin memberikan pandangan tentang hal itu. Ini kata kata dari Dr Say, Cukup laju ampa update berita terkini naa. Yg terlepas kapal, ada berita menyatakan […]

Continue Reading

Ini yang berlaku pada kereta Ustaz Ebit Lew. UEL tanpa ragu kongsi kisah hebat kuasa doa yang meraih perhatian ramai

Baru baru ini,Ustaz Ebit Lew berkongsi cerita bahawa kereta miliknya telah pancit secara tiba tiba pada Khamis petang melalui IGnya. Jelas UEL, dugaan yang menimpa dirinya turut membawa rezeki kepada seorang petugas towing yang sudah lama menyimpan hasrat untuk bertemu dengannya. “Rezeki petang ni. Rahmat Allah. Tayar tiba-tiba pncit terus. Sekali adik towing turun kereta asyik bergambar je. Selalu […]

Continue Reading

Ayda Jebat dan Nabil seakan akan dedah seperti sedang berbadan dua. Rata rata warganet teruja dan tidak sabar menanti sesuatu ini.

Ayda Jebat memberi gambaran seperti sedang hamil dan pasangan ini bakal menerima ahli keluarga baru dalam rumah tangganya. Selepas  hampir dua bulan mendirikan rumah tangga, pasangan selebriti Ayda Jebat dan Nabil Mahir dikhabarkan sudah mendapat berita gembira. Ia berikutan Ayda dikatakan sudah hamil selepas pelakon tersebut menemui pakar perbidanan dan sakit puan, di Pusat Perubatan […]

Continue Reading

Tak sangka keluarga ini diduga sampai begini sekali. Ebit Lew sebak dengan keadaan 3 beranak ini dan terus tampil beri hadiah ini.

Siapa lagi yang tidak mengenali Ustaz Ebit Lew. Hampir seluruh negara, Ebit Lew datang tampil untuk memberi bantuan pada orang yang dalam kesusahan. Apabila lambat sahaja datang memberi bantuan pasti beliau akan meminta maaf. Usahawan dan pendakwah bebas yang sangat terkenal dengan sifat pemurahnya tanpa kira agama mahupun kaum. Pasti tidak mudah untuk kita mencontohi […]

Continue Reading