Berpisah tlk 3 tapi masih tinggal sebumbung, sekali kantoi bekas isteri hamil buatkan isteri barunya terkedu

Foto sekadar hiasan.Hi. Nama aku Linda. Terima kasih admin jika confession aku tersiar. Sedikit pengenalan tentang diri. Umur aku pertengahan 30-an. Berpewatakan menarik, dan berjawatan. Aku sudah berkahwin dengan seorang duda yang sedikit berusia dari aku. Untuk pengetahuan semua, perkahwinan pertama suami aku dengan bekas isterinya gagal bukan disebabkan aku. Biar aku memberikan singkatan S […]

Continue Reading

TMJ cabar untuk dedah nama individu yang ddkwa kawal bola sepak Malaysia, sekali ini pulak komen MB Kedah

Sebelum ini, Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim mencabar untuk mendedahkan nama individu yang digelar sebagai ‘Tokong’ dalam bola sepak negara. Namun begitu, Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Muhammad Sanusi enggan mengulas mengenai cabaran berkenaan. Enggan beri komen risau dilabel derhaka Menurut Sanusi, dia tidak mahu mengulas lebih lanjut atau memberi komen mengenai cabaran […]

Continue Reading

Siap bersumpah pekerja dirsuk bukannya gimik, ini respon Aliff Syukri sampaikan ada yang kata marketing murahan

Menurut Aliff dia menyifatkan kejadian tersebut sebagai sesuatu yang mengerikan dan akui ianya bukanlah gimik semata-mata. Jutawan kosmetik, Dato Seri Aliff Syukri berkongsi detik cemas apabila salah seorang pekerjanya telah dirasuk hantu pada petang Isnin. “Ini Bukanlah Gimik” Menerusi sebuah hantaran di Instagram , menurut Aliff dia menyifatkan kejadian tersebut sebagai sesuatu yang mengerikan dan akui ianya bukanlah gimik […]

Continue Reading

Syukur, Ini jadual bayaran wang bantuan keluarga Malaysia fasa 2 sehingga fasa 4 bakal diberikan

Bantuan Keluarga Malaysia BKM adalah sebuah inisiatif bantuan tunai langsung yang diumumkan di dalam Belanjawan 2022 bagi memanfaatkan golongan B40. Kerajaan telah mengemaskini data golongan B40 yang layak menerima BKM dan setakat ini, hampir RM 2.0 b.illion bantuan Fasa 1 BKM telah disalurkan kepada hampir 9.0 j.uta penerima B40 seluruh negara pada bulan Mac yang lalu. Sebelum ini, […]

Continue Reading

Ramai terhibur lihat cara pengarah urusan Mydin nak promosi ayam, sekali ini isyarat tangan yang dia buat sampai tarik perhatian ramai

Pengarah Urusan Mydin, Dato Wira Dr Haji Ameer Ali Mydin sekali lagi menjadi tumpuan dan fokus orang ramai di media sosial. Umum sedia maklum pemilik gedung pasaraya terbesar Malaysia ini bukan saja kelihatan sempoi dan bersahaja tatkala merakam video promosi barang jualan pasarayanya, malah beliau juga sangat mengikuti trend semasa. Isyarat Tangan Jadi Perhatian Melihat video promosi […]

Continue Reading

Luah rasa takut dengan anak perempuannya, Shah Rukh Khan tampil dedah apa yang jadi jika kerja sampai lewat malam

Shah Rukh Khan takut mendengar jeritan Suhana ketika masih kecil. Pelakon Bollywood terkenal Shah Rukh Khan mengakui dia mempunyai perasaan takut terhadap anak perempuannya iaitu Suhana Khan ketika masih kecil. Menurut Shah Rukh Khan, Suhana ketika zaman kanak-kanak gemar memarahinya sekiranya melakukan sesuatu kerja pada waktu lewat malam di rumah. Kongsi Raja Bollywood ini, dia menjadi […]

Continue Reading

Bekas menantu nekad nak tarik balik saman, sekali ini pula cara Chef Wan balas balik buat ramai yang terkedu

Baru-baru ini isu Shikin Maembong iaitu kakak kepada Emma Maembong telah menjadi bualan hangat warganet apabila mahu menyaman bekas mertuanya itu. Namun dalam diam dia telah pun membuat keputusan untuk menarik tindakan tersebut. Hal ini telah didedahkan sendiri oleh personaliti TV Datuk Chef Wan bahawa bek4s menantunya, Shikin Maembong mahu berjumpa serta membuat keputusan mahu […]

Continue Reading

Dikatakan dah kahwin kali ketiga, tak boleh berdiam sekali ini respon dari Amar Asyraf

SELEPAS kes talak tiga isteri kedua selesai, nama pelakon Amar Asyraf kembali menjadi tumpuan apabila didakwa sudah berkahwin kali ketiga dengan seorang wanita. Spekulasi itu bermula selepas sekeping foto memperlihatkan pelakon tersebut dengan wanita bersama dua cahaya mata, dipercayai daripada hasil perkahwinan mereka. Bagaimanapun, Amar atau nama sebenarnya Amar Asyraf Zailuddin yang dihubungi mStar memilih […]

Continue Reading

Ada individu yang ganggu isteri waktu malam, tak boleh berdiam sekali ini tindakan Caprice pada lelaki tu

Penyanyi rap, Caprice memberikan amaran kepada individu yang mengganggu privasi isterinya, Farra Inalis dengan menghantar mesej menerusi aplikasi WhatsApp. Tindakan lelaki tersebut telah melampaui batas dan Caprice memberikan tempoh 24 jam kepada individu terbabit untuk membuat permohonan maaf sebelum tindakan lanjut diambil. “Pertama sekali Malaysia, saya tak kisah jika anda mahu membenci saya, maksudnya bencikan […]

Continue Reading

Baru je berpisah talak tiga dengan isteri kedua, kali ni Amar Asyraf dikatakan kahwin untuk kali ketiga

Kuala Lumpur: Belum reda berita pengesahan lafaz pisah talak tiga membabitkan isteri kedua pelakon Amar Asyraf iaitu Vivy Jeffry di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur pada Khamis lalu, terbaharu aktor itu dikatakan berkahwin kali ketiga dengan wanita dikenali Farhana Yusof. Menerusi tinjauan ke Instagram dipercayai milik ibu Amar terdapat sekeping foto mesra yang dimuat naik pada […]

Continue Reading