tips

Tak sangka gadis ini berkongsi tips penjagaan kulit hanya menggunakan tepung beras. Berbaloi dan tidak perlu berbelanja besar untuk cantik.

Siapa kata nak kulit cantik harus berbelanja besar membeli pelbagai produk yang mahal-mahal. Sebenarnya, petua kulit dan badan cantik dan sihat semuanya ada di dapur kita. Menggunakan bahan semula jadi yang lebih selamat yang menjadi petua orang dulu-dulu. Melalui perkongsian dari facebook Aroora Dayana, gadis ini kongsikan tips kulit gebu cantik berseri hanya menggunakan satu…

Kehidupan

Untuk anda yang baru kenal jangan terlalu percaya dengan pasangan. Ketahui lima perkara ini terlebih dahulu sebelum kenal dengan lebih dalam.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Perkahwinan ini sebenarnya mudah sahaja tetapi yang menyukarkannya adalah mencari seorang yang tepat untuk dijadikan pasangan anda. Bukan sahaja tepat, tetapi sesuai dengan diri anda. Sebab itu, anda akan saling berganti kenalan dan juga pasangan apabila belum jumpa yang betul-betul sesuai. Kalau dalam hubungan, kesetiaan, tolak ansur serta rasa tanggungjawab itu tersangatlah…

artis

Gara gara sering memuat naik foto bersama seorang jejaka ramai meminta Kilafairy untuk cepat menamatkan zaman bujangnya. Kilafairy memohon doa dari peminatnya.

Pelakon dan penyanyi, Kilafairy menerusi posting terkininya di Instagram ada berkongsi beberapa keping foto saat menghadiri majlis sebuah jenama kasut mewah di Kuala Lumpur, baru-baru ini. Berkongsi beberapa keping foto kandid, pemilik nama lengkap Syakila Nisa Jahangir Khan itu dirakam hadir bersama kekasih hati yang dikenali sebagai Sa’aid Aiman Hazley. Difahamkan, lelaki berkenaan merupakan kenalan lamanya sejak…

artis

Pengacara Azura Zainal dedahkan sesuatu kepada warganet jika mahu sentiasa nampak muda walaupun sudah berusia. Rata rata sangat terkejut dengan penampilan kini Azura.

Terkejut bila dapat tahu personaliti cantiik ini rupa-rupanya bakal mencecah usia 40 tahun. Mana tidaknya, tengok bentuk fizikaI luaran Azura Zainal bukan saja mencerminkan dirinya yang masih muuda tetapi juga penuh energetic.Sampaikan ada yang beranggapan isteri kepada jurulatih seni mempertahankan diri berasal dari Brazil… Ibrahim Cristiano Genuino Da Silva ini baru berumur lingkungan 20an. Awet…

Kehidupan

Memang betul dugaan bertunang ni banyak. Benda biasa pun boleh jadi besar.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Jodoh merupakan salah satu perkara yang telah ditentukan Allah sejak dari mula. Setiap daripada kita pasti akan dikurniakan pasangan masing-masing sama ada di dunia mahupun di akhirat kelak. Seringkali kita mendengar ucapan; “Ajl, rezeki dan jodoh itu merupakan rahsia Allah S.W.T” Dari situ, kita yakin bahawa jodoh kita pasti ada cuma masanya…

Amalan

Rupanya banyak kelebihan kalau kita amalkan minum air lemon setiap pagi.

Sebelum kami memberitahu apa yang anda boleh lakukan untuk menghilangkan bau busuk itu, mari kita mengenali dulu puncanya – bila dah tahu puncanya bolehlah mengelakkan keadaan yang sama berulang lagi di masa depan. Halitosis, yang biasanya dikenali sebagai nafas berbau, adalah keadaan kesihatan yang memalukan yang menjejaskan kira-kira 30% orang di seluruh dunia. Menurut Akademi…

Keluarga

Tak sangka rupanya kalau bergurau macam ni boleh jatuh talak.

GAMBAR SEKADAR HIASAN FIRMAN Allah SWT yang bermaksud: “Sesungguhnya Kami telah jadikan manusia sentiasa dalam keadaan menghadapi kesulitan dan kesukaran ( jasmani dan rohaninya).” (Surah Al-Balad, ayat 4) Kehidupan adalah satu perjalanan yang getir dan dipenuhi kesukaran serta kesusahan. Pasti tidak ada manusia yang terlepas daripada berasa sedih berhadapan dengan kepayahan. Hakikatnya orang yang beriman…

artis

Penampilan terbaru pelakon Mona Allen telah mendapat perhatian warganet. Rata rata memuji kecantikan Mona dan mendoakan semoga terus istiqamah.

Beliau mendirikan rumah tangga bersama pelakon Pekin Ibrahim, Mona Allen kini bergelar isteri Pekin sejak pada 7 Disember tahun lalu. Memiliki raut wajah bak bujur sirih, Mona Allen kelihatan masih lagi berseri seperti pengantin baru saat bergelar raja sehari. Monna atau nama sebenarnya ialah Munna Hafiraneza Allen.Timbulnya bibit percintaan bersama Pekin ketika menjalani pengambaran di…

Pengetahuan

Isteri sebenarnya tak kisah pun kalau jadi tukang cuci atau mengandung sembilan bulan. Tapi yg dia kisah bila saatnya pengorbananya tak dihargai.

Perkahwinan ni bukan hanya berkongsi perkara baik sahaja. Perkara buruk pun kita kena kongsi dan perbaiki. Jadi suami kena ada sifat boleh membimbing. Isteri yg buat dosa didepan atau dibelakang suami. Bila suami tahu, nasihat dan bimbing. Biarlah nasihat tu beratus kali pun. Itu kan isteri kita. Kena ingat Isteri kita ada kurangnya. Kurang akal,…

artis

Video disebalik tabir drama Kampung People yang buat warganet terhibur. Warganet terhibur dengan telatah Elly Mazlein.

Siapa sangka beliau pada awalnya risau dengan penerimaan penonton, namun sudah memasuki minggu ketiga bersiaran di slot Lestary TV3, drama ‘Kampung People’ terus mendapat sambutan hangat daripada penonton. Setiap episod telah berjaya memikat hati ramai dengan genre kekeluargaan dan komedi yang disampaikan oleh setiap pelakon dalam drama berkenaan.Drama ini mengisahkan kehidupan Laila (Elly Mazlein) sekeluarga…