Jantina suami jadi tanda tanya buat warganet, kini isteri tampil luahkan sesuatu

Viral

Dia memang lelaki,demikian antara luahan seorang isteri yang berkali kali keluar daripada mulutnya bagi menyangkal dkwaan orang ramai berhubung jantina suaminya.

Tak tahu nak terangkan

Menurut Nur Izza’ain, sejak videonya dan suami tular di Tkt0k, jumlah pengikut di platform berkenaan bertambah yang mana rata ratanya akui curiga dengan suaminya yang disangka seorang wanita. ‘Kenapa orang ingat dia perempuan, sejak hari tu followers saya terus naik, saya pun tak tahu macam mana nak terangkan lagi’.

‘Saya takdelah tertekan’

Tidak berdiam diri, Muhammad Luqman yang juga merupakan suami kepada Ain memberitahu bahawa dia sudah lali dengan situasi sebegitu. Malah, ada yang pernah menggelarkannya kakak disebabkan wajahnya yang feminin dan tidak menyangka perkara itu mendapat perhatian ramai. ‘Saya tak tertekan bila ditanya jantina sebab dah biasa cuma tak sangka satu Malaysia pula yang tanya.’

Dah cuba produk tumbuh misai, jambang

Tambah Luqman, sebelum ini dia ada mencuba beberapa produk untuk misai dan jambang tetapi usahanya itu gagal dan kini bercadang untuk menggunakan kaedah ‘tanam’ pula. ‘Ada lah juga usaha tapi memang tak ada juga jambang, mungkin lepas ni kena tanam pula.’ Sumber, Awatsyeikh.com.  PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a Reply

Your email address will not be published.