Selamba je Ira Kaza sindir Puteri Sarah, sekali ini pulak respon Puteri Sarah buat ramai yang terkedu

artis

Pelakon Puteri Sarah Liyana mempunyai alasan mengapa sehingga kini masih tidak mengambil tindakan undang-undang terhadap orang ketiga yang dikatakan menjadi punca keretakan rumah tangga antaranya dengan suami, Syamsul Yusof. Kata Puteri Sarah sebab utamanya adalah kerana kasihankan bapa kepada wanita berkenaan yang juga seorang pelakon. “Agak kelakar sebenarnya. Pertama, bertahun tak bertindak nak saman sebab kasihankan bapa kamu (orang ketiga). jugak, saya tak nak besarkan hal ini. “Kedua, yang inginkan perhatian orang itu adalah anda, bukan saya. Ketiga, tak baik makl hamvn dah macam AmberHeard pula saya tengok dia ini,” katanya. Puteri Sarah mendedahkan perkara berkenaan di InstaStory selepas menerima satu paparan skrin DM (mesej peribadi) dari wanita yang didakwa menjadi keretakan rumah tangganya.

Dalam mesej wanita berkenaan bersama seorang netizen itu mempersoalkan mengapa Sarah masih tidak meneruskan tindakan undang-undang seperti yang pernah dilaporkan media sebelum ini. “Kau pergi beritahu dia (Puteri Sarah) aku tak takut dengan dia. Suruh peguam dia cepat sikit buat kerja okey. “Kami dah meluat nak layan drama saman dia. Dah bertahun-tahun dah dia sembang tapi tak buat juga. Kemaruk sangat nak perhatian,” persoalnya. Terdahulu Sarah pernah mendedahkan tidak lagi tinggal sebumbung dengan Syamsul dan terbaharu dia membuat pendedahan orang ketiga. Sekadar info, Puteri Sarah, 37, berkahwin dengan Syamsul pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam serta Sumayyah. Sumber, gempak

“kami masih suami isteri, tp kaIau ini rancangan dia, semoga berjaya la” Puteri sarah balas dkwaan Pihak ketiga kata meraka berpisah.Kemelut rumah tangga pelakon Puteri Sarah Liyana dengan pengarah Syamsul Yusof masih belum menemui titik noktah. Terbaru, perkongsian Puteri Sarah di Instagram Stories pada Jumaat menarik perhatian warganet. Hantaran itu memaparkan tangkapan skrin perbualan Puteri Sarah dengan individu yang tidak diketahui identiti. Individu terbabit menyatakan pihak ketiga mendakwa pasangan ini akan berceral selepas Puteri Sarah pulang dari menunaikan ibadah umrah pada Mei lalu. Ketika dihubungi OhBulan, Puteri Sarah, 37, menafikan dkwaan daripada pihak ketiga itu. Kata pemilik nama Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, dia masih memegang status isteri yang sah.

Status kami masih suami isteri. Sebenarnya, malas nak komen banyak tapi kalau ini rancangan pihak ketiga, semoga berjaya la. Memang dari dulu sakan dia bercerita itu ini. Tak taulah apa rancangan pihak sana bercerita menyampaikan dekat orang ramai. Sebelum ini, Puteri Sarah mengamk kepada anak pelakon veteran Kazar iaitu Ira yang masih menganggu rumah tangganya sejak tahun 2019. Selalu jumpa anak. Ditanya mengenai nafkah, pelakon drama Melastik Ke Hatimu memberitahu Syamsul masih melaksanakan tanggungjawabnya malah kerap berjumpa dengan anak-anak. Nafkah anak-anak macam biasa memang tak pernah abai. Syamsul ada datang jumpa selalu. Okey saja tak ada masalah. Saman tetap diteruskan. Dalam pada itu, Puteri Sarah menyatakan dia sudah melantik peguam, Datuk Akberdin dari Tetuan Akberdin dan Co untuk mengambil tindakan undang-undang berkaitan kes tersebut. Saya dah proceed. Sekarang semuanya ada pada peguam saya. Bila dah dapat tarikh mahkamah, saya akan bagitahu. Sekadar info, Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam dan Sumayyah.

Sumber, Ohbulan

Leave a Reply

Your email address will not be published.