Ellie Suriaty baru je luahkan sesuatu pasal kecantikan, terkejut sekali tiba tiba bekas suami dah umum akan bernikah

artis

Pelakon dan pengarah Ellie Suriaty memberitahu bahawa sesuatu kecantikkan itu merupakan hal yang amat subjektif. Untuk kelangsungan keberadaan di dunia seni, Ellie menddahkan bahawa dia lebih mementingkan bakat itu sendiri. Kata Ellie Suriaty lagi, bakat ini adalh merupakan satu anugerah yang amat istimewa, dan ianya tak dapat dimiliki sesetengah orang secara semulajadi. “Bakat ni satu anugerah dari Illahi. Ianya terlalu khusus pada orang tertentu saja. Saya tak nampak ianya ada pada paras rupa sebab ia subjektif. Kalau cakap cantik ke tidak, saya dulu pun pernah cantik masa muda mudi, lawa juga.” “Dalam hal ini, bukan isu tentang kecantikkan, tetapi saya tengok ada kelemahan di bahagian tertentu seperti penghasilan skrip. Ianya bahagian yang wajar ditingkatkan kepada mereka yang berbakat.”

Pelakon ini sememang seorang yang cantik dulu, malah pernah menjadi pramugari. Ellie Suriaty memberitahu dia tak kisah tentang selebriti yang mempunyai rupa, sebab itu penting juga. “Kalau seseorang amat jaga bab itu, ia pun benda yang positif untuk saya. Tapi, kenalah ingat, kalau anda jalan masuk ke sesebuah event, walau cantik dan berpenampilan hebat, anda akan nampak lebih outstanding kalau mereka tahu kualiti dan kehebatan kerjanya.” “Ini bukan outstanding dari segi ada banyak isu ya. Tetapi bakat dan kerjayanya yang begitu menyerlah. “Saya nak pesan pada semua, orang yang berbakat juga kena ada kerajinan, jangan pula malas-malas. Kena gerak seiring.”

Akui Ellie Suriaty, sekarang memang banyak artis baru, dan tak semua ada bakat. “Memang banyak artis baru macam cendawan tumbuh. Tapi ada yang kena asah lagi bakat.” “Rasanya pihak TV pun kena main peranan. Kalau ada ramai peminat atau pengikut di media sos1al, tak bermakna dia tu ada bakat. Jangan nak berpaksikan pada paras Bakal Berkahwin Dengan Pemuzik, Ada PHD. Pelakon Azri Iskandar mengesahkan dirinya bakal mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat dengan seorang penulis skrip yang dikatakan turut memiliki PhD dalam jurusan muzik. Menurut Azri, dia dan keluarganya bercadang untuk menghantar rombongan merisik dan meminang Azra Diera Abdul Hamid sebelum 23 Jun ini.

Jika tiada aral melintang, kami akan bernikah dulu. Majlis perkahwinan akan diadakan kemudian dalam waktu terdekat, katanya ketika dihubungi hari ini. Katanya, Azra, 43, atau mesra disapa Ara belum pernah berkahwin sebelum ini. Azri sebelum ini pernah berkahwin dengan pengarah, penulis skrip dan pelakon terkenal, Ellie Suriati Omar. Namun, pasangan itu sah berpisah pada 17 Mei lalu. Menurut Azri yang juga pelakon Pontianak Harum Sndal Malam itu, majlis persandingan terpaksa ditangguh buat sementara waktu kerana dia terpaksa memenuhi jadual kerja yang padat ketika ini. Sekarang saya masih lagi menjalani penggambaran drama Kau Tak Punyai Hati arahan Azmi Hatta terbitan TV3 sampai 2 Ogos depan. Masa yang ada agak terhad untuk saya uruskan segala persiapan. Namun, doakan yang baik-baik untuk kami berdua. Saya akan umumkan tarikhnya nanti, tuturnya. Kredit, Kosmo/MK/IG

PERHATIA, Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Reply

Your email address will not be published.