Ibu dedah dah 3 tahun anak diganggu, anak lelaki sampai dirasuk sampai bertindak agresif macam ni sekali

Viral

Sifat hsd dngk.i terkadang mendorong seseorang insan itu melakukan perbuatan terktvk khususnya sh.1r semata-mata demi merosakkan kebahagiaan hidup individu lain. Persis kisah pilu yang dikongsikan oleh Puan Gania Shalina di Facebooknya sejak kelmarin, keluarganya tidak ketinggalan berdepan dugaan sama. Sejak 2019 segalanya bermula, anak-anak dan suami juga menjadi sasaran.

Lepas sembahyang Asar, orang kampung beritahu anak saya jalan tak pakai kasut menghala ke Lubuk Rambutan. Dalam sebuah video yang dimuat naik, anak Puan Gania dimaklumkan anaknya tiba-tiba keluar rumah dalam keadaan berkaki ayam seolah-olah sedang dikawal ‘sesuatu’. Bahkan apabila cuba dipujuk dan dipegang oleh bapanya, remaja bernama Irfan itu semacam melawan semula.

Dari 2019 Irfan sering diganggu. Ubat penenang pun tak dapat nak bantu. Jelas Puan Gania, perkara sebegitu sudah berlaku berkali-kali di mana selalunya Irfan akan berubah sikap menjadi seorang yang sukar dikawal. Meskipun sudah menggunakan kaedah rawatan moden seperti pengambilan ubat penenang, usaha itu tidak berhasil sepenuhnya. Berbalik kepada rakaman perbualan ibu dan anak itu di dalam kereta, ‘benda’ terbabit cuma berkata ini bukan tempatnya sambil tergelak dalam nada marah. Video, klik link

Gania terkejut tengok Irfan duduk kerusi geleng-geleng kepala & tak cakap apa. Semalam, ibu ini sempat mengucapkan terima kasih kepada doa yang dikirimkan oleh orang ramai semoga keluarga mereka dikeluarkan daripada ujian berat itu. Pun begitu pada jam 1 pagi tadi, Irfan sekali lagi diganggu dan terlihat dia mula menyiram sebotol air ke atas badannya serta menterbalikkan perabot. Resah hati seorang ibu melihat anaknya dikacau lagi, manakala suami Puan Ganis terus cuba menenangkan keadaan. Kredit : Facebook Gania Shalina & TikTok pzo omar 2

Migrain tanpa sebab dan kerap mimpi pelik antara tanda anda berkemungkinan terkena s.h1r

Pelbagai amalan dilakukan oleh dk.un yang mana ia bertentangan dengan perintah Allah. Menerusi beberapa artikel mengenai pengalaman saya sebelum ini, ramai yang bertanya adakah saya ds.h1r? Adakah keluarga saya ds.h1r? Adakah rumah saya ditanam s.h1r dan pelbagai persoalan tentang s.h1r. Istilah s.h1r digunakan di nusantara adalah merujuk kepada santau di Malaysia dan santet di Indonesia. Dalam artikel kali ini InsyaAllah saya akan kongsikan apakah tanda-tanda bahawa kita ds.h1r? Tapi sebelum tu kita tahu tak apa makna s.h1r? S.h1r merupakan dosa kedua terbesar selepas sy.r1k dengan Allah dan kedua-dua dosa terbesar ini saling berkait rapat sebab orang yang hendak melakukan s.h1r dan tukang s.h1r akan melakukan amalan-amalan sy.r1k kepada Allah dan Allah tidak akan mengampunkan dosa sy.r1k.

Menurut Ibnu Qudamah Al-Maqdisi, makna s.h1r sebagai ikatan-ikatan, jamp1-jamp1, perkataan yang dilontarkan secara lisan mahupun tulisan, atau melakukan sesuatu yang mempengaruhi badan, hati atau akal orang yang terkena s.h1r tanpa berinteraksi langsung dengannnya.

S.h1r ini mempunyai hakikat, diantaranya sehingga yang boleh membnh (dengan izin Allah dan sampai ajalnya), sakit, mengakibatkan seorang suami tidak dapat mencampuri isterinya atau memisahkan pasangan suami isteri, atau membuat salah satu pihak membenci yang lainnya atau membuat kedua belah pihak saling mencintainya. Itu semua terjadi dengan izin Allah sebagai ujian kepada hambanya melalui perbuatan sh.1r. Tanda -tanda s.h1r terbahagi kepada dua iaitu semasa kita dalam keadaan sedar dan semasa kita tidur. Tanda-tanda ini merupakan tanda-tanda umum orang yang kena s.h1r. Adapun tanda-tanda khusus apa jenis s.h1r yang digunapakai oleh tukang s.h1r itu, InsyaAllah akan saya kongsikan dalam artikel yang akan datang.

Tanda-tanda umum waktu sedar adalah seperti berikut:

Sakit kepala yang tiada sebab medis (perubatan moden) dan biasanya ketika bangun dari tidur dan berlaku migrain; Rambut luruh bukan kerana medis, terutama perempuan dan kadang-kadang rambut seperti diikat susah diurai; Lebam biru atau merah di seluruh tubuh, atau di atas paha, bawah perut, atau lebam akan semakin banyak apabila tidur dalam keadaan marah atau sedih. Keadaan ini mirip seperti dicakar; Haid tidak lancar atau keluar cairan yang berbau, terjadi pendrhn dan radang pada vg.ina (biasanya kerana shr pemisah atau j.1n pencinta); Ruam mirip cacar air ketika bangun tidur terutama di bahagian paha dalam, antara payudara dan punggung;

Sakit pada bahagian punggung terutama bahagian tulang punggung; Mengalami penyakit medis yang mudah diubati tetapi tidak sembuh dengan ubat medis; Kehilangan pancaindera penglihatan, berbicara dan penglihatan untuk sementara waktu; Kejang atau kerasvkan atau tidak sedarkan diri dengan syarat keadaan ini bukan disebabkan listrik pada otak; Sesak pada dada, merasa tercekik tanpa sebab jelas khususnya menjelang waktu petang, ketika melihat orang tertentu, di tempat tertentu atau keadaan tertentu;

Menangis tanpa sedar terutama ketika bersendirian di tempat sepi sehingga kadang-kadang berteriak secara histeria tanpa disedari. Malas beribadah (J.1n s.h1r membuat orang yang kena s.h1r malas beribadah supaya ia mudah dikuasai). Timbul beberapa reaksi berkaitan waktu dan tempat seperti sakit kepala kalau nak ke sekolah, tempat kerja atau berhubungan intim. Memiliki pancaindera ke enam seperti boleh tahu sesuatu akan berlaku, nampak sesuatu perkara ghaib yang orang lain tak nampak.

Leave a Reply

Your email address will not be published.