Sibuk keluar dengan perempuan lain hingga anak terabai, Sera tampil dedah anak menangis rindukan Shuk

Viral

Umum lagi memang kita ketahui polemik rumah tangga pelawak dan pengacara Shuk Sahar dilihat seperti tidak berpenghujung. Ada sahaja rentetan isu terbaharu yang terkait dengan dirinya sejak ditangkap curang tidak beberapa lama dahulu. Sungguhpun masih belum dipastikan status terkini antara Shuk dan isterinya, Sera, namun, banyak dalam kalangan pengikut di media sosial meluahkan rasa simpati terhadap nasib wanita berkenaan. Terbaharu, menerusi video yang dimuat naik di Instagram, Sera melahirkan rasa sedih apabila melihat anak kecilnya menangis merindui Shuk. “Perkara yang paling sakit ialah mendengar tangisan seorang anak yang merindui ayahnya. Ya Allah, berikanlah kekuatan buat anak-anak ku. Jadikanlah aku seorang yang tabah untuk menjadi ayah buat Aimi Ain,” tulis Sera. Video, klik link

Menerusi ruangan komen, kelihatan ramai yang melahirkan rasa simpati, selain ada juga yang mengkritik Shuk. “Anak dibiarkan. Sibuk enjoy dengan perempuan lain,” getus seorang warganet.“Ya Allah berikan kekuatan dan kesabaran buat Kak Sera dalam membesarkan anak tanpa seorang suami dan ayah. Semoga ada sinar kebahagiaan suatu hari nanti,” tulis seorang lagi pengikutnya. Terdahulu, Sera dilihat pergi Mahkamah Syariah Jalan Duta. Namun, wanita itu mengunci mulut mengenai tujuannya ke sana. sumber, gempak

Orang Ramai Tak Tahu Macam Mana Struggle Hidup Ini, Sekali Shuk Sahar Tampil Bongkarkan Sesuatu. Memang tak asing lagi kita dengan Pelawak penuh kotroversi ni. Pelawak Shuk Sahar tampil meluahkan perasaan berhubung kemelut rumah tangganya yang dikatakan sedang ‘bergolak’ ketika ini. Menerusi satu siarang langsung di TikTok, Shuk akui dia sekali pun tidak pernah melenting dengan tanggapan orang ramai serta dan komen warganet terhadapnya. Katanya di aplikasi tiktok “Saya sekali pun tak pernah melenting, aku terima guys,“ Orang kata Shuk curang, tak padan dengan muka, aku cuma nak korang fikir betul-betul life aku korang tak tahu story dia sepenuhnya, itu saja boleh cakap. “Macam mana aku struggle, bila aku hilang semua macam mana aku try cari ruang.“Mungkin kadang-kadang, silap aku nampak besar pada korang, aku minta maaf.“Kalau rasa apa yang korang tengok tak suka di mata korang aku minta maaf,” katanya.

Tambahnya, dia memilih untuk tidak menceritakan kisah sebenar yang berlaku di media sosial. “Untuk cerita sebenar sepenuhnya tentang diri ni, aku tak nak cerita di media sosial.“Biar orang betul-betul kenal je tahu, Aku minta maaf, kalau korang rasa tak best.“Malah di bulan puasa ini juga aku ambik kesempatan maafkan korang,” katanya. Terdahulu, pergolakan rumah tangga Shuk dan isterinya Rossa Sera terus menjadi tanda-tanya selepas Sera mahu memfailkan perceraian terhadap pelawak itu pada November tahun lalu. Sera dan Shuk mendirikan rumah tangga pada 2015. Pasangan itu dikurniakan dua cahaya mata, Nur Qurratu Ain, 5 dan Nur Assyifatu Aimi, 2.

Tak Puas Hati Isteri Makin Aktif Di Media Sosial, Kini Tak Pasal Pasal Shuk Sahar Tampil Perli Isteri. Kini nama pelawak, Shuk Sahar tidak asing lagi dengan kontroversi membabitkan isu rumah tangganya bersama isteri, Rossa Sera. Peminat masih lagi tertanya-tanya dan tidak mendapat jawapan tentang status perkahwinan mereka. Sementara itu, Rossa pula dilihat semakin aktif di media sosial. Menerusi video dimuat naik sebelum ini juga, Rossa dilihat menimbulkan tanda tanya tentang hubungan mereka. Baru-baru ini, Shuk pula ada membuat perkongsian di ‘instastory’ yang mendapat perhatian ramai setelah Shuk menggunakan ayat yang dikatakan seolah-olah sedang menegur seseorang.

Tidak dapat dipastikan kenyataan itu ditujukan kepada siapa namun sejak kebelakangan ini Shuk lebih banyak membuat ‘posting’ tentang nasihat dan pengajaran. Terdahulu, Rossa ada memuat naik ‘screenshot’ mesej dan panggilan telefon tida berjawab dipercayai daripada Shuk. Dia mendedahkan bahawa individu yang menghantar mesej itu sedang memujuk rayu selepas dia dilihat lebih gembira dengan kehidupannya kini. Sumber, Rose Merah

Leave a Reply

Your email address will not be published.