Tak sanggup melihat Che Ta sering dikritik, Ayu Raudhah dedah apa yang dilakukan oleh kakak sebelum ini

artis

Siapa tak kenal akan artis yang miliki gaya yang mewah lagi aggun Rozita Che Wan. Kalini Ayu Raudhah bongkar apa yang dilakukan oleh kakaknya dari dulu. Sudah kita ketahui Che Ta seringkali menjadi m4ngsa kutvkn hanya kerana kemewahan yang dimiliki oleh Che Ta yang juga adalah kakaknya iaitu seorang model dan pelakon “saya kasihan tengok dia yang sering dikritik” kata Ayu. Bagi saya, kemewahan yang dimilikinya sekarang ini adalah hasil usaha dia yang dia lakukan selain tidak pernah tahu erti penat. Apa-apa pun saya tumpang gembira dengan kehidupannya dan keluarga melihat mereka sudah ke tahap itu (mewah), kata Ayu lagi.

Saya dan adik beradik lain juga mahu mengikut jejaknya menjadi ahli perniagaan yang berjaya, jelasnya kepadam Star Online. Ayu dan juga Che Ta juga menjalankan perniagaan tudung bersama di bawah jenama Zeta En Rawdah. Sebelum ini juga Che Ta pernah menjelaskan bahawa dia tidak mahu mengambil berat terhadap kritikan yang dilemparkan sebaliknya mahu lebih fokus terhadap perniagaan dan perkara lain yang lebih penting. Orang berjaya dan orang berhasad dengki sememangnya mempunyai pemikiran yang berbeza. Sumber, rose merah

Ramai Lagi Yang Masih Kritik Zul Ariffin, Tak Boleh Berdiam Sekali Ini Pula Respon Dari Rozita Che Wan. BERFIKIRAN matang dan rasional merupakan cara terbaik untuk seseorang pelakon itu memilih watak bagi mengelak berlaku sebarang kontroversi. Menurut pelakon Rozita Che Wan, 49, sebagai pelakon mereka berhak untuk mendapatkan penjelasan daripada pengarah drama atau filem jika diminta melakukan aksi yang sensitif. “Mereka perlu lebih matang. Kepada pelakon baharu, apabila pengarah suruh buat sesuatu (yang sensitif). “Anda kena tanya kenapa dan kena fikir juga akibatnya nanti. Jangan membta tuli buat,” katanya kepada mStar. Rozita ditemui pada majlis Woman of Excellence Awards 2021/2022 yang berlangsung pada Khamis malam.

KOMEN WARGANET:

“Ini bru btul bgi teguran,bukan macam sorang tu backup membe dikatanya warganet hati 1blis” “Sepatutnya pengarah tu yg kena pikir ok x buat flum mcm ni bukan nk cari duit jar apa pun alasan hukum nya tetap berdosa sb byk orang yg lihat pasti salah paham baik tak baik kita pula dapat dosa kering” “Tpi klau dulu silap sikit artis d gam, tpi yg ini dh melampau batas, dh prnh buat silap minta maaf tpi buat lgi mungkin bayaran tinggi kot” Sumber, MSTAR ONLINE

Che Ta akui lebih paranoid selepas dijangkiti Covid-19. KUALA LUMPUR : Pelakon Rozita Che Wan, 49, mengaku dirinya kini menjadi lebih paranoid selepas pernah menjadi mangsa jangkitan Covid-19 pada bulan lalu.Menurut pelakon yang mesra disapa Che Ta itu, dia kini amat berhati-hati dalam menjaga prosedur operasi standard (SOP) setiap kali ke mana-mana. “Saya kena teruk tahu. Takut juga sebab keadaan saya sampai melepek, tak larat. Malah selepas tempoh kuarantin tamat pun tubuh saya masih dalam keadaan lemah. “Tetapi mahu atau tidak saya tetap kena kuat semangat kerana perlu menyempurnakan penggambaran babak membabitkan saya yang tertunda untuk drama bersiri 20 episod berjudul Mem Bibik. “Sekarang saya lebih berhati-hati sampaikan di set saya dah jadi umpama pegawai kesihatan, selalu ingatkan pelakon lain pakai pelitup mulut selagi belum giliran mereka beraksi selain jaga SOP,” katanya ketika ditemui pada sambutan Hari Wanita Sedunia, semalam.

Selain itu, kata wanita yang meraikan ulang tahun ke-49 semalam, hanya dia berdepan simptom teruk manakala dua anak lelakinya yang turut disahkan positif, Ammar Effendy, 25, dan Aniq Ezzra, 23, hanya bergejala ringan. Berkongsi pengalamannya menjalani kuarantin kendiri bermula 23 Februari lalu, pelakon jelita ini memaklumkan dia terkena jangkitan di lokasi penggambaran Mai Cheq Deco. “Pengurus hubungi saya sehari minta saya buat ujian saringan selepas menjalani penggambaran dengan penyanyi asal Korea Selatan, Han Byul untuk Mai Cheq Deko sebaik dapat berita dia positif. “Jadi saya terus ke klinik namun keputusan ujian menunjukkan hasil negatif. Pada sebelah malamnya, saya mula sakit badan, kepala berdenyut-denyut cirit birit, muntah, batuk, demam dan selsema.

Tambahnya lagi, “Sakit yang saya rasai susah untuk diperincikan. Orang yang lalui simptom teruk saja dapat gambarkan keadaan itu. Serik dan taubat tak mahu kena kali kedua. Saya memang elak ke acara terbuka, bimbang risiko. “Macam hari ini sebab ia berkenaan ibu tunggal dan kebetulan saya ambil cuti dua hari sempena hari jadi. Bukan apa, saya takut apa-apa jadi nanti tertangguh lagi kerja penggambaran,” katanya. Dalam pada itu, terdahulu, pada majlis tersebut Che Ta turut diumumkan sebagai duta kempen Jols for Rozita Che Wan yang membantu ibu tunggal menerusi jualan tudung edisi terhad Jols Luxe Fabrics.

Menurut Pengasas Jols Luxe Fabrics, Johan Lim, dia dan isterinya, Alia @ Seri Hadia memilih Che Ta sebagai duta kempen bagi memberi inspirasi dan membantu golongan ibu tunggal. Malah katanya, koleksi tudung yang mendapat sentuhan isterinya sendiri itu direka khas mengikut personaliti yang sentiasa dinamik, penuh karektor serta sukakan warna garang. “Menerusi 10 peratus hasil jualan, kami akan salurkan kepada ibu tunggal, itu misi kami iaitu untuk bantu mereka bangun dan teruskan kehidupan dengan lebih baik,” katanya. Sumber, utusan

Leave a Reply

Your email address will not be published.