Patah balik sebab tertinggal barang. Isteri kantoi bersama lelaki lain depan suami.

Uncategorized

PETALING JAYA – Banyak kisah pasangan suami isteri kantoi yang sering kali kita dengar dan baca di media sosial sebelum ini, malah kejadian seperti ini seolah-olah semakin menjadi-jadi ketika ini.

Terbaru, satu video tular di aplikasi TikTok memaparkan seorang lelaki hilang kata-kata selepas mendakwa ternampak isterinya bersama seorang individu lain di rumah mereka dipercayai di Jalan Bukit Katil, Melaka baru-baru ini.

Seorang pengguna TikTok, @deejayfaz_official3 yang memuat naik video tersebut memaparkan lelaki tersebut mendakwa dia tertinggal barang dan berpatah semula ke rumah sebelum ternampak kejadian yang tidak diingini itu.

Rakaman berdurasi 44 saat itu turut kedengaran suaranya tercungap-cungap menahan marah ketika berada di luar pagar rumah selain bertanya kepada isterinya jika wanita berkenaan melakukan hubungan mesra dengan orang lain.

“Saya tertinggal barang, saya patah balik. Macam ya tuhanku! Saya cari duit bang, macam ni dia balas. Pukul 3, 4 pagi baru saya tidur,” luahnya dipercayai kepada seorang lagi individu lain.

Kejadian berkenaan mendapat pelbagai reaksi orang ramai, rata-rata mengutuk kejadian tersebut dan menjelaskan agar pihak berkuasa mengambil tindakan yang sewajarnya.

“Kesihan abang ni, keluar rumah semata-mata cari rezeki untuk keluarga, tapi bini dia buat benda terkutuk ni. Hukum Islam wajib direjam, geram pula aku tengok,” jelas Nik Furss.

“Cubaan abang ni dapat tersangat besar, sabar banyak-banyak, tuhan nak ganti dengan yang lagi elok. Harap pihak berkuasa beri hukuman setimpal,” kata Muhammad Saifullah.

Suami lepas geram baling pasu dekat lelaki

Dalam hantaran yang sama turut menyaksikan satu pergaduhan telah berlaku antara suaminya dengan lelaki terbabit sebelum dia dibawa ke balai polis untuk tindakan lanjut.

“Muka tak bersalah langsung”

Bagaimanapun, tak dinafikan rata-ratanya meluahkan rasa geram dan marah melihat perbuatan itu.

Namun, tak kurang juga yang akui tersentuh lebih-lebih apabila mendengar bergetarnya suara sang suami seperti cuba menahan sebak.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sumber– K! ONLINE.

Dalam diam Ezlynn dah 2 minggu kahwin. Akhirnya terbongkar suaminya bukan calang calang orang.

Awalnya kami berdua kawan saja, tiada perancangan untuk kahwin pun. Tapi sudah jodoh kami untuk bersama,” kata penyanyi Ezlynn Ariffin, 39, yang mengesahkan bertemu jodoh dengan penderma hati pertama negara, Wan Mohd Hafizam Wan Ismail, 45.

Ezlynn atau nama sebenarnya Azline Ariffin berkata, pernikahan mereka berlangsung dua minggu lalu tanpa diadakan sebarang majlis. “Dia hubungi ibu bapa saya meluahkan hasratnya. Keluarga saya setuju dan ayah jadi wali, manakala abang jadi saksi.

Prosesnya amat mudah. Pernikahan kami dibuat dari rumah secara dalam talian. Lagipun kami tak pernah merancang untuk kahwin dan semuanya kerja Allah,” katanya kepada Harian Metro. Menurut Ezlynn, detik perkenalan mereka bermula apabila sama-sama terbabit dalam aktiviti amal dalam sebuah badan bukan kerajaan (NGO) pada tahun lalu.

“Kami kenal-kenal begitu sahaja dan dia ada tolong saya dalam beberapa kerja yang dilakukan. Saya tertarik dengannya sebab hatinya. Dia orang yang kuat agama dan tak berkira serta banyak bantu orang. Dia bukannya buat untuk dunia dan lebih kepada akhirat.

“Itu yang buat saya tertarik kerana saya pun dah tak cari dunia dan lebih kepada ak.hirat. Saya nak cari orang yang begitulah. Keluarganya pun sangat okey,” katanya.

Ezlynn berkata, dia menghormati kehendak keluarganya dan apabila mereka melarang mengadakan majlis secara besar-besaran. “Saya nak jaga keluarga dan bukan orang luar. Saya nak jaga Allah dan bukan semua orang.

Saya tenang jalani kehidupan tanpa perlu letak gambar kami di media sosial. Saya hormati semua orang. Saya tak nak tunjuk kebahagiaan kerana bimbang mengundang penyakit ‘ain’ jika ada yang melihatnya sehingga menyimpan bibit-bibit cemburu dalam hati.

“Saya tak nak ulas status suami kerana yang penting saya sudah selamat bergelar isterinya. Kalau orang nak salahkan fasal poligami, ibaratnya mengata Rasulullah SAW kerana dalam Islam dibolehkan,” katanya yang memohon masyarakat mendoakan kebahagiaan mereka.

Ezlynn sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan bekas pengurus peribadinya, Adam Fahmy Shamsudin pada 20 November 2011 sebelum berpisah pada 2017. Namun, perkahwinan mereka tidak dikurniakan cahaya mata. Sementara Wan Hafizam pula mempunyai tiga anak menerusi perkahwinan pertamanya.

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber:HM via IG ezlynnariffin/ IG wanhafizam

Tidak Pernah Merancang Untuk Mendirikan Rumahtangga. Ezlynn Ariffin Kahwin Dalam Senyap.

PETALING JAYA – “Saya tahu dia artis tapi tak sangka boleh bertemu jodoh dengannya,” kata Wan Mohd. Hafizam Wan Ismail, 45, yang mengesahkan perkahwinan dengan penyanyi, Ezlynn Ariffin, 39.

Beliau yang dihubungi Kosmo! sebentar tadi berkongsi berita gembira tersebut dan menceritakan kisah detik perkenalan mereka.

“Ada satu perkara mengenai Ezlynn yang saya suka iaitu dia amat menitik beratkan soal solat. Dia amat menjaga perkara tersebut walaupun sesibuk mana pun.

“Saya sendiri tidak menyangka akan bertemu jodoh dengannya kerana saya hanya orang biasa manakala dia seorang penyanyi terkenal,” kata penderma hati pertama negara itu hari ini.

Bercerita mengenai detik awal perkenalan mereka, Hafizam memberitahu, ia bermula dalam satu program amal membabitkan sebuah badan bukan kerajaan (NGO) sekitar tahun lalu.

“Pada mulanya, kami bekerjasama dalam satu program amal di sekitar Kuala Lumpur pada tahun lalu. Saya hanya mengenali dia(Ezlynn) sebagai seorang penyanyi dan sudah semestinya dia tidak mengenali saya,” selorohnya.

Katanya, mereka tidak pernah merancang untuk mendirikan rumah tangga apa lagi untuk bertemu jodoh.

“Saya sendiri tidak menyangka bertemu jodoh dengannya kerana perkara ini berlaku dalam tempoh yang singkat. Saya hanya menjalani babak-babak percintaan selepas berkahwin dengan Ezlynn.

“Sebelum ini, saya ada memberitahu hasrat untuk berkahwin kepada ibu bapa Ezlynn termasuk keluarga saya dan mereka telah bersetuju. Saya telah dinikahkan sendiri oleh bapa Ezlynn dalam satu majlis yang sangat ringkas pada dua minggu lalu di rumah Ezlynn.

“Majlis pernikahan itu dijalankan secara ringkas dan segala urusan berjalan lancar. Saya juga memohon orang ramai mendoakan perkahwinan kami kekal dan bahagia hingga ke akhirat,” jelasnya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata peminat mengucapkan tahniah dan mendoakan perkahwinan mereka berkekalan sehingga ke jannah.

Wan Mohd. Hafizam pernah menggemparkan seluruh tanah air pada 23 tahun lalu selepas mendermakan sebahagian hatinya kepada Afiq Iqmal yang berusia 14 bulan ketika itu walaupun tiada pertalian darah antara mereka.

Sumber:– K! ONLINE

Tular Ucapan Selamat Tinggal Housemate Yang Bakal Berkahwin Bikin Ramai Sebak. Rupanya Dah Selama Ini Mereka Berkawan.

Dalam bersahabat pasti kita tempuh suka duka bersama lebih-lebih lagi yang tinggal bersama. Dikala berjauhan dengan keluarga, sahabat dan teman merupakan ahli keluarga terdekat. begitu lah yang dihadapi oleh individu yang dikenali sebagai Shila ini.

Berkongsikan detik-detik sebak memberi ucapan terakhir buat sahabat baiknya kerana bakal menjalani hidup baru sebagai isteri orang kerana bakal berkahwin. Sahabat yang merupakan teman serumahnya itu sudah dianggap seperti kakaknya sendiri. Sudah setahun lebih hidup bersama temannya, segala suka duka, duit, baju dikongsi bersama, pasti berat bakal tinggalkan temannya itu.

Melihat kepada video itu, buat ramai turut sebak dengan keakraban mereka. Mungkin bagi sesetengah orang setahun setengah merupakan waktu yang singkat, namun bagi orang lain mungkin itu adalah saat yang paling dihargai lebih-lebih lagi jika teman itu sahaja yang ada setia menemaninya.

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang turut sebak mendengar perbualan mereka yang berakhir dengan tangisan dan berdakapan antara satu sama lain.

Sumber : Motif Viral

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *