Tular perkongsian teman wanita yang sanggup bergaduh di kawasan khalayak ramai. Sekali ianya berpunca soal hadiah.

Amalan tips Viral

Mencari hadiah yang sesuai untuk isteri atau teman wanita boleh membuatkan si lelaki tert.ekan kerana ia bukan tugas mudah. Mana tidaknya, jika ters.alah beli ia boleh menyebabkan gaduh besar walaupun niat anda baik untuk menggembirakan orang tersayang.

Nak Iphone Dapat Vivo

Seorang remaja perempuan berasa k.ecewa apabila teman lelakinya hanya membelikan telefon bimbit jenama Vivo, sedangkan dia menginginkan telefon bimbit iPhone. Tribunnews melaporkan, a.kibat ketidak.puasan hati, remaja itu terus mem.arahi teman lelakinya sehingga berlaku perte.ngkaran antara mereka di kawasan orang ramai.

Kisah itu menjadi tular dalam media sosial serta dibanjiri komen oleh warga maya. Menerusi video itu, perempuan bertudung coklat itu dilihat menolak kekasihnya sambil mem.arahinya di kedai telefon. Rata-rata komen memberi peringatan kepada remaja itu supaya tidak berg.aduh di tempat awam kerana hanya mem.alukan diri sendiri. Komen lain pula mengingatkan perempuan itu supaya bersyukur kerana masih dibelikan telefon bimbit oleh kekasihnya.

Reaksi Orang Ramai

Ehhh baru jadi kekasih sudah berani bg.aduh n men.olak kekasih semata2 tak dapat iPhone.. Nanti suda jadi bini lagi d.ahsyat Bagus kasi tinggal laa gf begini. Alhamdulillah bersyukur apa yg ada . Tak tergila2 iphone.. dulu masa kerja puas dah dgn brg2 jenama beli sdri ya, xda sapa bg.. usaha sdri , bila dah buat homemade bisnes dari uma.. sentiasa jimat2 cermat . Baru tau ada lg susah dri kita … Klu nakkan sesuatu beli sdri puas ati.. kenapa mesti nak jadi x tau malu lum jadi bini.

Bagi la dia borang kerja. Cari duit sendiri dan beli iphone dari kayangan. Selesai. Lain kali belikan dia cermin..suruh dia tgok muka dia lama depan cermin..lepas tu ,dia mesti in.saf dan apa saja org bagi dia p.asrah. Dik baik ko cari aweks lain lh yg mampu susah senang bersama.boleh jaga ibubapa patuh kepada agama .nk iphone berla.gak belum nikah wat perangai oiii boleh blahhhh ler.

Kredit : Utusan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tular Perkongsian Gadis Tak Sedarkan Diri Gara Gara Teman Lelaki Lakukan Macam Ni Padanya. Sampai Sanggup Tak Makan Dan Minum.

CINTA merupakan satu perkara yang misteri dan unik. Ada pasangan yang sudah berpuluh-puluh tahun hidup bersama, cinta tetap kukuh dan mekar. Manakala, pasangan lain pula ada yang berpaling kepada cinta lain selepas berbelas tahun menjalani bahtera perkahwinan.

Realitinya, putus cinta sesuatu yang menyakitkan. Selain dirundung kesedihan, seseorang yang mengalami putus cinta juga pasti akan kecewa dan amarah hingga mengalami tekanan perasaan. Begitulah seperti kisah yang dikongsi oleh seorang pengguna TikTok @arjelitasianturi1 ini. Menerusi aplikasi TikTok, @arjelitasianturi1 berkongsi sebuah video tentang kisah sedih rakan baiknya yang baru sahaja putus cinta.

Terlampau sedih Boyfriend kantoi menduakan

Nak dijadikan cerita, gadis itu baru mengetahui bahawa teman lelaki yang disayangi selama ini dalam diam menjalin hubungan dengan perempuan lain.

Dalam video itu, dia dilihat pengsan, tidak sedarkan diri dan hanya terbaring di atas lantai selepas seharian menangis sebaik sahaja mengetahui perkhabaran duka tersebut.

Menangis hingga pengsan, tak nak makan atau minum

Bukan setakat menangis sahaja, akibat terlampau sedih gadis itu turut tidak mahu makan atau minum dan sanggup membiarkan diri kelaparan sepanjang hari. Sementara itu, rakan-rakan lain dilihat gigih berusaha membantu menenangkan kembali gadis tersebut supaya kembali sedar.

Kembali sedar dan mampu tersenyum

Dalam perkongsian lain, @arjelitasianturi1 memuat naik perkembangan gadis itu yang dilihat sudah kembali sedar dan mampu tersenyum semula. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet memberi sokongan terhadap gadis itu dan menasihatinya agar jangan bersedih kerana masih ramai lagi calon lain.

Kuatkan semangat

Ramai lagi di luar sana yang menanti

Semoga bertemu dengan lelaki yang tulus mencintai

Pasti ada hikmahnya

Bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor. Buat apa mengenang si dia yang tidak reti menghargai betul tak?

Antara reaksi warga maya lagi

Biasanya kalau macam ni BF dah makan?

Cari je BF lain apa susah

Sumber : akupapankekunci.com

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Selepas Rumah Tangga Goyah PU Dakwa Mahu Lakukan Ini Pada Rumah Bekas Isteri. Rupanya Ini Cerita Sebalik Rumah Tersebut.

Pada Aidilfitri tahun ini ramai yang berkongsi berita gembira termasuklah pendakwah Da’i Farhan yang memuat naik beberapa keping gambar bersama keluarga kecilnya seolah-olah memberitahu beliau sudah kembali rujuk dengan bekas isterinya. Kisah perkahwinan Da’i Farhan sebelum ini telah tular di media sosial apabila beliau telah berkahwin kali kedua dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Dr. Erin.

Kontroversi rumah tangga seorang lagi PU. Sementara itu, ada pula timbul kontroversi rumah tangga mengenai seorang lagi pendakwah lain baru-baru ini. Seorang pendakwah PU Raihan atau dikenali sebagai Raihan Husni dilihat memuat naik satu status sedang mencari perkhidmatan bagi membantunya merobohkan sebuah rumah. Status tersebut bagaimanapun turut dikongsikan oleh bekas isterinya di ruangan Facebook Ain Qaiyimah.

Status berkenaan terbongkar apabila bekas isterinya berkongsi kisah sebenar yang merujuk kepada rumah yang dibina atas nama PU tersebut. Ain Qaiyimah turut berkongsi beberapa keping gambar rumah dan keadaan isi rumah yang cantik dan indah itu. Terkilan dengan mudah rumah ini mahu dimvsnahkan

Bekas isterinya turut terkilan kerana rumah yang tersimpan kenangan dan dibina menggunakan titik peluhnya sendiri itu dengan mudah mahu dimvsnahkan. Namun begitu, Ain Qaiyimah turut pasrah dan redho dengan ujian yang menimpa dirinya dan tidak akan menuntut apa-apa mengenainya.

Ada tak selama ini saya kacau hidup dia

“Tapi tu la. Dia memang silap pergi up status nak robohkan rumah. Ada tak selama ni saya kacau hidup dia sehingga dia sendiri up status untuk runtvhkan rumah “batu”. Tu dah macam ugvtan jenyh sbb k3s belum bicara di mhkmh. Dia yg mulakan pergi public benda ni.” Nak sabotaj pada harta orang. “Dia yang ded4h dulu. Lepastu saya pulak yang kene, pastu cakap saya yang fitnah dia?” Tu satu jenyh sebab mhk4mah belum putvskan. Nak lakukan sab0taj pada harta orang.”

Tak langsung mengaku status tu dia yang buat sendiri. “Dia sendiri up status nak robohkan rumah “batu”. Tak ada siapa pksa dia buat status tu.” Bila kena ser4ng, dia nak buat rep0rt. Maknanya dia secara tak langsung mengaku status ugvtan sab0taj tu dia yg buat sendiri.”

Selamat beraya dalam l9kap

“Dengan kata lain, dia dah masuk per4ngkap sendiri. Buat ugutan jenyh utk buat sab0taj pada harta orang boleh kena rem4n.” So bagus la awak buat rep0rt. Awak serah diri pada p0lis. Selamat beraya dlm l0kap.” Hanya dengar sebelah pihak sahaja Dan khusus untuk kerabat awak yang tiba2 ser4ng saya kat wall saya, Selama ni awak pernah tanya apa mas4lah saya?” Ada pernah call? Wasap? Or datang rumah? So awak pun hanya dengar sebelah pihak sahaja. Awak nak saya tunjuk fail PU kenapa saya mohon cer4i ? Mana tabayyun yg awak belajar? Main terjah wall orang dan buat huru hara menambahkan lagi api.” Awak nak saya tunjuk f4il PU kenapa saya mohon cer4i? Saya boleh bagi. Tapi lepas saya bagi, awak kena up di wall supaya semua orang baca. Berani tak.”

Rumah yang hangvs dibina atas tanah bekas suami

“Saya telah mendapat satu permintaan daripada seseorang untuk melihat rumah yang “Hangvs” atas Sebab dibina Di atas tanah bekas Suami.” Harini baru saya tergerak hati nak letak. Sebab nak post pun perlu ada kekuatan. Saya dah pen4t naik turun mhkmh Saya taknak tuntut apa2 Sebab saya dah penat naik turun mhkm4h. Dan dia pun pernah up status untuk runtvhkan rumah Ini.” Bagi saya, silakan buat apa sahaja yang dia nak, Mungkin dia tak rasa macam mana susahnya untuk keluarkan duit sampailah tertegaknya rumah Ini dan isinya. Mudah-mudah dia nak runtvhkan. Sebab itu mudah2 dia nak runtvhkan. Bayangkan Kalau dia yg keluar duit untuk rumah Ini? Mahu dia simpan rumah Ini untuk keturunannya. Tak apalah, Hari Ini Allah telah uji saya Dengan mengambil harta saya, Tapi saya yakin tak dapat kat dunia, Allah akan gantikan saya Dengan sebuah Rumah Di syurga nanti.”

Isteri kalau ada harta cipta sendiri. “Pengajaran, isteri Kalau ada harta, cipta harta sendiri.. Sebab kita tak tahu jodoh kita dengan dia sampai bila. Saya sendiri tak sangka jodoh saya sudah habis.” Selain itu, ain turut memberitahu isu rumah tersebut masing-masing belum dibicarakan di mhkmah.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet turut sedih dengan nasib yang menimpa Ain dan turut menitipkan semangat semoga wanita ini terus kuat mengharungi kehidupan mendatang.

Sumber:yoynetwork

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Kucingasm Media dan Kucing Media Online

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *