Tular perkongsian gadis tak sedarkan diri gara gara teman lelaki lakukan macam ni padanya. Sampai sanggup tak makan dan minum.

Kehidupan Keluarga Viral

CINTA merupakan satu perkara yang misteri dan unik. Ada pasangan yang sudah berpuluh-puluh tahun hidup bersama, cinta tetap kukuh dan mekar. Manakala, pasangan lain pula ada yang berpaling kepada cinta lain selepas berbelas tahun menjalani bahtera perkahwinan.

Realitinya, putus cinta sesuatu yang menyakitkan. Selain dirundung kesedihan, seseorang yang mengalami putus cinta juga pasti akan kecewa dan amarah hingga mengalami tekanan perasaan. Begitulah seperti kisah yang dikongsi oleh seorang pengguna TikTok @arjelitasianturi1 ini. Menerusi aplikasi TikTok, @arjelitasianturi1 berkongsi sebuah video tentang kisah sedih rakan baiknya yang baru sahaja putus cinta.

Terlampau sedih Boyfriend kantoi menduakan

Nak dijadikan cerita, gadis itu baru mengetahui bahawa teman lelaki yang disayangi selama ini dalam diam menjalin hubungan dengan perempuan lain.

Dalam video itu, dia dilihat pengsan, tidak sedarkan diri dan hanya terbaring di atas lantai selepas seharian menangis sebaik sahaja mengetahui perkhabaran duka tersebut.

Menangis hingga pengsan, tak nak makan atau minum

Bukan setakat menangis sahaja, akibat terlampau sedih gadis itu turut tidak mahu makan atau minum dan sanggup membiarkan diri kelaparan sepanjang hari. Sementara itu, rakan-rakan lain dilihat gigih berusaha membantu menenangkan kembali gadis tersebut supaya kembali sedar.

Kembali sedar dan mampu tersenyum

Dalam perkongsian lain, @arjelitasianturi1 memuat naik perkembangan gadis itu yang dilihat sudah kembali sedar dan mampu tersenyum semula. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet memberi sokongan terhadap gadis itu dan menasihatinya agar jangan bersedih kerana masih ramai lagi calon lain.

Kuatkan semangat

Ramai lagi di luar sana yang menanti

Semoga bertemu dengan lelaki yang tulus mencintai

Pasti ada hikmahnya

Bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor. Buat apa mengenang si dia yang tidak reti menghargai betul tak?

Antara reaksi warga maya lagi

Biasanya kalau macam ni BF dah makan?

Cari je BF lain apa susah

Sumber : akupapankekunci.com

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Selepas Rumah Tangga Goyah PU Dakwa Mahu Lakukan Ini Pada Rumah Bekas Isteri. Rupanya Ini Cerita Sebalik Rumah Tersebut.

Pada Aidilfitri tahun ini ramai yang berkongsi berita gembira termasuklah pendakwah Da’i Farhan yang memuat naik beberapa keping gambar bersama keluarga kecilnya seolah-olah memberitahu beliau sudah kembali rujuk dengan bekas isterinya. Kisah perkahwinan Da’i Farhan sebelum ini telah tular di media sosial apabila beliau telah berkahwin kali kedua dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Dr. Erin.

Kontroversi rumah tangga seorang lagi PU. Sementara itu, ada pula timbul kontroversi rumah tangga mengenai seorang lagi pendakwah lain baru-baru ini. Seorang pendakwah PU Raihan atau dikenali sebagai Raihan Husni dilihat memuat naik satu status sedang mencari perkhidmatan bagi membantunya merobohkan sebuah rumah. Status tersebut bagaimanapun turut dikongsikan oleh bekas isterinya di ruangan Facebook Ain Qaiyimah.

Status berkenaan terbongkar apabila bekas isterinya berkongsi kisah sebenar yang merujuk kepada rumah yang dibina atas nama PU tersebut. Ain Qaiyimah turut berkongsi beberapa keping gambar rumah dan keadaan isi rumah yang cantik dan indah itu. Terkilan dengan mudah rumah ini mahu dimvsnahkan

Bekas isterinya turut terkilan kerana rumah yang tersimpan kenangan dan dibina menggunakan titik peluhnya sendiri itu dengan mudah mahu dimvsnahkan. Namun begitu, Ain Qaiyimah turut pasrah dan redho dengan ujian yang menimpa dirinya dan tidak akan menuntut apa-apa mengenainya.

Ada tak selama ini saya kacau hidup dia

“Tapi tu la. Dia memang silap pergi up status nak robohkan rumah. Ada tak selama ni saya kacau hidup dia sehingga dia sendiri up status untuk runtvhkan rumah “batu”. Tu dah macam ugvtan jenyh sbb k3s belum bicara di mhkmh. Dia yg mulakan pergi public benda ni.” Nak sabotaj pada harta orang. “Dia yang ded4h dulu. Lepastu saya pulak yang kene, pastu cakap saya yang fitnah dia?” Tu satu jenyh sebab mhk4mah belum putvskan. Nak lakukan sab0taj pada harta orang.”

Tak langsung mengaku status tu dia yang buat sendiri. “Dia sendiri up status nak robohkan rumah “batu”. Tak ada siapa pksa dia buat status tu.” Bila kena ser4ng, dia nak buat rep0rt. Maknanya dia secara tak langsung mengaku status ugvtan sab0taj tu dia yg buat sendiri.”

Selamat beraya dalam l9kap

“Dengan kata lain, dia dah masuk per4ngkap sendiri. Buat ugutan jenyh utk buat sab0taj pada harta orang boleh kena rem4n.” So bagus la awak buat rep0rt. Awak serah diri pada p0lis. Selamat beraya dlm l0kap.” Hanya dengar sebelah pihak sahaja Dan khusus untuk kerabat awak yang tiba2 ser4ng saya kat wall saya, Selama ni awak pernah tanya apa mas4lah saya?” Ada pernah call? Wasap? Or datang rumah? So awak pun hanya dengar sebelah pihak sahaja. Awak nak saya tunjuk fail PU kenapa saya mohon cer4i ? Mana tabayyun yg awak belajar? Main terjah wall orang dan buat huru hara menambahkan lagi api.” Awak nak saya tunjuk f4il PU kenapa saya mohon cer4i? Saya boleh bagi. Tapi lepas saya bagi, awak kena up di wall supaya semua orang baca. Berani tak.”

Rumah yang hangvs dibina atas tanah bekas suami

“Saya telah mendapat satu permintaan daripada seseorang untuk melihat rumah yang “Hangvs” atas Sebab dibina Di atas tanah bekas Suami.” Harini baru saya tergerak hati nak letak. Sebab nak post pun perlu ada kekuatan. Saya dah pen4t naik turun mhkmh Saya taknak tuntut apa2 Sebab saya dah penat naik turun mhkm4h. Dan dia pun pernah up status untuk runtvhkan rumah Ini.” Bagi saya, silakan buat apa sahaja yang dia nak, Mungkin dia tak rasa macam mana susahnya untuk keluarkan duit sampailah tertegaknya rumah Ini dan isinya. Mudah-mudah dia nak runtvhkan. Sebab itu mudah2 dia nak runtvhkan. Bayangkan Kalau dia yg keluar duit untuk rumah Ini? Mahu dia simpan rumah Ini untuk keturunannya. Tak apalah, Hari Ini Allah telah uji saya Dengan mengambil harta saya, Tapi saya yakin tak dapat kat dunia, Allah akan gantikan saya Dengan sebuah Rumah Di syurga nanti.”

Isteri kalau ada harta cipta sendiri. “Pengajaran, isteri Kalau ada harta, cipta harta sendiri.. Sebab kita tak tahu jodoh kita dengan dia sampai bila. Saya sendiri tak sangka jodoh saya sudah habis.” Selain itu, ain turut memberitahu isu rumah tersebut masing-masing belum dibicarakan di mhkmah.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet turut sedih dengan nasib yang menimpa Ain dan turut menitipkan semangat semoga wanita ini terus kuat mengharungi kehidupan mendatang.

Sumber:yoynetwork

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Kucingasm Media dan Kucing Media Online

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Perbuatan Suami Ini Seolah Olah Tidak Menghormati Perasaan Isteri. Suami Dikritik Oleh Warganet Disebabkan Perkongsian Ini.

Menduakan adalah satu situasi di mana ada orang ketiga dalam satu hubungan dan tindakan tersebut dilakukan secara sengaja dan ia adalah pilihan yang dibuat oleh si pendua. Kejadian menduakan dalam sesebuah hubungan bukanlah satu perkara yang baru namun ia masih janggal untuk diperkatakan dalam perbualan orang ramai.

Kejadian ini boleh berlaku di mana sahaja dan terbaru kes seperti ini dari Indonesia ini telah mendapat perhatian warganet apabila tindakan seorang lelaki dipercayai berstatus suami yang menunjukkan dia sedang menduakan menerusi aplikasi TikTok seperti sengaja menyebarkan aibnya sendiri. Situasi tersebut telah membuatkan warganet berasa marah dan geram dengan lelaki tersebut.

Menerusi rakaman video TikTok tersebut, seorang lelaki yang sedang berbaring di atas katil sambil berbual dengan isterinya melalui panggilan video. Di dalam video tersebut dilihat sang isteri tersenyum manis bertanya khabar suaminya yang dipercayai keluar bandar atas urusan kerja. Ketika isterinya berbual kosong dan bertanya tentang solat Subuh, lelaki tersebut kemudiannya menghalakan kamera telefonnya ke sudut lain di biliknya yang memaparkan seorang wanita sedang berdiri di hadapan cermin dengan berpakaian gaun tidur.

Lelaki tersebut bagaimanapun sempat menjawab persoalan isterinya sambil tertawa sedikit di hujung ayatnya. Perbuatannya yang seakan bangga dengan tindakannya itu telah membuatkan ramai warganet luahkan rasa sakit hati dengannya. Sepotong ayat diletakkan di dalam video TikTok itu semasa kameranya menghala ke arah perempuan simpanannya itu berbunyi ‘Tapi kadang inilah kenyataannya’ lagi menambah minyak kepada api yang sedang marak di kalangan warganet.

Tinjauan ke ruangan komen di Twitter, rata-rata warganet luahkan rasa marah dan kritik dengan tindakan lelaki tersebut. Ia seakan merendahkan martabat seorang isteri yang setia menunggu suaminya pulang kerja. Ada juga yang memberi komen bahawa lebih baik kahwin dengan lelaki penganggur kerana sudah tentu lelaki itu duduk di rumah dan tidak ke check in hotel mana-mana bersama perempuan lain.

Sumber : koolfm

Si Suami Ini Tunjukkan Lagak Yang Boleh Nikah Sampai 4. Sekali Kantoi Menduakan Isteri Sampai Terlibat Dengan Satu Kejadian Ini.

Gambar sekadar hiasan.

Lambakan kisah keruntuhan rumah tangga yang berpunca daripada sikap tidak setia, kadangkala membuatkan para isteri merasa insecure dengan suami masing-masing. Walaupun konsep ‘poligami’ salah satu perkara yang dianjurkan dalam agama, namun golongan lelaki tidak seharusnya mengambil kesempatan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *