Pengantin tengah syok bergambar sekali terkejut bila tiba tiba kena angkut dengan lori polis gara gara ingkar arahan pkp. Sekali ini yang pengantin ni kena buat ramai terkedu.

Viral

LANGKAWI – Sepasang pengantin berpakaian sedondon yang sedang leka bergambar kenangan di kawasan sungai berhampiran kongsi bilis, Taman Nilam di sini ditahan polis kelmarin. Selain pasangan tersebut, 17 individu termasuk pengiring pengantin turut ditahan polis pada pukul 6.30 petang susulan ingkar peraturan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Ketua Polis Daerah Langkawi, Superintendan Shariman Ashari berkata, kesemua mereka dit.ahan sepasukan polis yang kebetulan melakukan pemantauan prosedur operasi standard (SOP) di kawasan tersebut. “Secara keseluruhan seramai 19 individu berusia lingkungan 18 hingga 28 tahun dit.ahan sebelum dibawa ke balai polis.

“Kesemua mereka termasuk pasangan pengantin itu ditahan kerana ingkar peraturan yang dikuat kuasakan ketika PKP. “Hasil pemeriksaan juga mendapati kebanyakan mereka menetap di Taman Nilam,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Tambah Shariman, kesemua mereka dibebaskan pada hari yang sama selepas tlndakan kompaun dikenakan. Dalam perkembangan sama, Shariman memberitahu pihaknya meningkatkan pemantauan di kawasan berkenaan susulan orang ramai suka berkumpul di tepi sungai dan padang tersebut. Terdahulu, tular satu video berdurasi 23 saat menunjukkan kumpulan pasangan tersebut dibawa ke balai menaiki lori polis bersama beberapa individu.

Tengah Pkp Selamba Je Boleh Buat Majlis Pertunangan. Ramai Yang Bengang Bila Ank Sheila Rusly Buat Majlis. Mengejutkan Siap Ada Yang Nak Keluarkan Surat Saman Lagi.

Baru-baru ini, anak sulung Sheila Rusly dan Jinggo telah selamat bertunang dengan pelakon, Elisya Sandha. Pertunangan itu dimaklumkan kedua-dua pihak melalui media sosial masing-masing termasuklah kakak Elisya sendiri, Fasha Sandha.

Bagaimanapun, menurut Gempak, majlis tersebut mendapat kritikan dan dipersoalkan oleh warganet di Twitter memandangkan ianya dilakukan ketika pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang kini sedang berlangsung sejak 13 Januari lepas.

Umum mengetahui, prosedur operasi standard (SOP) bagi PKP tidak membenarkan sebarang majlis keramaian. Melalui Twitter, seorang pengguna mempersoalkan tindakan kedua-dua buah keluarga itu melangsungkan majlis itu.

Kenapa ada anak artis buat majlis tunang? Bukan SOP PKP tak boleh buat majlis pertunangan ke? Ramai orang terpaksa cancel majlis merisik & tunang sebab PKP, tapi artis elok je buat, siap upload IG lagi.” Bukan itu saja, mereka juga turut mengaitkan situasi berkenaan dengan isu ‘double standard’ apatah lagi ramai rakyat marhaen yang terpaksa batalkan majlis dan ada yang ditangguhkan berkali-kali kerana keadaan tidak mengizinkan.

Ramai kot terpaksa tangguh berkali kali majlis merisik tunang, ada yang tak tunang terus kahwin sebab nak patuh SOP PKP, kalau ingkar kena sman.” Tapi tu la, yang ni semua rakyat biasa la. Untuk artis SOP lain kot.”

“Sila keluar surat saman” Melalui ruangan komen, ramai jugalah warganet lain yang bersetuju dan mengaku turut berfikir tentang hal yang sama. Mereka juga rasa geram dengan situasi sebegitu kerana seharusnya pihak berkuasa bersikap adil dan sama rata tidak kira status seseorang.

Ada yang turut tag pihak berwajib dan meminta agar kes itu disiasat serta tindakan sepatutnya diambil terhadap pihak sana kerana terang-terangan telah ingkar SOP ketika PKP. Bukan itu saja, ramai yang berpendapat situasi itu tidak adil bagi mereka

yang telah membatalkan atau terpaksa menangguhkan majlis kerana perlu patuhi SOP ditetapkan oleh kerajaan. Namun, golongan ‘kayangan’ pula sewenang-wenangnya boleh ingkar SOP tanpa dikenakan apa-apa tindakan daripada pihak berkuasa. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: Lobakmerah

Baru Je Beberapa Harilepas Tular Tentang Elisya Sandha Bertunang Dengan Ank Sheila Rusly Sekali Tiba Tiba Fasha Sandha Tampil Luahkan Sesuatu Buat Ramai Yang Sebak.

Selepas menjadi bualan hangat peminat, akhirnya pelakon Elisya Sandha dan anak lelaki kepada penerbit dan pelakon terkenal, Sheila Rusly yang dikenali sebagai Uzair Haqimy selamat mengikat tali pertunangan dalam sebuah majlis yang diadakan secara tertutup pada Ahad.

Biarpun begitu, Fasha Sandha yang merupakan kakak kepada selebriti jelita itu turut berkongsikan detik bahagia adiknya dengan pasangan. Detik itu turut dikongsikan bersama satu rakaman video dan dengan berkapsyenkan kata-kata yang panjang buat adiknya itu.

“Melepaskanmu, bukan satu perkara yang mudah kerana pada Angah, Elisya masih lagi our baby girl. Walaupun berat untuk kami, sejujurnya apa saja yang akan membuatmu bahagia. Kami turuti, bahagia Elisya, maka kami juga akan turut bahagia.

Persanan Angah untuk Elisya dan Uzair, terimalah keburukan dan kebaikan masing-masing kerana manusia itu diciptkan Tuhan tidak sempurna namun disebalik ketidaksempurnaan itu Tuhan ciptakan bahagia antara manusia.

“Welcome to the family, Uzair Haqimy! Alhamdulillah keluarga kami kini menjadi lebih besar, Syukur Alhamdulillah. Semoga kasih sayang dan cinta kalian, kekal dan bahagia ke Jannah.” Posting Fasha Sandha bagaimanapun turut menerima komen daripada pasangan sama cantik, sama padan itu dengan mengucapkan terima kasih kepadanya dan dalam pada masa yang sama, kapsyen panjang Fasha Sandha mengundang sebak peminat.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://himpunanceritalawak.com/2021/02/02/pada-angah-elisya-masih-lagi-our-baby-girl-fasha-sandha/

Majlis Diadakan Secara Sederhana Dan Dihadiri 15 Tetamu. Sheila Rusly Bongkar Punca Dia Terima Elisya Sandha

Semalam heboh tentang gambar Sheila Rusly memeluk seorang wanita memakai busana putih. Berhubung dengan isu tersebut,pelakon dan penerbit Sheila Rusly mengesahkan anak lelakinya,Uzair Haqimy,25 telah selamat melangsungkan pertunangan dengan pelakon iaitu Elisya Sandha,21 petang semalam. Sheila berkata,majlis diadakan secara sederhana dan dihadiri 15 tetamu berlangsung di kediaman kakak Elisya yang juga pelakon popular,Fasha Sandha.

Kata Sheila,”Mereka sudah lama berkawan sejak Elisya tamat belajar lagi. Cuma, hubungan tidaklah begitu serius seperti hari ini.”Sebagai ibu, sudah tentu saya gembira dengan keputusan ini. Mereka berasakan sudah bersedia melangkah ke fasa seterusnya.

“Majlis merisik, hantar tanda dan bertunang diadakan petang tadi. Mengikut perjanjian, mereka akan disatukan awal tahun depan,”Sheila berkata, keputusan melangsungkan majlis pertunangan sudah dirancang awal.

“Apabila Uzair atau Haq dan Elisya sudah bersedia, pihak lelaki kenalah mulakan langkah. Perancangan bertunang pada Januari sudah diputuskan lebih awal. Ini kerana kami kena fokus untuk menyambung kerja penggambaran yang tertangguh selepas ini.”Apabila bertunang, ia akan memudahkan lagi urusan kami membuat persediaan seperti mencari lokasi dan persiapan lain,” ujarnya.

Menceritakan kriteria Elisya membuatkan hati terbuka menerimanya sebagai bakal menantu, pelakon drama Bukan Gadis Biasa itu mendedahkan, selain gadis idaman Haq, pelakon Misteri Mona itu juga diyakini mampu membahagiakan anak sulungnya itu.”Dia sangat memahami Haq, manakala Haq pula pernah berkata yang jika ingin berkahwin, bakal isterinya mestilah Elisya. Pada awalnya, saya sangka ia hanyalah perbualan biasa.

“Namun, saya anggap ia adalah perkara yang serius apabila Haq sebut perkara ini berulang kali. Mereka saling melengkapi dan saling memahami antara satu sama lain,” cerita Sheila.Pada majlis itu, selain sebentuk cincin tanda, pihak lelaki menyerahkan tiga dulang hantaran berbalas lima.

Sementara itu, Elisya ketika dihubungi meluahkan rasa syukur dengan statusnya sebagai tunangan orang.”Maaf saya agak sibuk hari ini. Apa-apapun, Alhamdulillah. Doakan yang baik-baik. Terima kasih,” katanya menerusi aplikasi WhatsApp.Majlis pertunangan itu turut dikongsi Sheila, suaminya, Azman Yahya atau Jinggo dan ibu Elisya, Hatijah Teh Man di akaun media sosial mereka.Perkongsian itu dibanjiri ucapan tahniah apabila masing-masing gembira dengan penyatuan dua keluarga itu.

Muat Naik Sekeping Gambar Memeluk Seorang Wanita Mengenakan Busana Putih. Ramai Beranggapan Elisya Sandha Selamat Bertunang Dengan Anak Sheila Rusly

Untuk makluman,sebentar tadi dilaporkan penerbit dan pelakon iaitu Sheila Rusly mengejutkan ramai warganet apabila memuat naik sekeping foto memaparkan sedang memeluk seorang wanita mengenakan busana putih.Diruangan komen, rata-rata warganet meneka wanita itu merupakan pelakon Elisya Sandha yang juga kekasih hati anak Sheila Rusly iaitu Uzair Haqimy.

Bagaimanapun, tiada sebarang perkongsian di muat naik oleh Elisya di Instagram. Namun, di bahagian ‘tagged’ Instagram miliknya, seorang jurumekap ada berkongsi gambar pelakon itu tampil cantik selepas disolek olehnya. Malah, busana yang digayakan oleh Elisya sama seperti wanita yang dipeluk oleh Shiela.Apa pun kita nantikan sahaja pengumuman rasmi daripada Sheila dan Elisya nanti. Jika benar perkhabaran tersebut, tahniah kami ucapkan buat Shiela serta Elisya serta pasangannya.

Tular Pasal Anak Fasha Sandha Pakai Baju Santa. Tiba Tiba Firdaus Wong Tampil Bagi Respon Pada Memang Buat Ramai Yang Terdiam.

”Semalam saya buat posting Aisha memakai baju cute Santa Claus, tiba-tiba ramai pula ustaz dan ustazah warganet masuk.” Itu antara kata-kata pelakon Fasha Sandha selepas perkongsian video memperlihatkan anak perempuannya dikritik ramai.

Fasha sebelum itu memakaikan anaknya Aisha Amaira dengan kostum Santa CIaus yang dimuat naik di laman Instagram beliau pada Ahad. Bagaimanapun tndakan itu mengundang kritikan warganet kerana menganggap ia dilihat tidak menjadi contoh yang baik bagi seseorang beragama IsIam.

Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 36, bagaimanapun tampil menjelaskan kostum tersebut bukan bertujuan untuk meraikan perayaan Krismas seperti yang didkwa segelintir warganet. ” Dah tak ada kerja gamaknya, ramainya ustaz dan ustazah jadian ini.

” Apakah masalahnya anak saya pakai kostum itu, hanya untuk suka-suka, kata mereka… saya nak menyambut Krismas. Habis itu kalau pakai cheongsam dan sari? Salah juga ke? Harm ke? ” Hello, tolonglah jangan buat IsIam jadi rumit sangat. Takkan la pakai baju Santa Claus pun salah?

” Janganlah bagi orang tkut dengan IsIam. Bare in mind wahai saudaraku sekalian,” kata Fasha menerusi laman Instagram miliknya pada Isnin. Isteri kepada aktor Aidil Aziz itu juga memuat naik paparan skrin beberapa komen daripada warganet yang mengatakan sebagai seorang beragama IsIam tidak dibenarkan untuk menyambut perayaan tersebut.

Dalam pada itu, pelakon filem Ada Apa Dengan Dosa ini turut menegaskan pemakaian tidak melambangkan seseorang itu mempunyai hati yang baik atau tidak. ” Come on la, pemakaian tidak melambangkan hati seseorang pun. Bukan bererti pakai jubah itu baik.

” Jangan nilai orang bab pemakaian boleh tak? ” Depan mata saya… ada juga perempuan yang menutup aurat sepenuhnya, belajar tinggi ke universiti tapi pengotr, pemlas dan selalu melwn cakap orang tua. ” Ada yang luarannya nampak sosial, belajar SPM saja tapi pembersih, utamakan solat, mengutamakan keluarga dan menghargai orang lain. Jadi, kenapa nak nilai dari luaran,” ujarnya.

Sementara itu, kakak kepada pelakon Elisya Sandha ini memohon agar warganet berhenti mengkritik dan mengikuti akaun laman sosial selebriti yang tidak disukai. ” Cukup-cukuplah nak cari kesalahan orang lain. Pokok pangkalnya hati. Dah tak ada kerja, anakku Aisha Amaira yang baru empat bulan pun nak kritik sebab pakai kostum ini.

” Get a life please. Tak habis-habis nak kritik, orang melamar secara terbuka pun korang sibuk nak kritik, orang sweet buat video YouTube pun korang kritik? ” Cakap bab agama… tak suka, unfollow sudah. Tak habis nak kritik artis. ” Eh tak suka, tak payahlah tengok, banyak lagi benda lain yang lebih utama untuk difikirkan daripada nak cari kesalahan orang lain. ” Cuba tengok diri sendiri punya silap. Saya pun tak sempurna,” katanya.

Fasha telah buang gambar 

Mungkin menyedari kesilapan tersebut, Fasha Sandha telah memuat turun gambar tersebut. Hasil carian di IG beliau, tidak ada lagi gambar anak beliau memakai baju seperti Santa Clause

Firdaus Wong tampil menegur selebreti

Is ok kalau kita kurang faham metodologi beragama. Is ok kita kurang faham hukum dan hakam. Is ok. But it is not ok andai kita kurang faham tetapi kita buat buat faham lalu mempertahankan kesalahan kita dengan logik yang sebenarnya tidak logik menurut metodologi agama.

Ulama berbeza isu ucapan Krismas tetapi Ijmak haram sambut Krismas malahan lrangan memakai pakaian menyerupai pakaian khusus agama lain juga jelas tetapi kita pertahankan dengan hujah logikal yang tidak tepat. Lalu disokong oleh peminat yang tksub selebriti.

Jikalau kita kata asalkan niat kita baik dan masih Muslim andai berpakaian dan menyambut perayaan agama lain, maka saya fahamlah suatu masa dahulu ada pelakon melakonkan adegan rnjang kerana niatnya ‘berlakon’. Apakah suatu hari orang akan buat benda tak elok lalu menjustifikasi bahawa niatnya baik! Semoga Allah kurniakan kefahaman agama buat kita semua. *Yang belum Muslim kalau nak komen dan sindir kami Muslim pasal Krismas ni, fikir sebelum anda memulakannya. You will get yourself into quicksand.

Menerusi artikel dimuat naik JAKIM pada 3 September 2010, Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Ugama Islam Malaysia Kali Ke-68 yang bersidang pada 12Apr2005 telah membincangkan Garis Panduan Orang Islam Turut Merayakan Hari Kebesaran Agama Orang Bukan Islam

Muzakarah telah memutuskan bahawa dalam menentukan perayaan orang bukan Islam yang boleh dihadiri oleh orang Islam beberapa kriteria utama perlu dijadikan garis panduan supaya ia tidak bertentangan dengan ajaran Islam.

Lepas Je Ellie Suriaty Bagi Komen Tiba Tiba Fasha Sandha Pula Tampil Bagi Komen Pasal Filem Syahmi Sazli. Sampai Macam Ni Sekali Fasha Sandha Komen.

Lepas je Ellie Suriaty bagi komen tiba tiba Fasha Sandha pula tampil bagi komen pasal filem Syahmi Sazli. Sampai macam ni sekali Fasha Sandha komen.

PENCAPAIAN Mael Totey The Movie (MTTM) yang berjaya mencipta rekod tersendiri turut menarik perhatian pelakon terkenal Fasha Sandha dengan memuji karya pengarah muda iaitu Syahmi Sazli. Akui Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 36, dia sangat terhibur dengan jalan cerita dan lawak bersahaja Mael yang dilakonkan oleh Syahmi.

Fasha berkata dia tidak menilai daripada sudut pembikin atau penghasilan yang sempurna namun menghargai filem itu yang menghiburkan penonton dalam keadaan pandemik Cov1id-19. Fasha kongsi pendapatnya mengenai filem MTTM di laman sosialnya.

“Sejujurnya saya dan keluarga amat terhibur dengan MTTM sebab itu saya ada kongsikan di Instagram baru-baru ini. Bukan mudah tau nak buat orang ketawa dan saya amat terhibur dengan lawak bersahaja karakter Mael tu sendiri. Saya tak pandang daripada sudut film maker dan aspek penghasilan yang sempurna.

“Jika karya itu dapat membuatkan kita terhibur dan ketawa, saya hargai. Yelah… dalam keadaan pandemik ni, ada orang yang stre3ss. Sekurang-kurangnya cerita ringan ni dapat membuatkan kita gembira,” katanya kepada mStar.

Sebelum ini isteri kepada pelakon Aidil Aziz itu pernah memberi ulasan percuma mengenai filem tersebut di Instagram miliknya. Menerusi laporan mStar pada Ahad lalu, MTTM berjaya mengutip sebanyak RM6.4 juta dalam tempoh 24 hari di Astro First sekaligus menjadikan ia filem paling laris mengalahkan Polis Evo dan Hantu Kak Limah.

Filem yang menampilkan pelakon istimewa antaranya Asif Suhaimi, Yoe Parey, Bedul dan Yatin itu mendapat kritikan daripada pengarah dan penerbit Ellie Suriati yang menilainya daripada aspek teknikal pembikinan. Ellie ketika ditemu bual dengan mStar pada 12 November lalu berpendapat kejayaan filem MTTM itu tidak boleh dijadikan penanda aras untuk sesebuah karya kreatif.

Dalam pada itu, Fasha yang juga pelakon drama Dua Takdir Cinta ini enggan mengulas mengenai kritikan Ellie kerana beranggapan setiap orang berhak menyuarakan pandangan. “Saya tidak mahu komen mengenai isu Ellie Suriati yang memandang daripada sudut lain. Bagi saya, setiap orang berhak memberi pandangan masing-masing.

“Saya hanya meletakkan diri sebagai penonton yang sangat terhibur dengan filem itu. Ini bukan kali pertama saya kongsi pendapat fasal movie yang saya tonton. “Selalunya apabila saya tonton movie yang best, memang saya akan kongsikan dengan pengikut terutamanya karya tempatan,” ujarnya.

Perkongsian Video Menari Dengan Suami Raih Perhatian Ramai. Warganet Mula Mempersoalkan Tentang Tudung Dan Ini Jawapan Jujur Yang Diberikan Oleh Fasha Sandha Sendiri

Terbaru,perkongsian tarian pelakon Fasha Sandha bersama suami iaitu Aidil Aziz menerusi aplikasi Tiktok menarik perhatian pengikut di laman IG. Selain menerima pujian kerana aksi tarian yang bersahaja,ada juga peminat mempersoalkan mengenai penampilan Fasha yang dilihat sudah tidak mengenakan tudung.

Menjawab persoalan itu, Fasha berkata dia masih lagi belajar menutup aurat dan tidak pernah menyatakan hasrat berhijab sepenuhnya.”Betul komen dan pendapat adik itu, saya tak pernah cakap dah berhijab sepenuhnya, sama juga… macam ada juga beberapa selebriti yang belajar berhijab di bulan Ramadan begitu juga saya.

“Perlahan-lahan belajar, bukan untuk memenuhi kehendak warganet mahupun trend tapi kerana diri sendiri.Fasha jawab komen seorang pengikut.”Saya belajar. Alhamdulillah, ada orang bijak yang komen tentang isu ini. Terima kasih dik sebab doakan kakak yang baik-baik. Doakan kakak ya,” jawab Fasha pada salah satu komen yang ditulis pengikut.Video tarian TikTok yang dimuat naik Fasha itu menerima lebih 600,000 tontonan dan ratusan komen daripada pengikut.

Salah satu komen yang diutarakan warganet ialah mengenai penampilan Fasha yang dilihat tidak bertudung.”Setahu saya Fasha Sandha tak pernah cakap pun dia bertudung, pada pandangan saya Fasha hanya menghormati keluarga mentua dia sahaja, saya berharap Fasha akan bertudung. Betul tak pendapat saya Fasha?” komen salah seorang peminat.

Fasha dan Aidil bersama pengurus mereka Kam teruja sambut kelahiran Aisha.Sebelum ini, pelakon drama Semua Salahku ini mengakui selesa mengenakan tudung sepanjang bulan Ramadan dan berkata dirinya masih dalam proses pembelajaran.Fasha berkahwin dengan Aidil pada 30 Mac 2019 dan pasangan ini dikurniakan cahaya mata bernama Aisha Amaira yang kini baru berusia dua bulan.Fasha turut mempunyai dua cahaya mata hasil perkahwinan terdahulu iaitu Putra Rayfal, 7, dan Putri Raysha Jemyma, 6.

Mengejutkan Fasha Sandha Update Sesuatu Di Laman Ig Nya. Apa Yg Dia Update Sangat Mengejutkan Warganet. Tak Sangka Rupa Rupanya Ini Yg Berlaku.

Buruk baik, susah senang adalah antara satu tahap sesebuah pasangan itu diuji. Terbaru, ramai yang sebak melihat  perkongsian video perkawhinan yang lain dari lain oleh Fasha Sanda. Pasangan selebriti yang bahagia Fasha Sandha dan Aidil Aziz ketika ini begitu serasi dan terutama Fasha walaupun bergelar selebriti terkenal namun mempunyai sifat rendah diri dan prihatin pada sesuatu hal.

Ini dibuktikan perasaan Fasha begitu terharu melihat sepasang pengantin yang melansungkan perkahwinan walaupun si suami kurang upaya demi cinta sejati si isteri membawa suaminya dengan berkerusi roda. Akhirnya Fasha tidak dapat menahan rasa terharu dan berguguran air mata.

Tak pernah air mata turun tak berhenti. Jenuh juga tahan untuk sembunyikan. Gugur juga air mata melihat pengantin ni. Paling kagum dengan isteri yang menerima kekurangan suami, yang tiba2 kena stroke 3 kali sebelum berlangsungnya perkahwinan. Kuatnya Dan tabahnya Yin.

Tahniah diatas perkahwinan Dan kami doakan agar Perkahwinan ini kekal ke akhir hayat Dan semoga Alif cepat sembuh. Alif ni salah seorang kawan rapat dengan suami saya. Tahniah Alif & Yin. Rata-rata warganet mendoakan pengantin lelaki ini cepat sembuh dan kebahagian perkahwinan ini hingga ke akhir hayat.

bidadari_istana Ya Allah semoga cepat sembuh.. Begitu juga dgn saya. Sakit berpuluh tahun sukar utk di ubati. Suami kahwini saya dan jaga siang malam. Menerima apa adanya saya. Allah berikan kita pasangan hidup pasti ada hikmahnya. Tahniah atas perkahwinan sahabat awak. Semoga Allah permudahkan urusan mereka dunia dan akhirat.

alhaalfa alhamdulillahhhh jodoh rahsia allah bagusnya pengantin perempuan tu.. dayahbakar Cinta tanpa syarat.. inahedward Ayaq mata kami jatuh juga..bukti cinta sejati kan..semoga mereka kekal hingga ke syurga..aminnnn.. mid_73  Sedihnya..sy pun baru lps kena minor stroke tgn kiri..melihat suami menangis saat diserang stroke sy tau dia takkan tgglkan saya walau sy mungkin x lg sempurna.. sha.kda Dia perempuan yg hebat..

Sumber : Ig Fasha Sandha via newscoviral

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *