Dikatakan terima gangguan selepas membeli dan melakukan unboxing sebuah kotak yang dibeli daripada laman eBay. Terkini ini yang berlaku kat Youtuber PrinceMeed

Viral

Semenjak dua menjak ini, admin ternampak beberapa orang warganet kerap membincangkan tentang Youtuber terkenal Malaysia, PrinceMeed yang katanya mengalami masalah gangguan mistik dan kini sudah mendapatkan rawatan Islam. 

Bagi yang tak kenal siapa PrinceMeed ni, dia boleh dikatakan agak terkenal jugalah di laman Youtube kerana sering muncul dengan content berkisarkan misteri, unboxing kotak atau barang yang dibelinya daripada dark web dan bercakap mengenai teori konspirasi macam Illumnati dan Freemason.

Mula terima gangguan mistik lepas beli kotak ‘dybbuk’? Menurut Youtube channel PrinceMeed LIVE!, PrinceMeed mula menerima gangguan mistik selepas dia dikatakan membeli dan melakukan unboxing sebuah kotak sihir yang dibelinya daripada laman eBay tahun lalu.

Menerusi video pertama kejadian tersebut di Youtube PrinceMeed, dia menerangkan bagaimana dinding rumahnya berubah jadi kehijauan dalam semalaman selepas unboxing kotak berkenaan.“Aku ingat satu benda, aku ingat apa yang aku beli dekat eBay dulu. Aku ingat beli sesuatu lepastu aku punya apartment macam ada hal la lepas tu.

“Ada kesan dekat dinding dalam masa semalaman. Juga guys dalam masa semalaman itu aku tak tahu macamana dia berlaku tapi aku menangis sekejap dan aku sangat takut,” katanya.Kotak dybbuk yang disebutkan Youtuber tersebut ialah sebuah kotak penyimpanan ark dan berkaitan dengan sebuah dongeng bangsa Yhudi. Ia juga ada kaitan dengan sihir pemvjaan kaum tersebut.

Kotak dah dibuang tapi masih kena ganggu .Walau bagaimanapun, selepas membuat sesi unboxing dan menceritakan pengalamannya diganggu entiti, PrinceMeed telah membuang kotak tersebut di sebuah kawasan dekat Karak. Video tersebut pula dirakam pada tahun lepas.

Jadi rasa-rasanya dah selamat lah kot kan? Rupanya tidak! PrinceMeed kembali merakam video yang dia telah diganggu oleh beberapa entiti dan semuanya dimuat naik ke dalam akaun Youtubenya. BAnyak video yang boleh buat bulu roma korang merinding.

Admin ingatkan awal-awal kalau lemah semangat, please jangan tengok ye! Dapat bantuan rawatan Islam .Setelah setahun mengalami masalah gangguan ini, PrinceMeed akhinya mendapat bantuan rawatan secara Islam oleh sekumpulan pengamal perubatan yang disiarkan secara langsung di Facebook.

Perawat daripada Pusat Rawatan Al Idrus ini telah ke rumah Youtuber berkenaan untuk bersemuka dan membuang makhluk halus yang mengganggu hidup pesakit ini.Video yang ini pun admin nak kasi peringatan, kalau lemah semangat jangan tengok ye! 

Menurut Ustaz Shafiq yang merawat PrinceMeed, entiti yang mengganggu Youtuber berkenaan merupakan jin yang mengganggu manusia yang beriman dengan Allah. Tak sampai 5 minit bersiaran, murid ustaz tersebut dah mula jadi perantara kepada jin yang ganggu PrinceMeed selama ini.Dalam banyak-banyak jin sebelum ini, ini first time hilang mata hitam abu. Tinggal mata putih sahaja,” kata Ustaz Shafiq.

Tambah ustaz tu lagi, bila kita sudah terambil satu barang dan kita sudah ‘akad’ barang tersebut seperti keris atau barang lama, kita sudah menjadi tuannya. Cara untuk membuangnya ialah dengan tuan dan jin tersebut buat ikrar pemutus. Uish rumit ni! 

Walau bagaimanapun, dipendekkan cerita ustaz terbabit berjaya keluarkan semua jin dalam rumah PrinceMeed dan dia akui semua jin ini adalah jenis yang baru dan tak pernah dia berdepan lagi sebelum ini.Apa-apapun Ustaz Shafiq menasihatkan supaya apa yang berlaku kepada Youtuber ini dijadikan iktibar dan pengajaran kepada kita semua supaya jangan ambil barang lama atau sihir yang tak diketahui sejarah atau asal usulnya.Semoga kita semua tidak tergolon dalam golongan yang menyekutukan Allah. 

Tular Di Media Sosial Apabila Rumah Peninggalan Neneknya Ini Diganggu Makhluk Halus. Kini Pemilik Rumah Ini Tampil Menceritakan Kisah Yang Sebenar.

Memang tak dapat dinafikan, gangguan jin boleh berlaku di mana-mana sahaja termasuklah di rumah. Kadangkala, kehadiran ‘mereka’ ini turut dirasai oleh penghuni rumah berkenaan. Terbaru, seorang pengguna Twitter ada berkongsi pengalaman seram yang dialami oleh mereka sekeluarga ketika menetap di sebuah rumah.

Kisah seram rumah peninggalan

Menerusi perkongsian daripada Azwnznl94, dia memberitahu apabila rumah yang pernah didiami pada suatu ketika dahulu ‘diganggu’ makhluk halus. Malah, rumah tersebut telah pun dijual oleh bapanya.Menurut individu ini, rumah tersebut merupakan peninggalan neneknya dan mereka sudah menetap di situ hampir 20 tahun. Namun kejadian seram kerap berlaku sehinggakan terdapat lebam dan kesan gigit pada kaki ibunya itu. Mereka kemudian mencari seorang bom0h untuk datang memeriksa keadaan rumah tersebut dan rupa-rupanya tanggapan mereka adalah betul. Rumah itu turut ‘dihuni’ oleh makhluk halus.

B0moh itu kemudian memulakan ‘r4watan’ dengan memec4hkan telur dan apa yang mengejvtkan telur itu telah pec4h dan seakan mengeluarkan cecair. Tidak terhenti di situ, kakak individu ini turut dirasuk sehingga tidak sedarkan diri sepanjang r4watan dilakukan. Oleh hal yang demikian, b0moh telah memagar rumah berkenaan.

Semasa rawatan di lakukan, makhluk halus itu memberitahu tujuan dia datang ke rumah itu kerana telah dihantar oleh seseorang untuk menghancurkan keluarga tersebut dan ingin melukakan seseorang sambil menuding jari ke arah ayah individu ini. Malah barang-barangan antik yang terdapat di dalam rumah itu turut dibuang.

Lebih mengejutkan apabila b0moh meminta mereka untuk menggali satu kawasan itu dan alangkah terkejvt apabila mendapati terdapat satu bungkusan berwarna kuning yang ditanam di bawah pokok rambutan. Paling tidak tahan adalah bau yang dikeluarkan dari bungkusan itu tersangatlah busuk. Akhirnya, mereka sekeluarga membuat keputusan untuk menjual rumah tersebut.Menjengah ke ruangan komen, ada seorang pengguna Twitter mendakwa rumah yang dijual itu telahpun dibeli oleh bapanya. Tambahnya lagi, mereka langsung tidak tahu mengenai ‘kisah’ di sebalik rumah terbabit.

Wanita Ini Tampil Berani Berpakaian Seperti Watak Dalam Sebuah Filem Seram. Rupanya Ini Cerita Di Sebalik Pemakaian Wanita Itu Di Dalam MRT Singapura

Di kala beberapa pihak dilihat sukar untuk mematuhi arahan wajib memakai topeng muka, kelibat watak seram dalam filem The Nun, Valak dikesan memakai topeng muka di dalam MRT Singapura. Gambar ini dikongsikan sendiri oleh seorang lelaki warganegara Singapura di Facebook Page COMPLAINT SINGAPORE. Gambar-gambar menarik ini mendapat sehingga 2,000 perkongsian dan hampir 400 komen daripada warganet.

Lelaki yang dikenali sebagai Ong itu pada mulanya sedang dalam perjalanan menuju ke Stesen Newton dengan menaiki MRT, apabila dia ternampak seorang wanita sedang berehat dan memejam mata di kerusi MRT.Namun, dia mula berasa pelik apabila melihat pakaian yang dipakai wanita tersebut seolah-olah menyerupai watak Valak dalam filem The Nun. Lebih melucukan, wanita tersebut siap pakai topeng muka!

Hasil penelitian warganet mendapati, wanita yang memakai kostum Valak itu mungkin sedang meraikan sambutan Halloween yang disambut pada 31 Oktober lalu. Mungkin terlalu penat menjadi hantu, wanita tersebut akhirnya mengambil keputusan untuk berehat di dalam MRT tanpa menghiraukan persepsi orang lain.“Hantu Halloween pun tidak mahu ambil risiko disaman $300”, ujar salah seorang warganet yang terhibur dengan gambar wanita tersebut.Sumber: Rayz Ong

Sanggup Buat Seorang Doktor Tempat Bayar 335000 Dolar Semata Untuk Lampu Ajaib. Namun Akhirnya Terbongkar Aktiviti Mereka Setelah Doktor Itu Buat Sesuatu Ini

Dilaporkan dua orang India dari negara bahagian Uttar Pradesh, India ditngkap minggu ini kerana didkwa mnipu seorang doktor tempatan untuk membayar $335,000 dolar kepada mereka hanya kerana tertarik dengan lampu ajaib yang didakwa ‘mampu mengabulkan segala permintaannya.’ Doktor dari daerah Khairnagar, di kota Meerut itu pertama kali bertemu dengan dua orang tersebut pada tahun 2018, ketika mengunjungi rumah pesakit untuk memberikan rawatan luka setelah operasi.

Suatu hari, ketika berada di rumah pesakit, doktor itu menemui  ‘tantrik’ yang digambarkan mempunyai kekuatan magisnya, dan kemudian berjanji untuk menjadikan doktor tersebut sebagai jutawan. Tantrik tersebut segera memperkenalkan doktor itu kepada pasangannya dan kedua mereka menawarkan untuk menjual Aladdin Ka Chirag (Lampu Aladdin) untuk memenuhi hajat dalam kehidupan sebenar dengan hanya 2.5 juta ($ 335,000). Doktor itu pun bersetuju.

Tert1pu kerana membeli lampu Aladdin, doktor tersebut mendkwa bahawa kedua-dua mereka itu sangat meyakinkan, kerana menggunakan minyak wangi untuk men1pu dia untuk berfikir bahawa jin (jin) keluar dari lampu.Dia kemudian menyedari bahawa jin ajaib itu sebenarnya seorang individu, tetapi pada masa itu dia telah membayar secara ansuran hampir semua wang yang telah mereka persetujui .

Setelah membuat berkali-kali pembayaran, doktor itu meminta untuk membawa pulang lampu Aladdin tersebut bersamanya, tetapi kedua lelaki itu terus memberitahunya bahawa itu adalah pntang larang, jika seseorang menyentuh lampu aladdin itu, maka akan menyebabkan perkara buruk terjadi kepadanya. Setelah permintaannya ditolak beberapa kali, doktor tersebut akhirnya menyedari dia dit1pu dan membuat laporan polis untuk menahan kedua-dua orang itu.

Individu serta seorang rakannya ditngkap polis, dan lampu “ajaib” itu dirmpas. Malangnya, polis tidak dapat ‘meyakinkan jin untuk keluar dari benda tersebut’. Mereka kini mencari seorang lagi individu, yang ternyata adalah isteri individu tersebut.

Selalunya Paling Besar Dan Panjang Pun Lebih Kurang Lengan Sahaja. Lelaki Ini Raih Tumpuan Warganet Setelah Menjumpai Petai Gergasi Sepanjang 1 Meter

Usah dinafikan,dalam keluarga mahupun rakan mesti ada yang suka makan petai. Mungkin ada preference cara nak amkan petai,rebus ke,masak dengan sambal ke atau makan mentah gitu ke. Apa pun cara korang makan petai,kita tak mampu nak judge. Minat masing masing kan

Tapi korang pernah dengar atau tengok tak petai gergasi saiz XXXL? Haa.. kalau korang tak pernah tengok, korang boleh tengok tweet @kayy_azman kat bawah ni.  Ini real punya, bukan edit.Besar sangat! Serius admin terkejut bila baca tweet dan tengok gambar ni. Biasa tengok petai paling besar dan panjang pun lebih kurang lengan je. Ini panjang lebih kurang satu meter tu memang rare habislah. Admin curious nak tahu bau dia kuat mana dengan saiz macam tu. Yang kecik pun bau dia menusuk hidung, besar ni macam manalah bau dia kan?

Kalau musim buah haritu memang pening weh sendawa bau durian. Ni kena bau petai time pakai mask memang takleh imagine bau dia macam mana.Admin tak tolak kemungkinan bau dia kuat lepas buang air kat tandas. Entah berapa botol perfume nak kena guna untuk hilangkan bau dia nanti.

Aduhai kesian aircond tersedak sebab bau petai ni. Silap-silap on the way nak balik rumah pun aircond dah tersedak sebab tengok petai besar sangat. Kalau korang pernah tengok petai saiz macam ni, roger admin ye, nak try gak sebijik dua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *