Warganet persoalkan tentang kereta vellfire Abam ditarik atau tak. Sekali Ali Puteh tampil bersuara lantang bagi respon padu habis bila dia tanya. Mengejutkan sampai macam ni sekali respon Ali.

artis

Minggu lalu, tumpuan media dan orang ramai tertumpu kepada berita berhubung keputusan mhkamah melibatkan tuntutan faraid yang difailkan balu Abam Bocey, Siti Norhidayah Mohd Ali. Hidayah, 28, antara lain menjelaskan dia berpuas hati dengan keputusan Mhkamah Rendah Syariah Shah Alam yang menetapkan pembahagian berdasarkan hukum syarak.

Difahamkan harta Abam membabitkan rumah, kereta, wang ringgit, barang peribadi seperti jam tangan, kasut, telefon bimbit, kamera dan barangan lain. Ketika di luar mhkamah, antara soalan ditanya wartawan kepada Hidayah adalah berkenaan kereta Velfire milik Abam yang didakwa sudah ditarik.

” Keputusan untuk berpindah ke rumah itu pun, tak tahu lagi. Tunggu urusan faraid ini diselesaikan. ”Nak dapatkan kereta semula pun, insya Allah. Kereta kena tarik tak benar. Kereta masih ada, tapi saya tak nak komen lebih lanjut. Nanti akan tahu juga,” kata Hidayah

Bagaimanapun kenyataan Hidayah itu dilihat bercanggah dengan penjelasan AIi Puteh. AIi menerusi kenyataan peguamnya, Noorazmir telah mengesahkan Toyota Vellfire milik Abam itu sudah dilelong bank pada 19 Ogos lalu. ” Apa yang saya maklum, kereta itu sudah dijual dan dilelong. Kereta itu atas nama Abam,” kata Noorazmir .

AIi sound warganet tanya soalan pasal Velfire

Sejak dari keputusan mhkamah itu, sepatutnya tiada isu berbangkit yang timbul kecuali berkenaan kereta Velfire tersebut yang pastinya cuma salah faham sahaja. Sementara itu AIi dilihat berkongsi status di Instagram beliau dengan memuatnaik gambar aktiviti sehariannya.

” Dah jom balik..apa lagi hntamlah warganet gambar ni…sedap membaca ni” tulis AIi. Kebiasaannya setiap perkongsian AIi pasti akan disambut dengan kata-kata prvokasi warganet, namun AIi tidak pernah membalas komen-komen negatif tersebut.

Bagaimanapun tidak kali ini apabila seorang warganet dilihat sengaja mencabar kesabaran AIi. ” Nak tahu satu jer, Velfire kena tarik ke tak sebenarnya?” tulis individu terbabit Tanpa disangka, AIi dilihat telah membalas komen tersebut dengan kata-kata agak pedas. ” Meh datang rumah, kalau kena tarik (Velfire), memang kau makan penampar jurus ke-3,” balas AIi.

Tidak cukup dengan respon balas Ali, seorang individu yang AIi anggap seperti adik sendiri iaitu Syuk telah membalas komen individu terbabit. ” Kang orang tu dah cakap dah kena tarik. Kalau tak percaya meh datang rumah, kalau nak jumpa Ali nanti deal..aduhh” balas Syuk mempertahankan AIi.

Susulan dari komen AIi itu jaga, beberapa indvidu lain turut tinggalkan komen balas, ada yang menyokong Ali dan ada juga yang menghentam Ali. Ali kemudian dilihat tinggalkan satu lagi komen kepada seorang warganet lain dengan kata-kata pedas. ”Tengok IG anak kecik tu…jaga makan minum anak lagi baik dari menyebok hal orang…esok-esok anak lapar kang tak makan pulak…bapak keja mencari dsa je…ajak jumpa datang umah tak berani pulak” tulis AIi.

Kredit: Asiakini (AKASOHOR)

Cuba Untuk Menghalang Proses Faraid. Ali Puteh Tiba Tiba Tampil Bongkarkan Punca Sebenar Dia Tak Hantar Ibunya Ke Mahkamah. Rupa Rupanya Ini Punca Buat Warganet Terkedu.

PELAWAK Ali Puteh menerima keputusan Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam yang menetapkan pembahagian harta peninggalan abangnya yang juga pelawak Abam Bocey mengikut hukum Islam. Ali atau nama sebenarnya Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan, 32, berkata, dia dan keluarganya tidak pernah menghalang proses faraid seperti yang didakwa segelintir pihak, malah sentiasa bersetuju pembahagian itu dilakukan dengan kaedah yang betul.

“Memang saya tahu, orang cakap saya dan keluarga cuba menghalang proses tersebut. Orang anggap saya yang salah.“Sedangkan masa sidang media yang saya pernah adakan beberapa kali sebelum ini pun dah cakap memang semua kena faraid ikut hukum Islam. Sebab itu yang sepatutnya, ” ujarnya kepada mStar.

Menerusi laporan mStar pada Khamis, balu kepada Abam Bocey iaitu Siti Nor Hidayah Mohd Ali berpuas hati dengan keputusan Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam berhubung tuntutan faraid yang difailkannya pada 15 Julai lalu.

Menurut Nor Hidayah, 28, mahkamah menetapkan pembahagian berdasarkan hukm syarak melibatkan rumah, kereta serta barang peribadi peninggalan suaminya. Memang saya tahu, orang cakap saya dan keluarga cuba menghalang proses tersebut.

Kata Nor Hidayah, meskipun ibu mentuanya iaitu Sabariah Arshad tidak hadir pada prosiding yang berlangsung pada Khamis namun wanita itu akan tetap menerima bahagiannya mengikut hukm Islam. Dalam pada itu, Ali berkata, dia tidak dapat menghantar ibunya menghadiri prosiding itu disebabkan perlu membawa isteri yang kini sarat mengandung menjalani pemeriksaan doktor.

“Alhamdulillah… bagi saya, itu yang terbaik. Baguslah, benda itu (harta peninggalan Abam) memang perlu difaraidkan. “Saya tak datang sebab bawa isteri buat pemeriksaan doktor, dia dah nak bersalin. Ibu saya pula berkerusi roda, macam mana nak datang sendiri, ” kata Ali.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Apam Pink Media

Sumber : Mstar

Mengejutkan Lepas Ali Puteh Muatnaik Alamat Rumah Ajak Berdepan Ini Yang Terjadi Pada Ali. Tak Sangka Sampai Macam Tu Sekali Yang Terjadi Kat Ali Puteh.

Meskipun ramai yang mengkritik, namun Ali memberitahu dia menerima banyak mesej daripada warganet yang ingin meminta maaf. Tegasnya lagi, mereka yang mengkritiknya tidak tahu tentang hukvm pembahagian harta faraid.

“Yang masih mengkritik itu saya anggap mereka tidak faham hukvm faraid. Selalunya yang mengkritik ni budak-budak. Sudah saya terangkan saya tidak mahupun harta abam saya tahu hukvm. Tapi sebenarnya lebih ramai yang tinggalkan pesanan minta maaf di laman sosial saya. Selama ini tidak tahu apa-apa. Jujurnya saya juga malu dengan apa yang berlaku.

“Dalam soal ini sebagai seorang anak adik dan pak cik, perlu saya lakukan sesuatu. Bukan saya tidak tengok wajah anak buah saya itulah satu-satunya waris abang saya,” katanya. Ali juga telah memuat naik keratan kad pengenalan yang menunjukkan alamat penuh rumah beliau kepda warganet sebagai ajakan untuk datang bersemuka sendiri dengan beliau jika mempunyai sebarang koman atau pandangan mengenai kemelut yang sedang melanda beliau dengan kakak ipar

Jemput tuan tuan dan puan puan..

Namun begitu, warganet terus menerus dengan kritikan terhadap Ali sehingga beliau bertindak membalas kembali beberapa komen, “Segerakan faraid…tolak la siap2 bhgian dayah yg dia dh ambik tu..bhgian anak dia bg kat dayah sbb dia yg bela jaga kan..settle..simple je kan…apa nk.ssh2”

“Cerita dekat media macam Hidayah sam4n dia. Padahal tu prosedur biasa menuntut harta sepencarian jika suami pergi menghadap illahi. Cerita kat media macam Hidayah sam4n kau sebab tak puas hati. Lepas tu kantoi PDF tulis gelaran biadap. Ingat pakai kopiah tu terus jadi betul la kau? Ingat keturunan Syed tu jaminan berilmu ke?” tulis warganet.

Ali Balas Komen

Tidak berdiam diri, Ali puteh terus membalas koemen tersebut dengan mengajak mereka semua supaya berdepan dengan beliau.@syihabuddin13 ala haji ..meh dm sy jap..kalau islam meh jumpa sy meh… @syihabuddin13 syed xde ilmu??meh dm sy meh..sy dh bg alamat tu

“Semoga dipermudahkn ni bukan hal harta ni hal maruah dicaci difitnah dan diaibkn . Salah mngambil harta faraid senyap2 tnpa persetujuan semua waris. Tak salah punn kalau nk guna hrta tu utk kelansungan hidup tapi pstikn berbincang dgn semua waris. Mengambil dan memakn harta faraid tanpa brbincang dgn semua ahli waris haram disisi Allah..

Tak slah pun balu tu amik yg salahnya dia tak brbincang dgn mak ayah ali. Bila tnya ada amik mngaku tak amik heboh kt media keluar tnpa amik apa2. Skrg kntoi ckp ada amik .. Menipu tk mnghalalkan segala cara. Brkata benarlah wlaupun ia pahit.

bahana menipu satu 1fmly kena hamun.. Selagi balu tk bersihkn nama baik kluarga baik kau . Trusknlah ali. Tpi klau dia nak brbaik memaafkn itu lebih baik. Maruah yg dah calar tkkan mmpu dibersihkn dgn harta” tulis seorang lagi warganet

Sumber : http://trendingsangat.pw/ Berita Semasa

Ramai Masih Tak Puas Hati Sekali Ali Puteh Muatnaik Gambar Yg Buat Warganet Terkejut. Sampai Macam Tu Sekali Ali Puteh Muatnaik Gambar.

Ali juga telah memuat naik keratan kad pengenalan yang menunjukkan alamat penuh rumah beliau kepda warganet sebagai ajakan untuk datang bersemuka sendiri dengan beliau jika mempunyai sebarang koman atau pandangan mengenai kemelut yang sedang melanda beliau dengan kakak ipar

Jemput tuan tuan dan puan puan.. Terdahulu Ali mendedahkan dia menerima surat saman daripada Hidayah bermula 26 Februari lalu. Saman itu berkaitan tuntutan faraid, tuntutan hak penjagaan anak, tuntutan kereta dan sebagainya.

Tak fikir soal sam4n adik ipar, Hidayah luah gembira tengok anak sudah pandai berjalan

Dalam pada itu Bekas isteri kepada Abam, Siti Norhidayah meluahkan rasa gembira apabila anaknya, Syed Uthman Hamzah kini sudah mulai pandai berjalan. Anak tunggal kepada pelawak yang disayangi ramai itu sudah mencecah usia lebih setahun.

Di samping itu, Hidayah mendoakan agar anaknya membesar dengan baik sebagai seorang anak yang soleh. “Moment my dear son Alhamdulillah, thanks to Allah. Hamzah already know how to walk. Falling and getting up is normal, learning process, Keep it up and you can do it. May God bless you and grow up to be a good child.Al-fatihah buat Syed Umar Mokhtar.. Aamin

Meskipun kini sedang kecoh mengenai kes saman yang dibuat oleh pelawak Ali Puteh terhadap alu kepada pelawak dan pelakon Abam Bocey iaitu Siti Norhidayah. Namun, menjengah ke laman Instagram Hidayah, dia dilihat terus cekal dalam menempuh kehidupan bersama anak tunggalnya, Syed Uthman Hamzah hasil perkahwinan bersama Abam Bocey.

Seronok tengok Hamzah dah boleh jalan. Menerusi entri di IG, Hidayah meluahkan rasa gembira dan mendoakan agar anaknya yang kini sudah mencecah usia lebih setahun itu membesar dengan baik sebagai seorang anak yang soleh.

Membesar jadi anak soleh seperti ayah dia

Melihat di ruangan komen, rata-rata peminat memberi kata semangat kepada ibu tunggal itu supaya cekal dan tabah menghadapi ujian hidup. Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar telah menghadap illahi pada 10 Februari lalu akibat dem4m panas.

SUMBER:UTUSAN ONLINE

Selepas Heboh Kes Ali Puteh Dan Balu Abam Akhirnya Lelaki Ini Tiba Tiba Tampil Bongkarkan Sesuatu. Warganet Terkejut Dengan Apa Yang Dibongkarkan. Rupa Rupanya Ini Cerita Sebenar.

Nampaknya kemelvt antara pelawak Ali Puteh dengan balu kepada Abam iaitu Nor Hidayah yang berpanjangan sehingga dibawa ke mahkamah. Pada Rabu, Ali atau nama sebenarnya Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan, 31, bertindak memfailkan sam4n balas terhadap kakak iparnya, Nor Hidayah dan jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman.

Ali mengambil tindakan tersebut selepas mendapatkan nasihat daripada peguamnya berikutan balu kepada Abam Bocey itu terlebih dahulu memfailkan sam4n terhadap dia dan keluarganya. Sam4n tersebut dikeluarkan oleh Ali selaku plaintif keempat bersama ibunya Sabariah Arshad (plaintif pertama), bapa Syed Mohd Ridzuan (plaintif kedua) dan kakak sulung Sharifah Norwahidah (plantif ketiga).

Berikut Posting dari TN KA sebgai perkongsian kita bersama.

Assalamualaikum semua, Sebenarnya saya tidak berhasrat untuk campur tangan isu keluarga sesaorang, tetapi kerana saya berada dalam bidang pewarisan dan telah membantu menyelesaikan banyak kes kes pusaka, ramai yang, bertanya kepada saya untuk mendapat pandangan dan analisa akan perkara yang berlaku dan telah tersebar di media social. Saya akan beri pandangan saya dari sudut professional berdasarkan maklumat saya dapat dari apa yang ada di media dan yang telah menjadi pengetahuan umum.

SIAPAKAH WARIS FARAID ABAM?

1. Ayahnya (Syed Mohd Redzuan yang diberitakan masih lagi hidup) Hak Faraid 4/24. 2. Ibunya (Rosbiah Arshad) hak Faraid 4/24. 3. Isterinya (Siti Nurhidayah Mohd Ali) 3/24. 4. Anaknya (Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey) bakinya sebagai Assobah Binafsih 13/24. Hak nya akan dijaga oleh penjaganya. Untuk kes ini Ibunya berhak menjadi penjaga.

APAKAH TANGGUNG JAWAB WARIS ABAM?

1. Jika ada sebarang harta yang telah dihadiahkan (Hibah) oleh Abam dengan cukup syarat dan rukunnya, keluarkan harta tersebut dari pengiraan Pusaka. 2. Jika ada sebarang harta yang Abam pegang sebagai pemegang amanah bagi pihak sesiapa, keluarkan bahagian yang dipegang amanah dari pengiraan Pusaka

3. Jika ada sebarang kos lepas uruskan Abam, boleh diambil dari harta tunai ynag ditinggalkan seperti duit tunai dalam dompet, duit yang sempat dikeluarkan dari ATM dll. Dan sekiranya ada ahli keluarga yang dahulukan pembayaran kos, boleh tuntut dari pusaka tunai Abam.

4. Jika ada sebarang hutang Abam kepada Allah seperti Zakat, Fidyah, Haji, waris boleh gunakan pusaka tunai Abam untuk lunaskan. 5. Jika ada sebaran hutang Abam kepada manusia atau kerajaan, waris uruskan untuk membayarnya mengunakan harta yang ditinggalkan (Rujuk Surah An Nisa ayat 11-12)

6. Jika ada isteri yang sah, Si isteri boleh menuntut 3 perkara. Nafkah sara hidup semasa iddah atau sebaiknya selama 12 bulan ( Rujuk Surah Al Baqarah ayat 240) Peruntukan untuk tempat tinggal ( Rujuk Surah Al Baqarah ayat 240) Tuntutan harta sepencarian sekiranya ada harta yang diperolehi sepanjang perkahwinan mereka

7. Jika ada sebarang wasiat yang dibuat oleh Abam kepada bukan waris atau untuk tujuan kebajikan dan nilainya tidak melebihi 1/3 dari harta yang ditinggalkan, maka wajib waris laksanakan ( rujuk Surah An Nisa ayat 11 dan 12)

HAK WARIS

Setelah dilaksanakan 7 perkara di atas, barulah bakinya menjadi hak waris faraid. Waris-waris ini setelah tahu berapa kadar hak faraid mereka dan nilai pusaka yang ditinggalkan, mereka boleh bermuafakat ( At Taharuj). Ada 4 jenis permuafakatan yang mereka boleh ambil.

Melepaskan hak mereka dengan redha kepada waris lain. Jika ini berlaku waris yang melepaskan hak itu seolah olah memberi sedekah akan hak mereka dan akan mendapat ganjaran pahala. Melepaskan hak mereka dengan menerima pampasan yang dipersetujui. Semua waris setuju untuk membahagikan pada kadar tertentu. Semua waris setuju untuk dibahagi mengikut kadar faraid

Setiap harta boleh mengikut kaedah muafakat ynag berbeza, bukan bermakna satu muafakat terpakai untuk semua harta. CARA TERBAIK MENYELESAIKAN ISU PUSAKA

Jemput pihak ketiga yang pakar dalam menyelasaikan isu pusaka. Tindakan sendiri dari pihak waris, lebih lebih lagi dengan pengaruh emosi dan bertindak tanpa kefahaman yang tepat tentang faraid dan proses urus pusaka akan mengeruhkan keadaan.

Mulakan proses urus pusaka di tempat yang sepatutnya, sebaik baiknya dengan bantuan pakar. Membuat kenyataan di media social dan tindakan sam4n menyam4n tidak akan menyelesaikan masalah. Untuk semua yang masih hidup dan yang mempunyai keluarga, harta, Hasrat dan satu haru nanti akan menghadap illahi, disarankan untuk membuat perancangan legasi yang lengkap.

ANALISA PERIBADI SAYA

Apa yang berlaku kepada urusan Pusaka Abam adalah kesilapan yang biasa berlaku dalam pengurusan pusaka masyarakat kita yang menyebabkan ketika ini ada lebih RM 80 billion harta milik orang pergi buat selamanya, masih terbeku, ada hampir 1 juta geran tanah masih milik orang yg sudah tiada dan banyak kes perbalahan antara waris berlaku yang menyebabkan urusan pusaka tidak selesai

SEKIRANYA PERKHIDMATAN SAYA DIPERLUKAN UNTUK MENYELESAIKAN ISU INI, SAYA SEDIA UNTUK MEMBERI PERKHIDMATAN SECARA PERCUMA, INSYAALLAH

Pandangan ikhlas dari KAMARUL AZMAN. CEO Mypusaka. Pemegang tauliah berceramah dan mengajar Faraid dan Urus Pusaka dari Pejabat Mufti Negeri Sembilan ( No Ruj 02749)

sumber: Aida Mypusaka

Saya tidak menyesal – Ali Puteh

“Saya tidak menyesal” itu kenyataan Ali Puteh ketika diminta mengulas tindakannya menfailkan samn terhadap kakak iparnya, Nor Hidayah Mohd Ali. Ali atau nama sebenarnya Syed Ali Mubarak Syed Mohd. Ridzuan, 31, memberitahu, apa yang dilakukan ini dilihat sebagai satu tindakan yang betul dalam mengembalikan maruah keluarganya.

“Selepas abang saya pergi hanya saya satu-satunya lelaki dalam keluarga. Hati anak mana yang tidak sedih melihat ibunya dikritik dengan pelbagai kata-kata tidak benar. Apa yang saya buat ini demi keluarga dan tanggungjawab saya kepada ibu. Jadi saya akan tetap teruskan sam4n seperti yang sudah dinasihatkan peguam saya,” katanya kepada Utusan Malaysia sebentar tadi.

Sementara itu, Ali juga memberitahu laman sosialnya kini juga dibanjiri pesanan warganet yang ingin meminta maaf. “Yang masih mengkritik itu saya anggap mereka tidak faham hukum faraid. Selalunya yang mengkritik ni budak-budak. Sudah saya terangkan saya tidak mahupun harta Abam saya tahu hukum.

“Tapi sebenarnya lebih ramai yang tinggalkan pesanan minta maaf di laman sosial saya. Selama ini tidak tahu apa-apa. Jujurnya saya juga malu dengan apa yang berlaku. Dalam soal ini sebagai seorang anak adik dan pak cik, perlu saya lakukan sesuatu. Bukan saya tidak tengok wajah anak buah saya itulah satu-satunya waris abang saya,” katanya.

Sebelum ini Ali memaklumkan dia menerima surat sam4n daripada Hidayah bermula 26 Februari lalu. Sam4n itu berkaitan tuntutan faraid, tuntutan hak penjagaan anak, tuntutan kereta dan sebagainya. “Aku xde masalah ngn ali atau dayah ni , dgn kuasa allah kes ni akan terungkai , yg aku geram kat warganet ni marah melampau mcm 100% dia betul , betul la apa benda yg paling tajam dlm dunia ni adalah lidah , harap dpt bersabar bg dua2 belah pihak” tulis seorang warganet

p/s: Apa yang terjadi antara mereka berdua itu boleh diambil sebagai pengajaran kerana beranggapan mungkin ia boleh berlaku kepada diri kita serta keluarga.

Sumber : http://trendingsangat.pw/Berita Semasa

Lepas Balu Abam Muatnaik Status Di Ig Kini Ali Puteh Pula Muatnaik Sesuatu Di Ig Nya. Sekali Adk Dia Syuk Dtg Komen Bongkarkan Sesuatu. Wargent Terkejut Dgn Apa Yg Dia Komen.

Berita membabitkan samn balas pelawak Ali Puteh terhadap kakak iparnya Nor Hidayah Mohd Ali beberapa hari lalu seakan ‘meletp’ kembali. Pada hari pertama berita tersebar, Ali sudah memuatnaik status di Instagram merujuk kepada isu tersebut, namun terpaksa menutup ruangan komen.

Selepas tampil memberi penjelasan, Ali dilihat sudah membuka semula ruangan komen bersama dengan posting baru. Jika sebelum ini, timbul perbezaan pendapat di kalangan warganet apabila gigih memberikan hujah masing-masing berkenaan isu sam4n Ali dan Hidayah.

Dah macam ada dua pasukan ‘berbalah’ pula, di mana team Ali melwan team Hidayah. Ada yang menyokong Ali, ada juga yang menyokong Hidayah. Bagaimanapun menerusi perkongsian terbaru Ali, rata-rata komen ditinggalkan warganet kali ini bersifat positif.

Meskipun Ali hanya berkongsi gambar pergi memancing, tapi kebanyakan memberi kata-kata berbentuk nasihat dan sokongan kepada Ali merujuk kepada isu dengan Hidayah. ” Sabar lah ali. Orang kalau dah tak suka.. Kau terangkan lah kebenaran macam mana pun.. Still dia tak akn suka kau.. Still dia akan nmpk salah kau. Bagus kau tak pedulikn apa orng nk kata..,” tulis Ghoul

Komen Syuk Kicuk, adik Ali Puteh menarik tumpuan Menariknya, dalam banyak-banyak komen ditinggalkan warganet, terselit satu komen adik Abam yang bernama Syuk. Menggunakan ID SyukKicuk, adik Ali itu dilihat bukan sahaja meninggalkan komen, namun sempat berbalas komen dengan warganet lain

” Alhamdulillah.. Sedikit sebanyak ada banyak jugak komen-komen yang baik untuk ngah.. Alhamdulillah..” tulis Syuk. Kemudian menerusi komen Syuk itu juga, beberapa warganet lain tampil membalas sehingga Syuk dilihat berbalas komen dengan warganet.

Ia susulan salah faham timbul apabila seorang warganet meminta Syuk agar berdiam diri sahaja dan jangan masuk campur dalam isu membabitkan Ali dan Hidayah. Individu bernama Azriea menulis “Lebih baik Syuk Kicuk diam dari berkata apa-apa sebab orang luar kan. Takpe lah Allah ada tak lama lagi terungkai la cerita sebenarnya.”

” Assalamualaikum sis.. Maaf sebelum ni pernah nampak saya keluarkan apa-apa statement ke melalui ig saya ini? balas Syuk. Saya pun sedar siapa saya.. Kalau sis tengok posting-posting yang sebelum ini, adakah saya ada buat posting mengenai kes Ali dgn dayah..? Kalau sis tengok betul posting saya banyak melawat ke tempat persemadian abam dan gambar bersama abam. Dan lagi satu, saya pun berharap sis doakan yang baik-baik saja.. Itu saja.. Maaf kalau ada silap..” tulis Syuk.

Bagaimanapun Syuk kemudian meminta maaf di atas salah faham tersebut, “Rilek-rilek salah paham je ni.. Jangan marah-marah Azrieaa misunderstood jer.. Maaf kalau saya da silap.. Ampunnn” Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://limauais.pw

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *