Sekian lama menyepi rupa rupanya kes Sugu Pavithra belum selesai lagi. Rupa rupanya ini yang akan terjadi pada sugu Pavithra buat warganet terkedu.

artis

IPOH: Kes pasangan Youtuber masakan berlarutan apabila Timbalan Pendakwa Raya belum menerima sebarang arahan lanjut penarikan balik pertudhan M Sugu, 29 yang mendatangkan kekasaran kepada S Pavithra, 28.

Timbalan Pendakwa Raya, Naidatul Athirah Azman ketika prosiding di Mahkamah Sesyen hari ini, memaklumkan surat rasmi penarikan semula pertuduhan sudah dihantar kepada Pejabat Pengarah Pendkwaan Negeri Perak pada 4 September lalu.

Bagaimanapun, pihaknya belum menerima apa-apa arahan lanjut menarik balik pertudhan berkenaan. Hakim, Mohd Fauzi Mohd Ismail hari ini menetapkan 17 September sebagai tarikh sebutan semula ks. Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendkwa Raya, Naidatul Athirah dan tertudh diwakili peguam Jude Pereira dan Syahrul Nizam Muhamad Rabi.

Mengikut pertudhan, tertudh didkwa mengikut Seksyen 324 Kanun dibacakan bersama Seksyen 326A Kanun kerana sengaja menyebabkan kekasaran di bahagian bibir, pipi sebelah kiri dan lengan kanan isteri dengan menggunakan telefon bimbit dan hulu sabit di parkir hspital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) antara jam 4 hingga 6 petang, 21 Julai lalu.

Tertudh boleh dikenakan pagar besi maksimum 10 tahun atau didnda atau sebt atau dengan mana-mana dua daripada hkman itu jika sabit kesalhan. Sementara itu, Syahrul Nizam memberitahu kepada mahkamah, pihaknya baru dilantik dan memohon masa untuk meneliti kesemua dokumen berkaitan ks.

Sugu turut didkwa mengikut Seksyen 6 (1) Akta Bahan-Bahan Kakisan dan Letpan dan barang Brbhya 1958 kerana dia didapati memiliki barang berbahya, iaitu sebilah sbit berukuran 66 sentimeter bertulis Tiger.Sebelum ini NSTP melaporkan, Mahkmah Sesyen pada 17 Ogos lalu memerintahkan Youtuber, S Pavithra untuk menyerahkan surat rasmi menarik balik pertudvhan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: BH

Sugu Pavithra Nak Tarik Balik Laporan Terhadap Suami. Tapi Mengejutkan Bila Mahkamah Ada Minta Sesuatu Ini

Hampir sebulan yang lalu, kisah membabitkan suami S Pavithra di tahn poIis selepas berlaku perbalahan di tempat letak kereta Hospital Raja Bainun, Ipoh menarik perhatian ramai. M. Sugu dikatakan berada dalam keadaan tidak sedar kerana minum ketika itu pergi ke hospital berkenaan untuk mencari adik iparnya.

Bagaimanapun dia tidak dapat bertemu dengan adik iparnya sebelum bertindak buat sesuatu kat isterinya, S Pavithra.Susulan kejadian itu, di mhkamah hari ini, dia dikenakan di bawah Sksyen 6(1), Akta Bahan Kakisan, 1958 kerana memiliki barang berbhaya

Sugu ketika ditahan pihak poIis didkwa memiliki sebilah barang yang berbhya sepanjang 26 inci sekitar pukul 6 petang.Dia juga didkwa lagi di mhkamah sama atas dkwaan dengan sengaja mendatangkan kecedeeraan terhadap isterinya.Pavithra tarik balik laporan, mhkamah minta surat

Pavithra bagaimanapun telah menarik balik laporan poIis yang dibuat terhadap suaminya pada Rabu (22 Julai 2020).Terbaru, Mhkamah Sesyen Ipoh, hari ini memerintahkan S Pavithra untuk menyerahkan surat rasmi menarik balik pertudvhan terhadap suaminya M Sugu, 29, kerana mendatangkan kecedeeraan kepadanya.

Perintah berkenaan dikeluarkan Hakim Norashima Khalid ketika sebutan semula kes, hari ini, selepas Pavithra memohon untuk menarik balik kes berkenaan.Mengikut kes, suaminya didkwa mengikut Sksyen 324 Kanun dibacakan bersama Sksyen 326A Kanun.

Ia kerana sengaja menyebabkan kesan di bahagian bibir, pipi sebelah kiri dan lengan kanan isterinya dengan menggunakan telefon bimbit dan hulu sabit di parkir Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) antara 4 hingga 6 petang, 21 Julai lalu.

Suaminya boleh dikenakan tirai besi sehingga 10 tahun atau denda atau dengan mana-mana dua daripada tindakan itu jika sabitt kesalahan.Selain itu, Sugu turut didkwa mengikut Sksyen 6 (1) Akta Bahan-Bahan Kak1san 1958 kerana dia didapati memiliki barang berbhya iaitu sebilah sab1t berukuran 66 sentimeter bertulis Tiger.

Sugu didkwa memiliki sabit sepanjang 26 inci di parkir HRPB Ipoh pada 6 petang, 21 Julai lalu.Jika disabitkan kesalahan boleh dimsukkan ke tirai besi untuk suatu tempoh tidak kurang daripada lima tahun dan tidak melebihi 10 tahun dan sebaat.

Mhkamah membenarkan tarikh sebutan semula kes bagi kedua-dua pertudvhan pada 8 September hadapan.Pendkwaan dijalankan Timbalan Pendakwa Raya, Liyana Zawani Mohd Radzi manakala tertudvh diwakili peguam bela S Sundarajan.

Pavithra perlu serah surat sebelum…Semasa prosiding berkenaan, Liyana Zawani memberitahu mhkamah terdapat permohonan daripada Pavithra untuk menarik balik pertudvhan diced3rakan Sugu.Katanya, surat menarik balik pertudvhan perlu diserah sebelum 8 September untuk dirujuk kepada Pengarah Pendkwaan Negeri.Sementara itu, Sugu kelihatan berbual dengan Pavithra yang berada di luar pagar mhkamah sebelum prosiding bermula.-vanilla

7 Tahun Kahwin Dengan Sugu Keluarga Tak Pernah Tolong Walaupun Dalam Kesusahan. Bila Dah Jadi Youtuber Keluarga Kerap Mintak Duit. Mengejutkan Bila Pavithra Bongkarkan Sesuatu Tentang Keluarganya.

Beberapa minggu lepas, kecoh apabila rumah tangga bintang Youtube, Pavithra dan Sugu yang dilaporkan sedang bergolaak. Sugu dilaporkan telah tidak sedar diri dan cuba untuk mengasari isterinya. Untuk menjelaskan isu tersebut, Pavithra telah memuat naik sebuah video baru untuk menjawab persoalan disebalik penangkapn suaminya, M Sugu.

Dengan durasi selama lima minit, video yang bertajuk ‘Inilah sebab menjadi masalah’ meyaksikan wanita berusia 28 tahun itu mendkwa media, wang dan masalah keluarga menjadi punca utama kepada masalah yang dihadapinya pada ketika ini.

Jelas Pavithra, keluarganya tidak pernah menghulurkan bantuan semenjak dia berkahwin dengan Sugu pada tujuh tahun lalu. “Selepas saya ada duit dan berjaya macam sekarang ini diorang muncul-muncul dan mula pinjam duit dengan suami saya, buat masalah dalam keluarga”

Wanita ini juga menjelaskan bahawa suaminya bukanlah seorang peminum seperti yang disangka, namun dia tidak menafikan kelakuan Sugu yang tidak sedar ketika kejadian tempoh hari. Ibu kepada dua orang anak itu juga menjelaskan dia kini tidak lagi mempunyai masa untuk masak dan bersama anak-anak selepas pihak media sering mengganggu keluarga mereka. Di akhir video tersebut, Pavithra ada meminta maaf kerana memadam semua video di saluran Youtube dan berjanji akan memuat naik video baru dalam masa terdekat. 

Lepas Padam Semua Video Di Youtube Kali Ni Sugu Pavithra Buat Comeback. Tapi Kelibat Suami Mula Jadi Tanda Tanya Warganet. Rupa Rupanya Ini Punca.

Siapa je yang antara kita tak kenal dengan YouTuber masakan sensasi iaitu Sugu Pavithra. Rata-rata rakyat Malaysia sangat selesa dengan perkongsian video dari pasangan suami isteri ini. Namun sebagai manusia mereka tidak dapat lari dari berdepan dengan episod hitam.

Beberapa minggu yang lalu pasangan ini diuji apabila dilaporkan Sugu naik angin dan cuba mencderakan Pavithra gara-gara namanya tidak disebut ketika menerima anugerah penghargaan daripada Majlis Bandaraya Ipoh. Sejak dari Pavithra memaafkan suami dan menarik balik laporan polis, mereka dilihat telah memadamkan semua video masakan di ruangan YouTube sekali gus menjadi tanda ramai pihak.

PAVITHRA BUAT COME BACK DALCA TULANG KAMBING

Sudah pasti dengan ketiadaan video tersebut akan menjejaskan mata pencarian buat Sugu dan Pavithra. Selepas menyepi seketika daripada memuat naik kandungan video, akhirnya Sugu Pavithra kembali dengan menu masakan yang baru.

Video berjudul Dalca Tulang Kambing dimuat naik beberapa jam yang lalu telah mendapat lebih daripada 200 ribu jumlah tontonan. Seperti biasa, Pavithra tampil mengajar penonton cara memasak mengikut gayanya yang fasih berbahasa melayu. Difahamkan bagi meraikan Aidil Adha pada Jumaat ini, Pavithra bercadang untuk menyediakan masakan rendang ayam kerana ia antara juadah wajib sewaktu menyambut perayaan tersebut.

TIADA BABAK MAKAN BERSAMA KELUARGA

Apa yang menjadi perhatian pada video kali ini, Pavithra tampil sedikit berbeza apabila babak makan bersama keluarga pada penghujung video tidak lagi diselitkan. Sekali gus membuatkan ramai penonton berasa sedikit terkilan. “Welcome back sis! There is no perfect situation in life, we are all on a journey. Keep your heads up high, stay positive and do what you do best.”

RAMAI YANG BERI KATA-KATA SEMANGAT

Melihat kepada reaksi warganet, rata-rata memberi sokongan positif kepada YouTuber berkenaan agar tampil bersemangat di masa depan. Mereka sempat menitipkan pesan bahawa tiada apa yang sempurna dalam kehidupan.

Tambah warganet lagi, mereka mendoakan yang terbaik buat hubungan Pavithra dan Sugu bagi mencapai kejayaan bersama-sama di masa depan. Kesimpulannya, sedangkan lidah lagi tergigit ini kan pula suami isteri. Semoga pasangan suami isteri ini terus positif dan kekal aktif dalam membuat perkongsian masakan di masa hadapan.Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook, Kucing media online.

Sumber : Meecks.com/ Berita Harian

Terpaksa Buang Semua Video Masakan Dekat Youtube. Setelah Sekian Lama Menyepi Akhirnya Sugu Pavithra Tampil Bersuara Lantang Bongkarkan Punca Dia Buang Semua Video.

Semalam Pavithra telah menarik balik lapran polis dan mengikat jamin suaminya sebanyak RM10,000 serta mengakui sudah memaafkan kesalahan suaminya itu. Pasangan itu juga berkata mereka enggan menerima sebarang anugerah selepas ini dan hanya mahu menjadi orang biasa sahaja. Pavithra berkata dia dan suami akan terus menghasilkan video masakan kegemaran ramai tersebut seperti biasa di saluran Sugu Pavithra di YouTube.

Namun begitu hari ini, saluran YouTube pasangan itu kini sudah kosong tanpa sebarang perkongsian video. Kemungkinan mereka memadam video masakan yang dihasilkan. SUNGAI SIPUT – Pasangan YouTuber masakan sensasi, S Pavithra dan M Sugu memberitahu tidak mahu mempunyai kaitan lagi dengan YouTube.

Perkara itu juga menjadi punca pasangan terbabit memadam semua 98 video aktiviti dan masakan kendalian mereka di saluran ‘Sugu Pavithra’ semalam. Bercakap kepada pemberita, Sugu, 29, berkata, mereka telah mengambil keputusan untuk tidak lagi terlibat dengan sebarang perkara yang boleh meraih perhatian umum.

“Kami buat itu (padam video) kerana tak nak sebarang kaitan dengan YouTube itu lagi. Biar kami satu keluarga biasa sahaja. ‘Saya sudah maafkan suami atas apa yang berlaku…Gelaran ikon kepada Pavithra tidak akan ditarik balik “Ramai YouTuber masakan dan yang hebat-hebat dan bagus ada tetapi kenapa kami jadi tumpuan. Biar kami beri perhatian pada keluarga,” katanya ringkas ketika dihubungi di sini hari ini.

Ditanya mengenai perancangan masa hadapan, Sugu menjelaskan perkara itu belum difikirkan lagi. Sementara itu, Ibu Sugu, G Rajeswari, 55, ketika ditemui mengharapkan hubungan anak dan menantunya itu dalam keadaan baik setelah mengharungi pelbagai kejadian sejak beberapa hari lalu.

“Saya ada mengikuti perkembangan mereka di televisyen dan saya harap mereka dapat mengharungi cabaran itu bersama-sama. “Sebagai ibu, semestinya saya berasa bimbang dengan keadaan mereka,” katanya ketika ditemui di Ladang Elphil di sini.

Tinjauan Sinar Harian mendapati rumah sewa pasangan itu yang baharu diduduki bulan lalu di Kampung Muhibbah di sini sunyi sejak semalam. Semalam, Sinar Harian melaporkan semua video masakan dan aktiviti pasangan suami isteri, S Pavithra dan M Sugu di saluran YouTube ‘Sugu Pavithra’ telah dipadam. Laman rasmi pasangan itu pada jam 7.30 malam tadi mendapati tiada lagi sebarang video dipaparkan. Terdahulu, terdapat 98 video masakan serta aktiviti telah dikongsi dan diikuti lebih 785,000 pelayar.

Sumber : http://trendingsangat.pw

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *