Tak nak kawin dengan artis. Isteri kepada Nubhan buka cerita tentang Nubhan yang ramai tak tahu sampaikan ibu bapa mereka masuk campur urusan mereka

artis

Baru sahaja menyambut ulang tahun perkahwinan yang kelima, menerusi perkongsian di Instagram Isteri kepada penyanyi Nubhan Ahmad iaitu Dr. Afifah mengimbau kenangan sewaktu di awal perkahwinannya bersama suaminya itu. Afifah berkata dia mengakui fasa tahun pertama dalam perkahwinannya merupakan tempoh yang cukup mencabar memandangkan masing-masing baru cuba menyesuaikan diri untuk hidup bersama sebagai suami isteri.

“Tahun pertama berkahwin masing-masing baru nak kena antara satu sama lain. Masing-masing ada cara hidup berbeza. Tahun pertama sangat mencabar bila dikenang balik, kelakar pun ada. Saya pernah hidang periuk depan muka Nubhan masa pertama kali masakkan untuk suami.

“Hot (panas hati) betul Nubhan malam tu sampai merajuk. Haha. Rupanya, dia nak kita hidang macam isteri mithali. Out (gagal) betul hari pertama nak tunjuk bakat memasak,” katanya.Menerusi perkongsian itu, Afifah berkata dia sebenarnya tidak pernah terdetik untuk berkahwin dengan selebriti, malah ibu bapanya membntah perhubungan mereka namun jodoh mereka kuat.

“Jodoh pertemuan tu di tangan tuhan. Walaupun ibu bapa saya bntah sekeras-kerasnya, tapi jodoh akhirnya dua orang anak dah sekarang,“Bukan nak menunjuk tapi dulu masa dekat bumi Mesir, mulut sendiri cakap ‘aku takkan kahwin dengan artis kot’. Nak cari doktor akhirnya ketulahan,” katanya.Pasangan tersebut mendirikan rumah tangga pada 29 Ogos 2015. Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan dua cahaya mata, Aafiya Kamilia dan Ahmad Aaffan.-rotikaya

Lepas Tular Video Nubhan Tunjal Kepala Isteri Depan Orang Ramai. Kali Ni Isteri Nubhan Tampil Bersuara Luahkan Sesuatu Buat Warganet Terkedu.

Isteri penyanyi Nubhan Ahamad, Dr. Afifah Hidayah Tawfek mengakui berasa terkejut dengan tindakan awal suaminya yang berkasar sehingga sanggup menunjl kepalanya di tempat awam walaupun hakikatnya ia prank semata. Menurut Afifah, suaminya itu tidak pernah bertindak sedemikian rupa selama ini.

“Selama ini dialah yang selalu ingatkan agar kalau ada apa-apa jangan brbalah di depan orang sekalipun di depan ahli keluarga lain. Apa-apa katanya tunggu balik rumah. “Jadi, saya terkejut bila dia tiba-tiba menjerit. Dah lah di tempat umum dan ramai orang. Saya pun reda sahaja bila kena tunjl kepala sebab masa tu dah rasa bersalah kerana hilangkan keretanya sebab kecuaian sendiri,” katanya ketika dihubungi Gempak.

Menurut Afifah, dia tidak pernah terfikir bahawa ia merupakan satu rancangan untuk membuat kejutan sempena ulang tahun perkahwinannya. “Saya tak terfikir pun itu satu kejutan. Sebab saya faham yang hilang itu kereta dia. Orang lelaki kalau kereta tu memang sesuatu yang cukup berharga buat mereka.

“Bila dia marh-marh tu, saya tak boleh nak jawab. Saya diam sebab memang teringat dia ada beri kunci kepada saya. “Saya rasa dah lemah kaki masa tu. Terdetik Allah nak uji saya sampai begini. Masa tu terfikir habislah 30 tahun tak boleh berbelanja ni nak gantikan kereta Mercedez dia,” katanya.

Menurut Afifah ada beberapa babak yang tidak dipaparkan  dalam video penuh yang dilakukan suaminya itu. “Bayangkan saya sampai bertanya orang sana sini bertanyakan ada nampak ke tak kereta. “Sampailah ahli keluarga datang kata ia satu kejutan. Terus saya menangis. Sebelum tu saya memang dah nak menangis sebab perasaan dah bercampur-baur dengan takut, tapi saya tahan sebab malu kat tempat umum ramai orang,” ceritanya.

Menurut Afifah, biarpun ia merupakan satu kejutan, kejadian tersebut membuatkan dirinya menjadi seorang yang lebih berhati-hati. “Sekarang ni saya jadi lebih berjaga-jaga dengan barang. Kalau tak, sebelum ni, apa-apa semua sumbat je dalam beg. Lepas ni, saya akan letak elok-elok,” katanya. Bagaimanapun, kata Afifah, dia sudah memaafkan tindakan suaminya yang terpaksa berksar demi menjayakan rancangan untuk membuat kejutan tersebut.

Terdahulu, satu video Nubhan mengasri isterinya di sebuah taman rekreasi menjadi perhatian warga net. Bagaimanapun, selepas beberapa hari kejadian tersebut, Nubhan mendedahkan bahawa ia hanyalah satu rancangan untuk membuat kejutan kepada isterinya sempena ulang tahun perkahwinan mereka yang kelima Ogos depan.

Nubhan berkahwin dengan Afifah pada 29 Ogos 2015. Hasil perkongsian hidup pasangan itu dikurniakan dua orang cahaya mata, Aafiya Kamilia, 3 dan Ahmad Aaffan yang kini baru berusia setahun. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : GEMPAK/ Berita Semasa

Tular Video Perbalahan Nubhan Dan Isteri. Ini Penjelasan Nubhan Bila Dipersoalkan Tentang Kejadian Tersebut

Sejak petang semalam hangat diperkatakan mengenai sebuah rakaman video penyanyi Nubhan Ahmad dan isterinya, Dr Afifah Hidayah Tawfek sedang berbalah mengenai kereta hilang di kawasan khalayak ramai. Menerusi Astro Gempak, Nubhan memohon agar memberi ruang kepadanya untuk menyelesaikan masalah rumah tangga bersama isterinya. Nubhan berkata dia perlu masa untuk bertenang buat seketika.

“Aduh pasal video tu biarlah dulu. Saya pun taktau nak cakap macam mana. Saya rasa biarlah saya selesaikan dulu rumah tangga saya. Bagi bertenang dulu,” katanya menerusi kiriman WhatsApp. Video tular itu memaparkan Nubhan menvnjal kepala isterinya kemudian menj3rit sambil menc3ngkam kepala isterinya itu. Kedengaran Nubhan berkata,”Sekarang ini kan kereta tau, kereta hilang.

Saya dah takda duit nak beli kereta. Faham tak?”Video tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada warganet yang menimbulkan rasa kurang senang dengan tindakan penyanyi itu yang berpendapat tidak sepatutnya berk4sar dengan wanita.Bagaimanapun, ada yang beranggapan ianya sekadar lakonan semata-mata. Tidak kurang juga ada yang mendkwa ia mungkin strategi pemasaran untuk melancarkan produk baharu. Nubhan dan isterinya, Dr. Afifah Tawfek mendirikan rumah tangga pada Ogos 2015. Mereka dikurniakan dua orang cahaya mata, Aafiya Kamilia dan Ahmad Aaffan. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!-mstar

Penyanyi Nubhan cemas anak terkunci dalam kereta

“TERIMA kasih atas keprihatinan”. Itu luahan penyanyi Nubhan Ahamad apabila mengalami detik cemas setelah anak sulungnya, Aafiya Kamilia, 3 tahun, terkunci di dalam kereta miliknya semalam Katanya, dia mengakui sebagai manusia memang ada masanya lalai dan tidak sempurna. “Apa pun semuanya selamat… perkara ini bagi pengajaran pada saya dan mungkin kepada orang di luar sana juga…” tulisnya di Instagram.

Jelas Nubhan, kejadian terbabit terjadi selepas dia masuk ke dalam rumah untuk mengambil barang. “Anak terkunci dalam kereta, selamat dekat rumah je. Jenuh ajar dia tekan sana sini, dia buat tak tahu je.”Saya tinggalkan dia kejap je, nak ambik barang dalam rumah. “Dia tekan lock dan tak tau nak unlock. Lepas call my kawan saya, baru pintu dapat bukak. Kalau tak memang kasi p3cah itu cermin,” katanya.

Bintang Akademi Fantasia musim keenam, mendedahkan anak perempuannya itu terp3rangkap selama 15 minit.Rata-rata peminat membanjiri ruang komen dan menasihatkan Nubhan supaya menurunkan tingkap seperti pintu tidak ditutup rapat untuk elak perkara sama berulang.Peminat juga memberi cadangan menyediakan dan menggunakan kunci pendua sebagai langkah berjaga-jaga.

iqin ceria berkata,”Saya pernah kena tapi nasib kunci spare ada. Panik rasa nak pvtus jantung”Dalam pada itu, Nubhan dan isterinya, Dr Afifah Tawfek mendirikan rumah tangga pada Ogos 2015.Mereka dikurniakan dua orang cahaya mata, Aafiya Kamilia dan Ahmad Aaffan.Sementara itu, video durasi 2 minit 9 saat itu tular di media sosial hingga meraih lebih 74,000 tontonan dari warganet.-sinarharian

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *