Sanggup pinjamkan puluhan ribu ringgit. Ini rupanya yang terjadi antara Zulin Aziz dan Fikry Ibrahim bila Fikry kasi pinjam duit

artis Hiburan

Pelakon Zulin Aziz tidak menyangka pelakon Fikry Ibrahim sanggup meminjamkannya duit sebanyak RM29,000 meskipun ia hanya ‘pr4nk’ semata-mata. Dalam satu video sedutan Trek Selebriti musim terbaharu, Zulin melakukan ‘pr4nk’ kepada Fikry dengan memberitahu hendak meminjam wangnya bagi melangsa1kan hutang sewa rumah dan juga sebagai meminta duit pendahuluan untuk melakukan perniagaan.

Fikry yang dihubungi terus bersetuju untuk menyerahkan jumlah wang sebanyak RM29,000 tanpa rasa ragu. Fikry kemudian tergelak besar apabila Zulin memberitahu ia hanyalah ‘pr4nk’. Menurut Zulin, Fikry seorang sahabat yang baik dan sanggup membantu dia sebagai rakan dengan senang hati. “RM29,000 ya boleh shopping tak? “Tapi seriously Fikry ni orang yang sangat baik hati. Itu baru sikit korang tau siapa dia. Sembahyang, mengaji, jaga keluarga dia dan anak yang baik. “Haaa… dah puji ni. Bank in la betul-betul haha.

“Ni kawan susah senang. Kita jangan ingat kawan bila susah je, bila senang hilang kemana. “Kita pun tak akan tolong orang tu sesuka hati. Berkawan dengan orang baik-baik tu pun rezeki. “Ni pesanan juga pada korang semua, walaupun kita tau dia baik hati, jangan pernah ambil kesempatan pada orang tu,” katanya. Zulin berkongsi perkara tersebut di akaun Instagram miliknya. Entri tersebut mendapat perhatian pengikutnya yang kagum melihat kebaikan Fikry yang sanggup membantu kawannya. Trek Selebriti bersama Zulin itu bakal ditayangkan pada hari Rabu, jam 11 malam di Astro Ria (siaran 104).-gempak

Warganet sanggup tinggal kan komen di IG Fikry Ibrahim, dikatakan keluar rumah tak bawa dokumen masa PKP – “Betul ke awak yang kena u-turn tu?”

RAKAMAN memperlihatkan seorang lelaki diarah membuat pusingan semua atau u-turn dalam satu sekatan jalan raya selepas g4gal menunjukkan bukti alamat kediaman menjadi tular di laman s0sial sejak Khamis lalu. Biarpun wajahnya tidak kelihatan kerana memakai topeng muka, namun warganet mendkwa individu tersebut ialah pelakon Fikry Ibrahim berdasarkan suara serta maklumat yang diberikan kepada polis. Gara-gara dkwaan tersebut, warganet mula membanj1ri ruangan komen pada Instagram pelakon tersebut bagi mendapatkan pengesahan mengenai kejadian itu. “Roadbl0ck hari itu kena u-turn ke? Kereta dengan tempat asal di Jitra, Kedah macam sama je. “Fikry ni la kot yang kena mar4h dengan polis sebab keluar tak bawa dokumen? Betul ke awak yang kena u-turn tu?

“Kena sound dengan polis kecvt tak? Orang suruh duduk rumah… sekali kena jerit dengan abam polis. Jangan lupa dokumen,” katanya. Warganet komen di Instagram Fikry mahu dapatkan kepastian. Pada Rabu lalu, sebuah portal berita menerusi siaran langsung di Facebook melaporkan mengenai sek4tan jalan raya yang diadakan di salah satu lokasi di Petaling Jaya, Selangor. Ia susulan penguatkuasaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang sudah memasuki fasa kedua sehingga 14 April ini. Dalam perbualan rakaman tersebut, individu berkenaan memberitahu dia baru pulang membeli barangan dapur di sebuah pasaraya di Kota Damansara dan ingin pulang ke kediamannya yang terletak di Damansara Perdana, Selangor.

Bagaimanapun, dia g4gal menunjukkan bukti menyatakan dirinya tinggal di kawasan tersebut. Individu dalam kenderaan tersebut berkata dia tidak mengetahui perlu membawa dokumen tempat tinggal jika keluar rumah sepanjang PKP ini. Sumber terdekat yang berada di lokasi kejadian memaklumkan tidak mengetahui identiti lelaki yang disoal polis itu. Malah sehingga kini, pelakon drama Kau Yang Pertama ini masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung perkara berkenaan. Namun menerusi Instastory, Fikry ada memuat naik foto seorang negarawan Amerika Syarikat, Abraham Lincoln berserta sebaris ayat. “Don’t believe everything you read on the internet just because there’s a picture with a quote next to it,” tulis pada foto tersebut.-mstar

Nak kembali, N0 Way! – Zulin Aziz

PELAKON dan pengacara Zulin Aziz mengakui bentuk fizikal dan rupa paras kurang menarik menjadi punca dia pvtvs cinta pada Oktober tahun lalu. Disebabkan itu, Zulin mula nekad untuk menurunkan berat badan selain untuk memastikan kelangsungan kerjaya seninya. Zulin berkata, penampilannya sekarang ini membuatkan bekas teman lelaki itu kembali menghubunginya. “Saya tak suka hidup di masa lalu. Memang bekas teman lelaki ada menghubungi untuk kembali berbaik tapi ia tidak akan pernah berlaku kerana dia hanya sesuai berada di masa lalu saya saja.

“Segala cac1an dan kr1tikan yang pernah dilemparkan kepada kawan-kawan di belakang saya membuatkan saya bulat hati untuk turunkan berat badan demi kebaikan. “Hubungan kami mvsnah sebab dia tidak ikhlas menerima diri saya seadanya biarpun di depan saya dia memberikan pelbagai janji manis,” katanya. Ditanya mengenai gosip dia kini menjalin hubungan istimewa dengan pelakon Ikhlas Jalil, Zulin berkata, pengalaman lalu banyak mengajarnya untuk mengenali hati budi seseorang dengan lebih mendalam. “Pengalaman lalu banyak mengajar saya untuk lebih berhati-hati. Kalau dulu mungkin saya terlalu memilih atau menyukai seseorang sedangkan dia tidak sesuai untuk kita, tapi sekarang ini saya lebih selesa berkawan dengan semua orang.

“Mengenai hubungan saya dengan Ikhlas kami hanya sekadar kawan. Kami mula bertegur sejak Ramadan lalu. Buat masa ini saya selesa berkawan dengan semua. “Saya takut nak cakap lebih-lebih sebab soal jodoh ini rahsia Allah SWT. Tapi, saya selalu berdoa agar dikurniakan teman lelaki yang terbaik untuk saya selepas beberapa kali g4gal dalam percintaan,” katanya.-mymetro

Kecantikan Zulin Aziz bila jadi hos Meletop dapat tumpuan warganet

Seperti biasa, setiap malam Selasa pada jam 9 malam rancangan popular hiburan, Meletop antara yang menjadi pilihan orang ramai untuk menyaksikan perkembangan selebriti diminati mereka. Selain itu, apa yang lebih menarik dengan konsep baru diperkenalkan oleh rancangan ini apabila Nabil Ahmad iaitu sebagai hos tetap akan bergandingan dengan hos jemputan. Sejak Neelofa mengvndurkan diri sebagai hos tetap Meletop, ternyata penonton dapat melihat ramai selebriti wanita popular seperti Nora Danish, Mira Filzah, Elly Mazlein dan ramai lagi dimana ianya bermula pada awal tahun ini sebagai hos. Terbaru pula tidak disangka-sangka, selebriti serba boleh iaitu Zulin Aziz yang sejak kebelakangan ini semakin menjadi perhatian warganet dijemput sebagai hos jemputan sekali gus bergandingan dengan Nabil Ahmad.

Pun begitu,Zulin Aziz yang tidak dinafikan antara pengacara berbakat dan menerusi rancangan berkenaan juga tidak kurang hebatnya. Dalam pada itu, Zulin Aziz juga dipuji penonton rancangan berkenaan dan dikatakan selebriti yang sesuai jadi hos Meletop. Dalam pada masa yang sama, kecantikannya juga dapati tumpuan warganet sehingga pelbagai reaksi ramai di tinggal kan buatnya. Menerusi perkongsian di Youtube, gandingan Nabil Ahmad dan Zulin Aziz membuatkan warganet memberi pelbagai reaksi positif apabila dapat menyaksikan gelagat mereka menemubual PU Rizz dan pelakon, Ashraf Muslim. Selain mereka mempromosikan sebuah filem terbaru berjudul Ada Apa Dengan Dosa, kedua-dua yang dijemput sebagai tetamu Meletop pada malam tadi juga berkongsikan tentang Covid-19 dimana PU Riz dan Ashraf Muslim juga telah bebas daripada wabak berkenaan.-hcl

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *