Perubahan ketara Bella Astillah. Ini rupanya punca perubahan Bella dan cerita di sebalik kisah rumah tangganya.

artis Hiburan

Bella Astillah memberitahu dirinya pasti akan merindui kembali fasa meng4ndung selepas bersalin anak keduanya, tidak lama lagi. Dalam usia kandungan yang sudah pun mencecah 37 minggu, isteri kepada penyanyi Aliff Aziz itu kini sedang hitung hari untuk timang ahli baru dalam keluarganya.

Berkongsi foto terkini, pelakon dan penyanyi itu turut menghargai momen indah yang sedang dilalui. “Done check up. When I give birth, I will surely miss being pregnant. “Feeling the baby kick and do somersault in my tummy is too precious #37weekspregnant #anytimesoon,” tulisnya di ruangan kapsyen Instagram sambil memberikan kredit.

Lalu, rata-rata peminat serta rakan selebriti turut mendoakan agar proses bersalinnya dipermudahkan kelak. Sekadar informasi, Bella dan Aliff mendirikan rumah tangga pada 9 September 2016 dan dikurniakan seorang anak, Ayden Adrian yang kini mencecah usia tiga tahun. Bintang yang kini muncul menerusi single baru, Tenang ini turut berkongsi mengenai perkembangan terkininya bersama peminat menerusi platform sama.- Instagram Bella Astillah-mediahiburan

Berat Cecah 60kg Bila Hamil Ank Kedua. Tak Sangka Ini Penampilan Terkini Bella Astillah Buat Warganet Terkejut.

Berat cecah 60kg bila hamil ank kedua. Tak sangka ini penampilan terkini Bella Astillah buat warganet terkejut. Penyanyi, Bella Astillah baru-baru ini telah mengumumkan dirinya sedang hamil anak kedua.Justeru, ia menjadikan berat badan pemilik nama penuh Dayang Nabellah Awang Astillah kini mencecah 60kg. “Memang pun  60kg sudah.. Hahaha,” balasnya ringkas apabila ada individu memberi respon terhadap video yang dimuat naik di Instagramnya.

Video tersebut memaparkan Bella melakukan tarian TikTok bersama adiknya,Didi Astillah di sebuah pusat kecantikan di ibu kota. Malah, para peminat turut memberikan reaksi dan ada di antara komen yang diberikan mendapat respon dari tuan punya badan. Terdahulu, peminat sebelum ini mengetahui mahligai yang dibina Bella bersama suaminya, Aliff Aziz pernah dilanda kemelut sebelum ini. Malah Bella juga pernah memfailkan permohonan untuk berpisah secara baik terhadap Aliff pada 21 Mac lalu.

Bagaimanapun, keduanya kini kembali bersama dan Bella turut memaklumkan berita gembira yang dirinya sedang hamil anak kedua. Bella dan Aliff berkahwin pada 9 September 2016 dan dikurniakan seorang anak, Ayden yang kini mencecah usia tiga tahun. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! – Instagram Bella Astillah, Media Hiburan 

Setelah Sekian Lama Menyepi Tiba Tiba Bella Astillah Tampil Buka Mulut Bongkarkan Pekerjaan Terkini Aliff Aziz. Tak Sangka Lepas Rujuk Semula Ini Yang Aliff Buat.

Sudah pun rujuk semula dengan Aliff Aziz ketika dalam tempoh edah, Bella Astilla enggan melakukan kesalahan yang sama dimana sebelum ini dia terlalu ikutkan perasaan marah sehingga kongsikan hal rumah tangga di media s0sial. Menurut Bella dia kini lebih berhati-hati sebelum berkongsikan hal peribadi kepada umum dan apa yang berlaku sebelum ini mematangkan dirinya. Namun, hal rujuk dan hamiil perlu dikongsikan kerana bimbang akan mengundang ftnah.

“Saya akui kesilapan dan terlalu ikut perasan marah. Saya tahu ramai yang mempertikaikan kenapa kongsi segala masalah dalam laman sosial, kemudiannya seperti menjilt semula. “Saya juga hanya manusia biasa dan brdrh muda. Saya panas hati dan kongsi amarh terpendam. Bagaimanapun, apa yang berlaku mematangkan diri. Saya banyak belajar daripada kesilapan yang dilakukan.

“Kini, saya akan berfikir panjang sebelum berkongsi soal peribadi di laman sosial. Cuma, apabila rujuk dan hamil semula saya perlu berkongsi kerana bimbang mengundang fitnh,” katanya kepada BH Online. Dalam pada itu, Bella berkata biarlah dia terlebih dahulu membuka mulut mengenai status rumah tangganya dan mahu memberikan masa kepada Aliff. Ujarnya, Aliff kini bekerja di sebuah pusat komuniti Islam di Singapura.

“Saya mahu memberikan masa kepada suami, sebelum mengeluarkan kenyataan secara terbuka. Dengan apa yang dilaluinya sebelum ini, Aliff memerlvk4n masa untuk menyelesaikannya. “Kini, Aliff sudah lebih tiga bulan bekerja di sebuah pusat komuniti Islam, Jamiyah di Singapura. Sebagai isteri, saya gembira dia mahu berubah menjadi lebih baik. Aliff terbabit dengan kerja amal mengagihkan bahan mentah kepada mereka yang memerlk4n,” katanya.- Sumber : Rotikaya

Mengejutkan Baru Je Umum Sudah Berbaik Dengan Aliff Aziz Tiba Tiba Bella Astillah Tampil Bersuara Bongkarkan Tak Dapat Beraya Bersama Tahun Ini. Rupa Rupanya Ini Yang Terjadi.

Pelakon dan penyanyi Bella Astillah positif walaupun tidak dapat berhari raya bersama suami kerana Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Bella ketika dihubungi Gempak berkata, walaupun terasa sedikit kekurangan pada Aidilfitri tahun ini, namun demi keselamatan dan kesihatan diri dan anak, mematuhi arahan kerajaan adalah yang terbaik.

Bagaimanapun Bella mengakui pada awalnya perasaan ingin berhari raya bersama suami itu ada, tetapi selepas mengambil kira beberapa faktor Bella membatalkan hasrat tersebut. Tambahan lagi pada masa sekarang teknologi semakin canggih, pelbagai aplikasi boleh digunakan supaya tidak terasa berjauhan.

“Bella dan Aliff memang tak dapat beraya bersama sebab keadaan sekarang, tapi Bella faham ia adalah untuk kebaikan bersama. Mula-mula tu terfikir juga cara nak beraya dengan suami tapi Bella positif sahaja. Lagipun sekarang ni dah macam-macam teknologi kita ada.

“Kita boleh video call atau guna aplikasi untuk beraya beramai-ramai secara maya. Tak ada masalahlah pada Bella. “Lagipun bila keadaan dah okay, Ayden akan jumpa juga dengan ayah, atuk dan nenek serta ahli keluarga lain di Singapura,” katanya positif.

Bercakap tentang persiapan hari raya, Bella akui tahun ini perbezaan agak ketara kerana tidak dapat pulang ke kampungnya di Sabah. “Raya tahun ni memang berbeza dengan tahun-tahun sudah sebab Bella tak balik kampung dan memang beraya di Kuala Lumpur.

“Selalunya Bella akan beraya di Sabah atau Singapura tapi kali ni tak dapat. Memang terasa, tetapi asalkan Bella ada mama, ayah, anak dan adik beradik di sini, Bella okay dah bersyukur. “Cumanya tahun ini sambutannya agak sederhana, kemas-kemas rumah, hias sikit-sikit supaya ada suasana raya.

“Tapi yang seronok, kami buat kuih raya bersama-sama. Macam-macam jenis kami buat, adalah rasa perasaan nak raya tu kan,” katanya teruja. Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! Sumber : GEMPAK

Akui Diri Kini Sedang Hamil. Setelah Sekian Lama Menyepi Akhirnya Bella Astillah Tampil Buka Mulut Dedahkan Hubungan Dia Dengan Aliff Aziz.

PENYANYI Bella Astillah mengesahkan dia dan Aliff Aziz sudah kembali rujuk sebagai suami isteri ketika mereka masih dalam edah. Bella menerusi Instagram turut mengakui dirinya kini sedang hamil. “Ya saya (berbadan dua) doakan Bella tau” Bella membalas komen netizen yang bertanyakan mengenai hubungannya dengan Aliff.

“Alhamdulillah masih dalam edah lagi (rujuk) jadi tak perlu kahwin semula” ujarnya menjawab beberapa soalan warganet. Rabu lalu, Bella memberi bayangan hubungannya dengan penyanyi Aliff Aziz sudah kembali rujuk sebagai suami isteri.

Menerusi temu bual bersama radio Suria FM, penyampai segmen Suria Petang Tyzo dan Sharifah Shahirah bertanyakan khabar angin mengenai statusnya dengan Aliff. Bagaimanapun, penyanyi lagu Tenang ini hanya mendiamkan diri.

Sementara itu, menjawab komen waragnet tentang perangai Aliff Aziz yang sering menimbulkan pelbagai masalah, Bella berkata, dia hanya bertawakal kepada Allah. “Itu hanya Allah SWT sahaja yang tahu, saya jalani, tawakal dan hanya mampu merancang kerana Allah yang menentukan”

“Kenangan pahit akan jadi pengajaran hebat buat semua. Terima kasih atas doa, ” ujar Bella. Bella dan Aliff berkahwin pada 9 September 2016 dan dikurniakan seorang cahaya mata Mohamad Ayden Adrian yang kini berusia tiga tahun.

Pasangan ini mengambil keputusan untuk berpisah pada 16 Mei tahun lalu selepas Aliff beberapa kali kantoi berlaku menduakan. Untuk makluman, tempoh edah perlu dijalani seseorang wanita iaitu sebanyak tiga kali suci atau lebih kurang empat bulan selepas berpisah. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : Mstar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *