Walaupun belum disahkan berpisah Sharnaaz Ahmad bongkarkan status perkahwinan dia dengan Nabila. Rupa rupanya ini yang Sharnaaz Ahmad lebih utamakan.

Pelakon, Sharnaaz Ahmad mengakui bahawa hubungannya bersama isteri Noor Nabila kini semakin pulih dan mereka seperti kawan yang akan bersama-sama membesarkan anak mereka iaitu Jebat Jayden. Menurut laporan Harian Metro, Sharnaaz menyerahkan keputusan mengenai status percer4ian mereka kepada pihak mahkmah. Keputusan mahkmah bakal keluar Kami belum berpisah tapi keputusan mahkmah bakal keluar tidak lama lagi. Apa […]

Continue Reading

Nenek desak gadis ini dengan lelaki pilihan. Sebelum kahwin dah buat perjanjian tak boleh sentuh benda tu. Mengejutkan dalam diam lepas kahwin suami nekad untuk sentuh juga sampai isteri jadi macam ni.

Salam semua. Saya berkahwin dengan lelaki pilihan nenek saya, Lelaki itu Kawan saya dari kecil. Saya tidak punya perasaan apa2 sama dia saya cuma anggap dia kawan. cuba bayangkan, Bagaimna hidup dengan orang yang Saya anggap Saudara, tidur sama2 dia. berkawan dari kecil perangai baik buruk dia saya tahu semua. Tapi keluarga saya pulak tengok […]

Continue Reading

Selama ini hidup dah macam suami isteri tapi lepas check in malam tu gadis ini nekad nak baca semua mesej dalam hp. Rupa rupanya selama ni lelaki ini ada sorok sesuatu buat gadis ini terkedu.

Asalnya saya tak tahu nak start dari mana. Tapi tak apalah saya cuba. Kisah ni benar.. betul-betul terjadi. Pada diri saya. Terlebih dahulu maafkan saya kalau kisah saya ni buat pembaca marah. Skit hati dan macam-macam lagi. Segala kekurangan dan kebo dohan saya adalah salah saya sendiri, cumanya saya minta doakan terbaik untuk saya. Mula […]

Continue Reading

Dalam bank ada simpanan sampai 30 ribu tapi tak bagi tahu suami walaupun dia tengah susah. Suami sampai beli semua barang rumah second hand hanya kerana tak cukup duit.

Nama aku Murni, seorang pegawai kerajaan dengan Gred 44. Berusia 36 tahun dan mempunyai anak anak. Aku sudah 13 tahun berkahwin, dengan seorang suami yang mempunyai pekerjaan tetap tetapi tidaklah bergaji setara aku. Apa yang ingin aku kongsikan adalah berkenaan sikap suami aku. Walau dia tahu, gaji aku besar, tetapi dia tidak pernah bertanya apa […]

Continue Reading

Walaupun kes positif masih kekal satu angka tapi jangan leka. Akhirnya Dr Noor Hisham tampil bersuara lantang bongkarkan sesuatu buat warganet terkedu.

KUALA LUMPUR, 4 Julai  — Jumlah kes positif COVID-19 sejak akhir-akhir ini jelas mengalami penurunan ketara, malah sejak 29 Jun sehingga semalam, kes direkodkan bertahan dalam lingkungan satu angka  sahaja. Pada hari ke-22 Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) iaitu 1 Julai lepas, negara turut mencatat sejarah apabila tiada kes jangkitan tempatan, sama ada dalam kalangan rakyat Malaysia mahupun bukan warganegara. Tarikh 1 […]

Continue Reading

Nekad untuk berkahwin masa tengah belajar. Lepas 5 bulan kahwin isteri disahkan hamil tapi suami pula suruh buang. Rupa rupanya ini punca sampai suami taknak ank.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Dah lama aku berniat nak luahkan kepada orang lain namun aku takut dengan orang pandang lain pada aku. Jadi Aku memilih untuk bercerita di sini hanya, luahan hati mahupun jikalau sudi kiranya warga IIUMC berkongsi nasihat buat aku. Genap 5 tahun perkahwinan ini, aku tidak tahu samaada perasaan aku melebih lebih […]

Continue Reading

Akhirnya Laudya Cynthia Bella tampil buka mulut sahkan dah berpisah dengan Engku Emran. Rupa rupanya selama dua tahun bersama ini perangai sebenar Engku Emran yang ramai tak tahu.

Pelakon Laudya Cynthia Bella, 32, akhirnya tampil mengesahkan sudah berpisah dengan Engku Emran Engku Zainal Abidin, 45, sekali gus menjawab teka-teki mengenai status perkahwinan mereka selama ini. Menurut Laudya, mereka berdua berpisah secara baik dan perkahwinan tersebut banyak memberi hikmah kepada dirinya. “Berhubung berita teka-teki mengenai rumah tangga kami, saya ingin menjelaskan bahawa kami berdua […]

Continue Reading

Perut dah makin memboyot tapi mak ayah masih lagi minta duit hantaran 15k dan desak buat majlis kahwin. Demi nak jaga hati mak ayah wanita ini terpaksa setuju. Terkedu akhirnya ini yang jadi pada pasangan ini.

Assalam admin, harap admin boleh tolong postkan confession ni. Maaf jika luahan hati aku ni agak panjang. Nama aku Zara. Hidup aku sekarang ni ibarat ditelan mt mak, diluah mt bapak. Aku baru je menikah (simple je dekat pejabat agama tahun lepas) dan sekarang tengah tunggu hari untuk first baby. Ceritanya macamni… Masa bertunang dulu, […]

Continue Reading

Nekad untuk kahwin satu lagi sampai siap bandingkan isteri dengan kekasih lama. Mengejutkan tengok isteri tidak marah tapi apa yang isteri buat memang buat suami terduduk.

Membaca kisah-kisah yang ada di dalam ini membuatkan saya pun turut ingin berkongsi cerita. Saya merupakan seorang yang lelaki yang suka bersosial, berkerjaya, berpelajaran tinggi-lulusan oversea, telah berkahwin dan dikurniakan dua orang cahaya mata. Baby kedua baru sahaja lahir baru-baru ini. Isteri juga sama, mempunyai master dalam bidangnya dan kerjaya yang stabil. Sebelum berkahwin, saya […]

Continue Reading

Terpaksa batalkn majlis perkahwinan serta merta. Akhirnya Eka Shariff tampil bongkarkan puncanya buat ramai terkedu. Rupa rupanya berpunca dari ibu saudara.

PENYANYI Eka Sharif terpaksa membatalkan majlis perkahwinan yang sepatutnya diadakan pada Sabtu selepas ibu saudara disahkan positif Covid-19. Eka atau nama sebenarnya Nur Atiqah Shariffudin, 31, berkata dia menerima berita sedih itu ketika sedang menjalani raptai untuk majlis berkenaan. “Sewaktu saya sedang menjalani raptai siang tadi, saya dapat panggilan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) memaklumkan makcik […]

Continue Reading