Terkejut bila Datin Alyah dedahkan setiap kali Gegar Vaganza kembali mesti benda ni yang berlaku.

Penyanyi Datin Alyah sudah terbiasa dengan rutin kesibukan suaminya, maestro muzik Datuk Ramli MS yang akan terbatas ruang waktunya setiap kali tiba musim Gegar Vaganza (GV). Jelas Alyah, program realiti hiburan tahunan itu sudah menjadi sebahagian rutin dalam kehidupan rumah tangganya bersama Ramli. Malah, Alyah turut menyokong rakan seperjuangan yang turut sama bertanding dalam program […]

Continue Reading

Wanita tampil luahkan sikap keluarga suami yang pengotor. Sampai mandi pun rasa badan melekit dan rupanya ini yang ada dalam air besen tersebut.

Setiap kali balik rumah mertua saya berazam nak tolong kemaskan yang saya mampu. Saya sungguh – sungguh sental tandas macam sental tandas rumah sendiri. Saya lap semua tingkap yang ada, sebab bukan berhabuk lagi dah, ada yang siap berminyak. Tapi lepas tuuuuuuuuuuu.. #Foto sekadar hiasan. Hai semua. Baru – baru ni saya ada terbaca seseorang […]

Continue Reading

Lepas 10 tahun kahwin tiba tiba pagi tu suami minta sesuatu kat isteri dengan alasan yang tak masuk akal. Terkedu isteri bila dengar apa yang suami minta.

Hai salam kepada semua pembaca. aku baru dilepaskan.. alhamdulillah aku dilepaskan dengan cara baik. kisah bermula sehari sebelum raya baru2 ni pagi sebelum raya orang lain sibuk nak melemang Merendang Buat ketupat laki aku pulak pagi tu dok ketar kepala tegedk2 nak mintak kawin sorang lagi. sebagai seorang isteri. sapa tak marah. Sapa tak kecewa. […]

Continue Reading

Sibuk bercinta sana sini tapi taknak bagi kerjasama. Tak boleh berdiam sekali isteri Shuk Sahar bongkarkan sesuatu buat ramai yang terkedu.

Hubungan pasangan suami isteri di antara pelawak terkenal, Shuk Sahar dan isterinya Rossa dilihat semakin tegang. Sebelum ini, Rossa mendedahkan dia menerima mesej daripada pengikutnya yang mendakwa melihat kelibat suaminya dengan seorang wanita di dua lokasi berbeza. Rossa bagaimanapun, menafikan wanita yang dilihat bersama suaminya itu adalah dirinya. Shuk didakwa keluar dengan wanita lain? Terbaru, […]

Continue Reading

Tular kejadian di jalan raya sampai pemuda bertindak ambil beg. Sekali ini tindakan pihak polis terhadap pemuda tersebut.

Semalam, tular rakaman video memaparkan seorang lelaki men4amuk meminta kad pengenalan seorang wanita yang terl4nggar keretanya dipercayai untuk tujuan laporan p0lis. Disebabkan enggan memberikan kad pengenalan seperti yang diminta, lelaki tersebut mengambil tind4kan yang agak mengejutkan dengan mer4mpas beg wanita itu. Terbaru, Harian Metro melaporkan lelaki tersebut telah ditahan p0lis untuk membantu sias4tan. Sspek telah […]

Continue Reading

Neelofa dapat perhatian lagi. Kali ni tampil dengan unboxing barang bayi dan ini respon warganet.

Jika sebelum ini tular foto perutnya semakin membesar, kini Neelofa sekali lagi mencvri perhatian selepas berkongsi beberapa produk bayi yang diterimanya baru-baru ini. Menerusi video yang dikongsi usahawan itu baru-baru ini, dia menerima beberapa kotak mengandungi barangan keperluan bayi seperti tisu lembap dan baju. Difahamkan, ada produk yang ditunjukkan olehnya merupakan barangan bayi daripada sebuah […]

Continue Reading

Bapa anak 4 akui mental masih sama dengan lelaki kecuali penampilan saja perempuan. Sekali Ustazah Asma tampil beri teguran.

“Naluri dan nafsu saya masih lelaki tetapi hanya penampilan saja ke arah perempuan terutama daripada segi pemakaian,” kata individu hanya mahu dikenali sebagai Abe Pink, 35. Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas penampilannya yang berambut panjang dan bersolek ketika majlis sambutan ulang tahun perkahwinan bersama pasangannya, Yana, 29, yang bertemakan majlis persandingan. Bapa empat anak […]

Continue Reading

Tak sabar nak beraksi. Dah 2 tahun mendiamkan diri sekali Zamani dedahkan ini keadaan kesihatan dia sekarang.

Bakal menjayakan konsert berskala besar Februari tahun depan, vokalis kumpulan Slam iaitu Zamani mengakui teruja untuk menghiburkan peminat yang sudah lama merindui kemunculan mereka. Meskipun sebelum ini keadaan kesihatannya kurang baik, Zamani atau nama sebenar Zamani Ibrahim, 50, berkata itu bukan penghalang untuk dia memberikan persembahan terbaik pada malam konsert tersebut. “Memang ada rasa (gementar) […]

Continue Reading

Sedihnya bila isteri sanggup bergadai barang kemas demi nak bantu suami. Tapi akhirnya ini pilihan suami buat isteri menyesal seumur hidup.

Gambar Hanya Sekadar Hiasan. Salam semua saya nak luah perasaan saya, sekarang keadaan saya kembali murung saya taktau bila akan baik, tersiksa btin saya bila saya diuji lagi dengan suami. Ujian sebegini buat saya tersksa dan takut. terasa diri teraniaya sangat, saya korban kerjaya saya untuk berbakti pada suami ketika dia dalam kesempitan. jawatan dalam […]

Continue Reading

Tak pasal pasal nyawa melayang gara gara dikatakan nak ambil speaker yang tak seberapa. Allahyarham selamat diuruskan dan rupanya sehari sebelum pergi ini yang Arwh buat.

Baru baru ini kita semua dikejutkan dengan 1 berita yang menyayat hati dimana nyawaa seorang pemuda melayang kerana dikatakan mengambil tanpa izin speaker yang harga tidak seberapa. Rakaman seorang pemuda dengan masalah mental dickik sehingga pergi buat selamanya oleh tiga lelaki lain dipercayai kerana mengambil tanpa izin pembesar suara, tular di media sosial. Insiden perbalahan […]

Continue Reading