Kecoh tentang isu Zii Jia tinggalkan badan induk. Geram dengan keadaan sekarang akhirnya Roslin Hashim tampil bersuara bongkarkan rahsia BAM.

Kuala Lumpur: Bekas pemain nombor satu dunia, Roslin Hashim berasakan ada kepincangan dalam pengurusan Persatuan Badminton Malaysia (BAM) yang dilihat menjadi penyebab kepada pemain perseorangan lelaki negara, Lee Zii Jia mengambil keputusan tinggalkan badan induk itu. Bagi Roslin, dia tidak menganggap tawaran RM4 juta kepada Zii Jia sebagai penyebab utama namun berdasarkan pengalamannya yang pernah […]

Continue Reading

Nafi kemelut rumah tangga sebagai gimik. Ini hubungan terkini Nynaa Harizal bersama keluarga dan ada sesuatu yang dia harapkan.

Umum mengetahui bahawa pelakon Nynaa Harizal dan suaminya, Mohamed Fahmi Ilyas berjaya menyelamatkan rumah tangga mereka selepas kemelut yang melanda sekitar hujung tahun lalu. Menurut Nynaa, keadaan hubungannya bersama suami kini berada dalam keadaan baik. Pada masa sama, Nynaa, 26, juga akui isu tersebut masih tinggalkan kesan terhadap keluarganya. “Susah sebenarnya nak cakap, tapi keadaan […]

Continue Reading

Lepas 18 tahun nikah terkejut bila tiba tiba Aishwarya Rajinikant sahkan dah berpisah. Rupanya ini sebab yang ramai tak tahu.

Suara.com – Pasangan selebriti India, Dhanush dan Aishwarya Rajinikanth memberikan kabar mengejutkan. Pasangan yang telah dikaruniai dua anak ini mengumumkan perpisahan pada Selasa (18/1/2022). Pengumuman perpisahan Dhanush dan Aishwarya Rajinikanth  disampaikan melalui Twitter. Dengan pengumuman ini, keduanya pun meminta dihargai privasinya. “18 tahun kebersamaan sebagai teman, pasangan, orangtua dan pendukung satu sama lain. Perjalanannya adalah sebuah pertumbuhan, pemahaman, penyesuaian, dan adaptasi. Hari […]

Continue Reading

Hanya orang biasa bukannya selebriti ataupun VIP. Mawar Karim dedah kini sedang mengenali hati seseorang.

Mawar Karim iaitu bekas isteri kepada Fizo Omar dikatakan sedang mengenali hati budi seseorang ketika ini. Sering diajukan soalan mengenai jodoh selepas Fizo Omar juga bertemu jodoh pada akhir tahun lepas. Pun begitu, sambil berkongsi mengenai perkembangannya yang terkini, Mawar kata seseorang yang dimaksudkan itu hanyalah dari golongan biasa sahaja bukanlah selebriti atau VIP seperti […]

Continue Reading

Tetap nak teruskan saman pasal isu Dna anak. Rupanya sebab ni Ryzal nak seret individu tu ke mahkamah.

Pempengaruh Ryzal Ibrahim (Durian Kimchi) akan meneruskan hasrat untuk mengambil tindakan undang-undang kepada pihak yang meragui kesahihan drh dagingnya, Rina seperti yang tular baru-baru ini. Ryzal akan berbincang dengan peguamnya untuk tindakan selanjutnya selepas pulang dari bercuti di kampung halamannya di Kelantan. “Berkenaan komen DNA fitneh itu saya akan jumpa peguem di Kuala Lumpur selepas […]

Continue Reading

Ini hasil siasatan lepas Pihak Kementerian sendiri turun pergi sekolah tersebut gara gara makanan RMT. Ini penjelasannya.

Semalam tular di media sosial pada Rabu pelajar penerima Rancangan Makanan Tambahan RMT did.akwa hanya berbekalkan nasi putih dan kuah sahaja di sekolah. Seorang pengguna Facebook yang berkongsi simpatinya memuat naik sekeping gambar makanan itu sambil mempersoalkan peruntukan kera.jaan menerusi program tersebut. “Cucu saudara bawa balik dekat mak dia makanan RMT. Sedih betul. Makanan apa […]

Continue Reading

Dalam diam rupanya Mira Filzah tengah hamil. Ini usia kandungan dia sekarang buat ramai yang teruja.

SETELAH beberapa bulan menyimpan rahsia, pelakon dan pengacara Mira Filzah akhirnya bersedia untuk berkongsi berita gembira bakal menjadi seorang ibu tidak lama lagi. Menerusi satu hantaran di Instagram, Mira atau nama sebenarnya Nur Amirah Filzah Badioezaman, 29, berkata usia kandungannya kini bakal memasuki trimester ketiga. “Perkhabaran diterima tahun lepas yang kami akan menimang cahaya mata sulung. […]

Continue Reading

Suami kantoi bawa kekasih. Sekali ini yang isteri dedahkan depan orang ramai buat ramai terkedu.

Kehadiran orang ketiga dalam rumahtangga bukan lagi isu asing yang sering kita dengari terutamanya dalam kalangan suami isteri. Bahkan faktor orang ketiga turut menyumbang kepada punca berlakunya perceraian yang semakin menunjukkan peningkatan saban tahun. Betapa kuatnya pengaruh dan impak makhluk ini yang mampu mer4cuni pemikiran suami atau isteri bukan kepalang. Sejak beberapa hari lalu, tular […]

Continue Reading

Hantar mesej kotor. Pemuda ddkwa lakukan gnggvan kotor terhadap isteri orang dan ini yang dia kena sampai tampil mohon maaf.

Tular di media sosial beberapa gambar tangkap layar yang menunjukkan seorang lelaki menetap di Johor Bahru didkwa melakukan ganggvan s.ksval melalui aplikasi Instagram terhadap rakannya yang juga merupakan isteri orang. Berdasarkan perbualan tersebut, lelaki terbabit berkata, “Lepas ada anak makin s3.ksi ea, makin geram aku tengok badan kau. Kalau jadi bini aku, setiap malam aku […]

Continue Reading

Bcl pakai pakaian terlalu menjolok mata sampai jadi perhatian warganet. Sekali ini pula komen warganet siap petik nama Ashraf Sinclair.

Pelakon dan penyanyi Indonesia, Bunga Citra Lestari (BCL) sekali lagi menerima kritikan warga maya selepas memuat naik gambar dirinya berpakaian menjolok mata. Penampilan BCL yang hanya memakai singlet hitam bertali halus dengan potongan leher rendah hingga mendedahkan sebahagian besar dada dianggap keterlaluan. Imej seperti itu dikatakan tidak lagi sesuai digayakan oleh wanita pada usia seperti […]

Continue Reading